Advertentie | |
|
![]() |
|
de kosten proberen te delen...Of zoals sarahbressers zei met trakteren, en allebei dingen voor elkaar betalen. Lijkt me redelijk, dan maakt het toch neit heel erg veel uit dat het voor haar iets minder 'voordelig' iz zeg maar. Ik vind't wel onzin dat jij alles zou moeten betalen omdat je gewoon meer geld hebt. Logisch dat je vriendin dat niet leuk vind. Dat voelt gewoon niet goed...(voor allebei niet zo denk ik)
|
![]() |
|
Ik zou me ook wel ongemakkelijk voelen.Maar ik vind wel zo dat kosten eerlijk verdeeld moeten worden. En dan bedoel ik dus, degene die het meest kan besteden betaald ook het meest. G
Gelukkig is dat bij mij en mijn vriend afwisselend. Soms heb ik meer, betaal ik, soms heeft hij meer, betaald hij. Maarre.. laat haar ook een keer trakteren als zij dat wil, waarschijnlijk voelt ze zich dan een stuk prettiger. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wanneer ik geld heb, betaal ik voor ons beidjes, en wanneer hij geld heeft (wat meer gebeurt) betaalt hij voor ons beidjes. Tenzij ik me weer te "onderhouden" voel, dan sta ik er op om m'n eigen deel te betalen.
Ik geloof niet zo in mannen die altijd de vrouwen trakteren; als je geëmancipeerd bent, moet je ook zelf eens trakteren. |
![]() |
|
mijn vriendje verdient ook meer... hij betaalt meestal de bios, ik dan de popcorn & drinken. Zulke verhoudingen maarja met broodje in de stad ofzo btalen we beide evenveel
hij heeft per maand ca. 60 euro te besteden aan leuke dingen en ik maar 30 als het niet minder is.... Tja.......
|
Mijn vriend werkt en ik studeer dus hij heeft veel meer te besteden dan ik. Hij wil heel vaak voor mij betalen, maar dat vind ik niet goed dus vaak allebei de helft alleen soms betaald hij iets voor me. Hij zou wel meer willen maar ik vind het niet nodig.
||
![]() |
Citaat:
Moest ik even melden.. ![]()
|
![]() |
IK heb nog geen echt inkomen, mijn (ex)vriend (ben er nog niet helemaal uit) ook niet, maar hij heeft wel meer geld.
Zo betaald mijn vriend vaak ook het meest, bv. ik betaal de bioskaartjes, en hij het eten, maar eten is natuurlijk wel duurder. En als ik bv. bij hem op zijn kamer slaap in tilburg, betaald hij vaak mijn ontbijt, of avondeten daar. Op zich gaat dat heel goed, en ik heb daar op zich ook niet zo veel problemen mee, ik koop gewoon af en toe een kadootje voor hem ofsow...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap jouw vriendin wel; ik heb het ook met mijn vriendje. Ik voel me ook altijd heel erg schuldig als hij iets betaalt heeft en geef het meestal ook wel terug...
Laatst was mijn moeder met iemand over geld bezig en toen zei mijn vriendje; ''nou weet ik van wie je dat altijd alles zelf willen betalen hebt''... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou me ook schuldig voelen als m'n vriend alles zou betalen. We hebben een gezamelijke rekening (wonen ook samen), waar we de meeste dingen die we gezamelijk doen van betalen. Als we tussendoor iets kopen betaald hij soms en ik soms, vaak geven we elkaar daarna de helft weer terug. Hij verdient wel meer, maar goed, daar werkt ie ook voor, vind ik en hij heeft een auto die hij moet betalen en daar rijd ik ook wel eens in mee.
|
![]() |
|
hm...dilemma...
ik snap wat je bedoeld..aan de ene kant geeft ik je gelijk, je hebt nou eenmaal meer te besteden...maar aan de andere kant, als ik het meisje in kwestie was zou me ook een beetje schuldig voelen.... ![]() ![]() ma nu ff serieus: ik denk dat ze alleen maar bang is dat jij denkt dat ze op jou kosten leeft. dat jij dus denkt dat ze je gebruikt voor je geld... om die gedachte voor te zijn denk ik dat het voor haar leuker is om haar ook eens te laten betalen als ze er eens geld voor heeft en het aanbied, ook al weet je dat ze je niet gebruikt. ze bied het tenslotte zelf aan?? meer weet ik er verder ook niet echt wat over te vertellen, wat hierboven staat is gebaseerd op mn eigen ervaringen ( mij vriend wil ook altijd alles betalen ) en is bij haar dus mss helemaal niet van toepassing ![]()
|
hier ben ik nog heel ouderwets in
als n meisje weinig verdiend moet de jongen voor haar betalen maar verdiend t meisje veel hoeft ze helemaal niet voor de jongen te betalen ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
geweldige reactie ![]() maarre daar ben ik te geemancipeerd voor ![]() maar kvind t een blijk van liefde als iemand BEREID is voor je te betalen, hij hoeft dat echt niet altijd te doen, maar kheb t nietzow op van die zeikerds die nix voor je over hebben
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dit lijkt gewoon net de belastingen, zo verplicht als je t hier stelt...
||
![]() |
Citaat:
En dat eerste, een rijke vent zoeken, is iets wat natuurlijk altijd een optie is ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Mag ik dit als een complimentje opvatten? Ja?? Ja?!! ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Gewoon met haar over praten en haar duidelijk maken dat je het met plezier doet en dat ze zich niet schuldig hoeft te voelen.
En als ze het nog steeds heel erg vindt, kunnen jullie misschien een schema maken met wat jullie verdienen en wat jullie uitgeven aan uitjes met elkaar. Dan kunnen jullie samen in een goede verhouding de kosten verdelen. Beetje vergezocht, vind ik zelf, maar als ze het er echt moeilijk mee heeft, is dat misschien een oplossing...
||
Citaat:
![]() maarre kdenk dat je niet vreemd moet opkijken dat wanneer jij ineens werkloos bent dat zij dan niet alles voor je gaat betalen. Kdenk dat dat het is, dat ze niet bij je in t krijt wil staan of iets dergelijks ![]()
||
Citaat:
![]() *dom is*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Geld gestolen door zus mrj | 9 | 23-01-2014 02:09 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete geld mickie56 | 18 | 15-05-2007 07:21 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Werk, Geld & Recht |
GEEN GELD MEER< me ouders ook niet HelpMePlease | 54 | 09-10-2003 16:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld geld geld geld geld geld geld Kina_Kiriana | 12 | 30-03-2003 15:50 |