Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel meevallen. Ik had het even warm in mn lichte kleding als in mn zwarte, toen ik in parijs was met 32 graden.
Maar goed, ja als je lange tijd in de felle zon zit is het wel een beetje heet, maar goed, dat went, het is zowieso heet in de zon, dus boeie. Ik haat wit, vooral als broek, dus ik draag lekker zwart. Topjes heb ik wel, wit of licht gekleurd, maar broeken, nee die blijven lekker zwart of donkerblauw, ook al is dat heter. |
![]() |
|
Zwart is gewoon geweldig..
Als je dat vind dan breng je het eventuele offer wel om ook in de hitte zwart te dragen. Ik laat ook nooit blote benen zien in het openbaar.. zoiets vind ik niet kunnen... liever draag ik ook zwart.. Het hoort bij me.. ik moet mezelf goed presenteren en mezelf goed voelen. Zon vind ik vreselijk en bruin worden verwerpelijk. Dus als het ff kan ga ik niet in de zon zitten.. Denk niet dat je kan snappen waarom mensen doen wat ze doen altijd..
||
Citaat:
|
![]() |
||
I guess I was wrong
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
en als zwart echt warmer was zou ik het nog steeds dragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er komen bij mij meer emoties bij zwart vrij . meer gevoel dan bij welke andere kleur ook.. Ik draag zwart omdat dat goed voelt.. omdat het bij mij past.. niet om een andere reden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
om toch even on-topic te gaan: Hoe warm het ook is, ik ga gewoon lekker in het zwart, want het is idd niet warmer, het maakt geen moer uit Laatst gewijzigd op 25-04-2003 om 15:02. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat is überhaupt een kleur? Kleur is een bepaalde samenstelling van pigment in een materiaal wat een bepaald effect op licht heeft. Zwart absorbeert licht, dat is een effect. Wit kaatst alles terug, dat is ook een effect. Of wil jij soms de stelling verdedigen dat zwart géén kleur is en wit wel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neem aan dat die opmerking geen belediging of kritiek was.. maar meer een mogelijke verklaring.. Blond meisje in Italië wordt namelijk altijd nagekeken en dan zou het dus minder met wat ze aan had te maken hebben.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik draag constant zwart, en heb er meestal geen problemen mee..
Alleen in de week, als ik op school zit, want er gelden nogal strenge regels wat kleding betreft dus mouwloze truitjes en lange rokken kunnen helemaal niet.. Buiten school valt dat best mee ![]()
|
Ach....laat ze maar lekker zweten in hun helemaal zwarte outfit. Ik doe gewoon mijn zomerkleren weer aan. Er zit hier en daar wel een zwart shirtje tussen, maar ik draag in de zomer bijna altijd lichte kleuren. Dat vind ik ook wel mooier dan alleen maar zwart
![]() Zwarte kleding houdt meer warmte vast, had ik ooit gehoord tijdens een vage natuur-scheikunde les. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lekkere kleding Aristidis | 55 | 02-07-2008 17:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Rosa met de zwarte haren. Mooneh | 8 | 20-07-2006 22:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[begin] Fotoshoot! Soapsie | 31 | 31-01-2005 07:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
De dood in het park jsoes | 15 | 26-01-2004 11:49 |