Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2003, 17:16
mainsupreme
mainsupreme is offline
ze een dag nadat het uit is alweer in bed ligt met een andere ex van haar?
Oud 05-05-2003, 17:17
DeSSie
DeSSie is offline
zo ongeveer wel ja
Oud 05-05-2003, 17:37
Verwijderd
hmmmmmm...... let me see..........

JA
Oud 05-05-2003, 17:47
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
hangt volledig van de situatie af. Als ze nog om die ex geeft niet.
Oud 05-05-2003, 17:51
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 05-05-2003 @ 18:47:
hangt volledig van de situatie af. Als ze nog om die ex geeft niet.
maar jhet kwets de ander toch?
Oud 05-05-2003, 18:00
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
persoonlijk vind ik het nogal sletterig klinken jah, maar ik ken de hele situatie dan ook niet...
maar wanneer je zo snel weer naar een ex kan overspringen vraag ik me toch wel af of ze niet gewoon met je (en je gevoelens) heeft gespeeld....ik zou zeggen, wees dan maar blij dat je van dr af bent. en dat ze dan een slet is, is haar probleem, daar zou ik me verder niet al te druk over gaan liggen maken.
Oud 05-05-2003, 18:03
Nona
Nona is offline
Ik vind het inderdaad heel sletterig klinken. Als je om iemadn geeft heb je niet twee minuten nadat het uit is weer een relatie.
Oud 05-05-2003, 18:14
italianboy
italianboy is offline
jep
Oud 05-05-2003, 18:30
Drizzt
Drizzt is offline
duh
Oud 05-05-2003, 18:31
Verwijderd
Éigenlijk heeft ze er natuurlijk alle recht toe. Stel dat ze al langere tijd gek was op die jongen en jullie hadden al een tijdje een slechte relatie, dan is het niet zo gek dat ze meteen in de armen van die ander komt te liggen. En dat mag ze, ze ís niet van jou. Ook toen jullie nog iets hadden was ze alleen van zichzelf.

Een ander verhaal is, of het nétjes is. Dat vind ik persoonlijk van niet.
Oud 05-05-2003, 18:35
Verwijderd
ik zeg niks
Oud 05-05-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 05-05-2003 @ 18:51:
Wat heeft DAT nou weer met sletterig gedrag te maken?

En als haar ex nog verliefd op haar is maakt het niet uit of ze 3 maand later met een ander zoent of een dag later met een ander in bed ligt, hij is toch even kwaad op haar. *spreekt uit ervaring wat betreft de 3 maand*

Ik vind dat hij volkomen geen recht heeft zich er tegenaan te bemoeien en het meisje is absoluut geen slet. Als zij dat nou wil, prima dan. Het zou alleen inderdaad netter zijn geweest als haar ex er nooit achter was gekomen.
Oud 05-05-2003, 18:48
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-05-2003 @ 19:31:
Éigenlijk heeft ze er natuurlijk alle recht toe. Stel dat ze al langere tijd gek was op die jongen en jullie hadden al een tijdje een slechte relatie, dan is het niet zo gek dat ze meteen in de armen van die ander komt te liggen. En dat mag ze, ze ís niet van jou. Ook toen jullie nog iets hadden was ze alleen van zichzelf.

Een ander verhaal is, of het nétjes is. Dat vind ik persoonlijk van niet.
Yup.
Oud 05-05-2003, 18:49
pitje
pitje is offline
Citaat:
mainsupreme schreef op 05-05-2003 @ 18:51:

sorry, zie het verband tussen kwetsen en sletterig gedrag niet
Oud 05-05-2003, 18:53
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
annemarietjuhhh schreef op 05-05-2003 @ 19:49:
sorry, zie het verband tussen kwetsen en sletterig gedrag niet
er is toch geen verband?
Oud 05-05-2003, 18:57
Evito
Evito is offline
Neuh.
Oud 05-05-2003, 19:01
Laïs
Laïs is offline
Yeah.
Oud 05-05-2003, 20:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Het wordt tijd dat wij weer eens bier gaan drinken
Oud 05-05-2003, 20:20
de goeie fee
de goeie fee is offline
Mnou...

