![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Kijk uit met die neusspray, voor je het weet ben je verslaafd, en het afkicken is echt een hel. Je slaapt gewoon een week niet. Niet dus. Potdicht zit je.
Ga voor mijn part aan de homeopatische sprays, maar gebruik otrivin alleen als je echt neusverkouden bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je mag ze altijd maar 7 dagen achter elkaar gebruiken, toch? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
das nog niet erg hoor, wat ik soms 's nachts voor heb is echt geen pretje voor mij en me vriendin, het zit namelijk zo ik heb een klein stoelgangprobleem. Daardoor ga ik wel 10 keer per dag naar het schijthokje, nu ga ik soms 's avonds slapen met nog wat in mijn darmen en dan begint het eerst met wat onschuldige stinkbommetjes en dit ontaardt dan in een derde wereldoorlog met biologische wapens, hierdoor wordt mijn vriendin dan wakker, maar daarna stuur ik mijn troepen erop uit en pas dan wordt ik wakker , terwijl ik dus me ontlast heb in bed onder toeziend oog van mijn vriendin, zij vindt het dan ook niet prettig dat ik het laat liggen tot de volgende dag maar ik ben gewoon bang vanaf het moment ik opsta er nog meer naar beneden komt en we weer de milieudienst over de vloer krijgen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ohja en uien helpen heel goed tegen een verstopte neus. bij verkoudheid tenminste. over hooikoorts weet ik weinig, maar het valt te proberen, toch?
||
Citaat:
![]() Groetjes, Ripper
|
![]() |
Maar je hebt die verstopte neus al voor het slapen? Ik krijg best wel vaak een verstopte neus tijdens het slapen, dan slaap ik in zonder verstopte neus en word ik wakker met verstopte neus, omdat ik steeds moeilijker ga ademen blijkbaar word ik ook wakker... Misschien moet ik dan ook neus spray gebruiken???....
|
![]() |
|
ik weet er ook nog 1 alleen klinkt ie wel een klein beetje bizar.
Eerst je neus goed leegsnuiten. Dan een theedoek nemen en deze uitspreiden op tafel. UI schillen en in stukjes snijden. In de doek leggen. en deze oprollen en om je nek binden. Helpt heel goed. Omdat die ui altijd bij je is. Oja en poho olie van dokter vogel helpt ook goed. Moet e sávondsheel klein beetje op je kussen druppelen!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Constante verkoudheid Animosity | 2 | 27-02-2012 13:38 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer naar de huisarts met keelpijn? Konijn | 19 | 09-05-2007 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ziekenhuisverhaal BlueAngel | 28 | 31-05-2004 22:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slaapziekte Verwijderd | 5 | 29-01-2002 16:29 |