![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Mnou...
ik vind haar geen slet, want eh, nahja ze heeft het ten minste uitgemaakt voor ze wieder nach die ex ging.. Mss ging het slecht tussen jullie, werd ze terug verliefd op de ex, die ze blijkbaar niet helemaal vergeten was, raakte het uit met jou (want het deed haar niet zoveel meer want de gevoelens waren over), en ja... nogal snel passioneel geworden met de ex ![]() Ik probeer me gewoon in te leven in het meisje, maar vergeef me als ik ernaast zit, ik ken de hele context niet..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ut neigt tegen sletterigheid aan, want je vraagt je af of het dan serieus iets was wat je met d'r had...
ut was serieus sletterig geweest als ze het had gedaan terwijl het nog niet uit was en vervolgens weer naar een ander ging, en weer een ander, etc etc
|
![]() |
Het feit dat julie kids zo makkelijk van het ene bed naar het andere bed hopsen, en weer terug, wil alleen maar zeggen dat het hele relatiegebeuren nog niet meer voorstelt dan een spelletje.
Dan is ze dus ook geen slet, maar zijn jullie geen van allen rijp voor een relatie. Het is alleen maar een excuus om eens lekker sex te hebben. Daarom hebben jullie ook zo makkelijk sex met een ex, of met een vriend. Gevoelsmatig stelt het allemaal nog geen ene ruk voor. De enige persoon die er echt toe doet, dat zijn jullie nog zelf. Hou het dan ook lekker bij masturbatie, dan heb je sex met de persoon waar je het meest van iedereen van houdt. Maar ga niet lopen meedoen in de ere-divisie en gooien met termen als slet. Jullie doen toch nog maar mee voor spek en bonen. Neem jezelf en elkaar dan ook niet zo serieus.
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 00:11. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wie de schoen past, trekke hem aan, maar als het niet op jou van toepassing is, kun je het rustig naast je neerleggen. Generaliseren mag best, het is een manier om een punt duidelijk te maken. Degenen op wie het betrekking heeft, herkennen zichzelf donders goed, maar kunnen door de generalisatie zichzelf anoniem aangesproken voelen en dus ondergaan in de massa. Het is een manier om niemand persoonlijk aan te hoeven vallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
toch fijn dat je blijft ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben aan het minderen...en soms worden mijn 'wijze woorden'' zo vreselijk gemisinterpreteerd dat ik me afvraag, waar doe ik het nog voor...zucht... ![]() maar bedankt Bazzie.
|
Ik vind t gewoon krom. Daarom reageer ik. Ik vind t een pretentieus stukje tekst wat je neergekwakt hebt.
En wat is je punt eigenlijk? Dat je zo volwassen bent in vergelijking met de mensen hier? Vind ik vies tegenvallen als je zulke reacties plaatst....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neem het niet zo persoonlijk! Het was gewoon een gevoel wat mij af en toe bekruipt. Ook als ik terugdenk aan mezelf op jullie leeftijd. Ik was even erg. Maar wat ik bedoelde te zeggen is: val elkaar niet zo hard. Gebruik termen als slet niet zo makkelijk. Maar trek het je alleen aan, als het over jou gaat. En dat weten de lezers zelf het beste. Pretentious?...Moi?
|
Waarom zo pc doen? Is t maar normaal dat je met jan en alleman t bed in duikt direct na een relatie(een dag notabene). Dan fuck je gewoon willens en wetens met iemand z'n gevoelens en kan je iemand echt totaal de klote inhelpen. Dus ben je een egoist en verdien je niks beters dan een term als slet in mijn ogen....
||
![]() |
Citaat:
Heee, ik vind ook dat je niet met jan en alleman het bed in moet duiken. En egocentrisme hoort bij jullie leeftijd. Gevoelens zijn sowieso nog maar half ontwikkeld. Dat kun je iemand dus niet verwijten, het is de aard van het beessie, en daarom is een term als slet niet op zijn plaats. Dit geldt vanzelfsprekend niet voor iedereen, maar zeker de sub 16 categorie wordt niet voor niets ook wettelijk niet geacht al sex te hebben.
|
Ten eerste ben ik 21 dus ik plaats me even buiten die categorie. Voel ik me ook eens superieur
![]() Ik vind niet dat t iets met leeftijd te maken heeft. T ligt er gewoon aan of je principes hebt of niet en blijkbaar hebben veel mensen die niet. Slechte opvoeding ofzo. En dat ik dan iemand als slet bestempel...ach. Ik ben altijd al recht voor z'n raap geweest.
||
![]() |
Citaat:
Tsja, dat bedoel ik. Voor sommige mensen is het allemaal maar een spelletje. Lullig dat jij daar het slachtoffer van moest zijn. Volgende keer kijk je wel beter uit voor je je hart weer verliest.
|
![]() |
ja, ik denk het wel..
alhoewel dat ik 'begrijp' dat er mensen zijn die op dat moment zo emotioneel in de put zijn dat ze dingen doen waar ze op het moment zelf niet echt besef van hebben en het later tot hen doordringt...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het zelf weleens gedaan, maar het is mij afgelopen zomer ook overkomen. Het is in ieder geval een van de snelste manieren om die ex te vergeten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nee dat vind ik geen slet...hoogstens ongevoelig. Maar goed ze heeft het eerst uitgemaakt..alles wat ze daarna doet is haar eigen zaak.
Als de relatie al een tijdje slecht ging en ze was ondertussen verliefd geworden op een ander, dan is het begrijpbaar. Wel wat ongevoelig, maar begrijpbaar. |
![]() |
|
![]() |
Ik zal even opheldering geven, want natuurlijk ben ik de slet waar dit loze topic op slaat.
Ik had een paar weken een vriendje waar ik absoluut niet serieus gek op was. Nou, de laatste week heb ik hem alleen maar afgekat (OK, dat was gemeen) en uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat ik me bij hem niet op mijn plek voel, en ik nog veel te veel van mijn ex hou. Nou, TWEE DAGEN ERNA ben ik met de desbetreffende ex wat gaan eten en drinken, was lekker weer, en toen zijn we in het bos beland. Gewoon omdat we allebei zin hadden in goede en vertrouwde sex, en omdat het nu weer 'mocht' omdat ik vrijgezel ben. Rampzalig, ik weet het. Ik zal branden in de hel.. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Tijd tussen relaties honkballertje | 45 | 13-07-2011 14:36 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)? niem | 58 | 14-11-2005 07:20 | |
Psychologie |
Ik en mijn (ex-)beste vriendin.... what to do! Verwijderd | 15 | 15-03-2005 19:48 | |
Seksualiteit |
Wanneer is iemand een slet volgens jou? Ilona1 | 73 | 20-03-2003 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat nieuws of het oude vertrouwde, hoe kom je erachter wat je ware gevoelens zijn? Lindatje | 7 | 23-09-2002 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex laat me niet met rust, wat zal ik doen? Roos | 24 | 09-05-2002 15:52 |