Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom? Omdat ik me kapot ergerde eraan! Ik heb snotverdomme een Local Area Network en ik wil zelf bepalen wat ik deel en niet. En of microsoft dat nou onveilig vind of niet daar heb ik scheit aan. Grmmbmmll |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Dr HenDre -- Je zult 's ochtends om 04:45 maar moeten opstaan omdat je 06:00 naar je werk moet, hè? Ik hou van rustig wakker worden. En dat moet ook, als ik 's ochtends niet rustig wakker kan worden is dat niet bevorderlijk voor mijn humeurtje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar m'n muziek bleef telkens hangen, sure dat kwam vast wel door de geluidskaart, maar dan nog het waren gewoon de juiste drivers. Netwerken icm samba ging niet echt geweldig, soms verloor hij z'n thread. En kon je half uur wachten met het openen van een bestand, om vervolgens een error te krijgen. Verder ben je idd een uur bezig eer dat alles weer en beetje snel is zonder hondjes die je helpen met zoeken naar je bestanden :X |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Haha, ik kan er volgens mij objectief over oordelen, heb XP een halfjaar lang op m'n werk gebruikt." Ik ben benieuwd.. Mag ik je wel vertellen dat ik 2 jaar met Windows 2000 gewerkt heb, en nou zolangzamerhand 2 jaar met Windows XP? "Maar m'n muziek bleef telkens hangen, sure dat kwam vast wel door de geluidskaart, maar dan nog het waren gewoon de juiste drivers." Dat een hardwarefabrikant OS-gerichte drivers lanceert (als je geluk hebt, met Creative wil dat nog wel eens een probleem zijn) wil dat nog niet zeggen dat ze foutloos zijn. Dat probleem aan Windows XP wijten is kolder; duidelijk een softwarematig probleem. En Windows XP is *NIET* verantwoordelijk voor bijvoorbeeld fatsoenlijke Creative Labs-drivers. Dat zou toch de omgekeerde wereld zijn, nietwaar? Daarom heeft Microsoft ook WHQL in leven geroepen; om degelijke drivers te kunnen garanderen. En ja, dat kost geld, zo'n predikaat. Maar een beetje service/kwaliteitsgerichte fabrikant heeft dat er wel voor over. "Netwerken icm samba ging niet echt geweldig, soms verloor hij z'n thread. En kon je half uur wachten met het openen van een bestand, om vervolgens een error te krijgen." Ik heb toevallig ook een poosje Linux gedraaid in een XP/2K-LAN, maar nooit problemen met Samba ondervonden (toen het eenmaal draaide). Wellicht een rotte BNC-kabel en een Samba die daar over struikelt, maar SMB niet? "Verder ben je idd een uur bezig eer dat alles weer en beetje snel is zonder hondjes die je helpen met zoeken naar je bestanden :X" Een uur? Zegt genoeg over jouw kundigheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat krijg je als je Code:
cacls "c:\Program Files" /T /E /C /G *:r |
![]() |
|
Verwijderd
|
De C schijf is gedeeld vrdmme! Maar hij maakt 'n uitzondering in die directory.
Dit zegt windows help: "De optie Delen is niet beschikbaar voor de systeemmappen Documents and Settings, Program Files en Windows. Bovendien kunt u mappen in andere gebruikersprofielen niet delen" *zucht* ik wordt hier zo moe van.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat 't op die manier wel lukt? |
![]() |
|
|