Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wachten tot je klaar bent met je studie? Och, in ieder geval tot je het tentamen van haar vak achter de rug hebt. Stel voor dat je er niks van bakt, dan laat ze je nog zakken voor dat tentamen ook...gezakt voor je "mondeling examen", ahum...
Hoe je het aan moet pakken weet ik, als vrouw, ook niet hoor. In ieder geval niet in een volle collegezaal. Bijles bij haar thuis misschien? Dan verleidt zij jou wel.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tering, ik heb zelf nog nooit iemand afgezeken, krijg ik zoiets...ik snap jou soms echt niet, weet je dat?
||
Citaat:
Wat dacht jij dat ik bedoelde? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar jij noemt de faculteit ook school. Slik. Het spijt me dat ik dacht dat je me af zat te zeiken.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hoe zit het nou met jou en dat mokkel? Ik kan me iets dergelijks van jou eerlijk gezegd niet voorstellen, ook al mag ik er graag over teruggrappen.
||
Citaat:
Ik en welk mokkel? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou, die docente, maar als je toch bezig bent, dan ben ik wel benieuwd naar de laatste stand van zaken met dat meisje wat je mee uit had gevraagd natuurlijk.
||
Citaat:
< "Ja?" > "Heeft u even?" < "Ja ik moet wel zo naar huis, het is al half 7 en ik moet de school zo afsluiten, maar zeg het maar jongen" > "Nou.. uh.. juf.. zou u met mij willen neuken?" < "Nou vooruit dan maar, omdat je zo direct bent" Waarop jullie over gaan tot de daad, uiteraard op háár bureau ![]() Het líjkt allemaal zo simpel he..
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Mark ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Slechte docent NaamInGebruik | 10 | 07-05-2013 00:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leerlingen slaan docent in elkaar stuivertje84 | 6 | 30-03-2012 19:53 | |
Algemene schoolzaken |
[HBO] Docent te laat met cijfers publiceren, daardoor herkansing mislopen? brands | 3 | 08-07-2011 17:15 | |
Algemene schoolzaken |
Mogen de docenten je verplicht naar HAVO sturen als je voor de tweede keer VWO doet Verwijderd | 46 | 23-03-2006 17:11 | |
Algemene schoolzaken |
In hoeverre mag een docent zijn politieke mening uitdragen? Verwijderd | 28 | 16-11-2004 09:28 |