ik vind haar geen slet, want eh, nahja ze heeft het ten minste uitgemaakt voor ze wieder nach die ex ging.. Mss ging het slecht tussen jullie, werd ze terug verliefd op de ex, die ze blijkbaar niet helemaal vergeten was, raakte het uit met jou (want het deed haar niet zoveel meer want de gevoelens waren over), en ja... nogal snel passioneel geworden met de ex

Ik probeer me gewoon in te leven in het meisje, maar vergeef me als ik ernaast zit, ik ken de hele context niet..
Oud 05-05-2003, 20:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
de goeie fee schreef op 05-05-2003 @ 21:20:
Mnou...

ik vind haar geen slet, want eh, nahja ze heeft het ten minste uitgemaakt voor ze wieder nach die ex ging.. Mss ging het slecht tussen jullie, werd ze terug verliefd op de ex, die ze blijkbaar niet helemaal vergeten was, raakte het uit met jou (want het deed haar niet zoveel meer want de gevoelens waren over), en ja... nogal snel passioneel geworden met de ex

Ik probeer me gewoon in te leven in het meisje, maar vergeef me als ik ernaast zit, ik ken de hele context niet..
Je zit 100% goed.
Oud 05-05-2003, 21:41
R-J-N
R-J-N is offline
ut neigt tegen sletterigheid aan, want je vraagt je af of het dan serieus iets was wat je met d'r had...

ut was serieus sletterig geweest als ze het had gedaan terwijl het nog niet uit was en vervolgens weer naar een ander ging, en weer een ander, etc etc
Oud 05-05-2003, 22:15
Verwijderd
Valt best mee
Oud 05-05-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 05-05-2003 @ 19:35:
ik zeg niks
Jij SLET
Oud 05-05-2003, 23:58
DeadNation
DeadNation is offline
Een fuckin slet....niets anders.
Oud 06-05-2003, 00:00
poesiefox
poesiefox is offline
Het feit dat julie kids zo makkelijk van het ene bed naar het andere bed hopsen, en weer terug, wil alleen maar zeggen dat het hele relatiegebeuren nog niet meer voorstelt dan een spelletje.

Dan is ze dus ook geen slet, maar zijn jullie geen van allen rijp voor een relatie. Het is alleen maar een excuus om eens lekker sex te hebben. Daarom hebben jullie ook zo makkelijk sex met een ex, of met een vriend. Gevoelsmatig stelt het allemaal nog geen ene ruk voor. De enige persoon die er echt toe doet, dat zijn jullie nog zelf.

Hou het dan ook lekker bij masturbatie, dan heb je sex met de persoon waar je het meest van iedereen van houdt. Maar ga niet lopen meedoen in de ere-divisie en gooien met termen als slet.
Jullie doen toch nog maar mee voor spek en bonen. Neem jezelf en elkaar dan ook niet zo serieus.

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 00:11.
Oud 06-05-2003, 00:02
DeadNation
DeadNation is offline
Over wie de fuck heb je het nu? Even t hele forum op een hoop gooien en de generalisaties vliegen in de rondte. Zoek een baan als sexuoloog....
Oud 06-05-2003, 00:04
R-J-N
R-J-N is offline
je bent nu wel erg aan het generaliseren jah...

best interessant om te zien wie waar hun grenzen leggen....
Oud 06-05-2003, 00:11
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 01:02:
Over wie de fuck heb je het nu? Even t hele forum op een hoop gooien en de generalisaties vliegen in de rondte. Zoek een baan als sexuoloog....

Wie de schoen past, trekke hem aan, maar als het niet op jou van toepassing is, kun je het rustig naast je neerleggen.

Generaliseren mag best, het is een manier om een punt duidelijk te maken. Degenen op wie het betrekking heeft, herkennen zichzelf donders goed, maar kunnen door de generalisatie zichzelf anoniem aangesproken voelen en dus ondergaan in de massa. Het is een manier om niemand persoonlijk aan te hoeven vallen.
Oud 06-05-2003, 00:11
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 01:11:
Wie de schoen past, trekke hem aan, maar als het niet op jou van toepassing is, kun je het rustig naast je neerleggen.

Generaliseren mag best, het is een manier om een punt duidelijk te maken. Degenen op wie het betrekking heft, herkennen zichzelf donders goed, maar kunnen door de generalisatie zichzelf anoniem aangesproken voelen en dus ondergaan in de massa. Het is een manier om niemand persoonlijk aan te hoeven vallen.
jij had afscheid genomen HOOR!
toch fijn dat je blijft goede adviezen en stuff
Oud 06-05-2003, 00:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef op 06-05-2003 @ 01:11:
jij had afscheid genomen HOOR!
toch fijn dat je blijft goede adviezen en stuff

Ik ben aan het minderen...en soms worden mijn 'wijze woorden'' zo vreselijk gemisinterpreteerd dat ik me afvraag, waar doe ik het nog voor...zucht...

maar bedankt Bazzie.
Oud 06-05-2003, 00:15
DeadNation
DeadNation is offline
Ik vind t gewoon krom. Daarom reageer ik. Ik vind t een pretentieus stukje tekst wat je neergekwakt hebt.

En wat is je punt eigenlijk? Dat je zo volwassen bent in vergelijking met de mensen hier? Vind ik vies tegenvallen als je zulke reacties plaatst....
Oud 06-05-2003, 00:18
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 01:15:
Ik vind t gewoon krom. Daarom reageer ik. Ik vind t een pretentieus stukje tekst wat je neergekwakt hebt.

En wat is je punt eigenlijk? Dat je zo volwassen bent in vergelijking met de mensen hier? Vind ik vies tegenvallen als je zulke reacties plaatst....
Mjah er mag hier ook allang een slotje op hoor IMHO
Oud 06-05-2003, 00:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 01:15:

Neem het niet zo persoonlijk! Het was gewoon een gevoel wat mij af en toe bekruipt. Ook als ik terugdenk aan mezelf op jullie leeftijd. Ik was even erg. Maar wat ik bedoelde te zeggen is: val elkaar niet zo hard. Gebruik termen als slet niet zo makkelijk.

Maar trek het je alleen aan, als het over jou gaat. En dat weten de lezers zelf het beste.

Pretentious?...Moi?
Oud 06-05-2003, 00:21
DeadNation
DeadNation is offline
Waarom zo pc doen? Is t maar normaal dat je met jan en alleman t bed in duikt direct na een relatie(een dag notabene). Dan fuck je gewoon willens en wetens met iemand z'n gevoelens en kan je iemand echt totaal de klote inhelpen. Dus ben je een egoist en verdien je niks beters dan een term als slet in mijn ogen....
Oud 06-05-2003, 00:23
Verwijderd
is iemand wel een slet als ze in een 'relatie' van 10 weken met 10 anderen zoent en met 2 anderen naar bed gaat?
En toch blijft zeggen dat ik de enige ben voor 'r?
Oud 06-05-2003, 00:26
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 01:21:
Waarom zo pc doen? Is t maar normaal dat je met jan en alleman t bed in duikt direct na een relatie(een dag notabene). Dan fuck je gewoon willens en wetens met iemand z'n gevoelens en kan je iemand echt totaal de klote inhelpen. Dus ben je een egoist en verdien je niks beters dan een term als slet in mijn ogen....

Heee, ik vind ook dat je niet met jan en alleman het bed in moet duiken. En egocentrisme hoort bij jullie leeftijd. Gevoelens zijn sowieso nog maar half ontwikkeld. Dat kun je iemand dus niet verwijten, het is de aard van het beessie, en daarom is een term als slet niet op zijn plaats.

Dit geldt vanzelfsprekend niet voor iedereen, maar zeker de sub 16 categorie wordt niet voor niets ook wettelijk niet geacht al sex te hebben.
Oud 06-05-2003, 00:30
DeadNation
DeadNation is offline
Ten eerste ben ik 21 dus ik plaats me even buiten die categorie. Voel ik me ook eens superieur

Ik vind niet dat t iets met leeftijd te maken heeft. T ligt er gewoon aan of je principes hebt of niet en blijkbaar hebben veel mensen die niet. Slechte opvoeding ofzo. En dat ik dan iemand als slet bestempel...ach. Ik ben altijd al recht voor z'n raap geweest.
Oud 06-05-2003, 00:37
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef op 06-05-2003 @ 01:23:
is iemand wel een slet als ze in een 'relatie' van 10 weken met 10 anderen zoent en met 2 anderen naar bed gaat?
En toch blijft zeggen dat ik de enige ben voor 'r?

Tsja, dat bedoel ik. Voor sommige mensen is het allemaal maar een spelletje. Lullig dat jij daar het slachtoffer van moest zijn.

Volgende keer kijk je wel beter uit voor je je hart weer verliest.
Oud 06-05-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 01:37:
Tsja, dat bedoel ik. Voor sommige mensen is het allemaal maar een spelletje. Lullig dat jij daar het slachtoffer van moest zijn.

Volgende keer kijk je wel beter uit voor je je hart weer verliest.
laten we het hopen
Oud 06-05-2003, 06:21
BELLEKE
BELLEKE is offline
ja, ik denk het wel..

alhoewel dat ik 'begrijp' dat er mensen zijn die op dat moment zo emotioneel in de put zijn dat ze dingen doen waar ze op het moment zelf niet echt besef van hebben en het later tot hen doordringt...
Oud 06-05-2003, 07:33
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 06-05-2003 @ 07:21:
ja, ik denk het wel..

alhoewel dat ik 'begrijp' dat er mensen zijn die op dat moment zo emotioneel in de put zijn dat ze dingen doen waar ze op het moment zelf niet echt besef van hebben en het later tot hen doordringt...
jij weet het mooi te verdraaien
Oud 06-05-2003, 07:34
Pixies
Pixies is offline
k vind van wel..
Oud 06-05-2003, 07:48
BELLEKE
BELLEKE is offline
Citaat:
Bazz schreef op 06-05-2003 @ 08:33:
jij weet het mooi te verdraaien
ik zou verdikke kapot, erg ontgoocheld en woedend zijn mocht mijn vriend zoiets doen... zou het zelf NOOIT goedkeuren...
Oud 06-05-2003, 08:05
Verwijderd
Citaat:
BELLEKE schreef op 06-05-2003 @ 08:48:
ik zou verdikke kapot, erg ontgoocheld en woedend zijn mocht mijn vriend zoiets doen... zou het zelf NOOIT goedkeuren...
op dat moment is het gelukkig je ex en hoef je je daar geen zorgen over te maken
Oud 06-05-2003, 09:16
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 05-05-2003 @ 18:16:
ze een dag nadat het uit is alweer in bed ligt met een andere ex van haar?
(serieuze reactie )

Ik heb het zelf weleens gedaan, maar het is mij afgelopen zomer ook overkomen. Het is in ieder geval een van de snelste manieren om die ex te vergeten.
Oud 06-05-2003, 09:21
Choke
Choke is offline
redelijk..
Oud 06-05-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 06-05-2003 @ 01:21:
Het is egocentrisch om te denken dat ze met een ander het bed induiken om jou de kloten in te helpen. Ze zijn je hoogstens alweer vergeten, of willen dat zo. En als ze egoistisch zijn (wat iets anders is dan iemand de klote inhelpen, want dan ben je gewoon wreed) ben je alsnog iets anders dan een slet.
Oud 06-05-2003, 10:31
gizmo
gizmo is offline
Ik vind dat niet echt normaal nee. Zoiets doe je niet als je een beetje respect en fatsoen hebt
Oud 06-05-2003, 10:36
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Nee dat vind ik geen slet...hoogstens ongevoelig. Maar goed ze heeft het eerst uitgemaakt..alles wat ze daarna doet is haar eigen zaak.

Als de relatie al een tijdje slecht ging en ze was ondertussen verliefd geworden op een ander, dan is het begrijpbaar. Wel wat ongevoelig, maar begrijpbaar.
Oud 06-05-2003, 11:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik zal even opheldering geven, want natuurlijk ben ik de slet waar dit loze topic op slaat.

Ik had een paar weken een vriendje waar ik absoluut niet serieus gek op was. Nou, de laatste week heb ik hem alleen maar afgekat (OK, dat was gemeen) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik me bij hem niet op mijn plek voel, en ik nog veel te veel van mijn ex hou.
Nou, TWEE DAGEN ERNA ben ik met de desbetreffende ex wat gaan eten en drinken, was lekker weer, en toen zijn we in het bos beland. Gewoon omdat we allebei zin hadden in goede en vertrouwde sex, en omdat het nu weer 'mocht' omdat ik vrijgezel ben.

Rampzalig, ik weet het. Ik zal branden in de hel..

Topic gesloten

Regels voor berichten