Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ga naar Kabaal am Gemaal natuurlijk!
![]() Kabaal am Gemaal is het alternatieve gedeelte van het grootste bevrijdingsfestival van Nederland... en de sfeer is er zonder twijfel de gezelligste van Nederland ![]() ff een lijstje met bands die komen: 13:00 - 13:30 -> Typhoon (melodieuze metal, beetje guano apes achter vond ik) 13:45 - 14:15 -> Joined Forces (mix tussen rap en punkrock/hardcore) 14:30 - 15:15 -> BBK (punk) 15:30 - 16:15 -> The Shenanigans (SKA) --- pauze voor het defilé (ga maar eten dan ofzo) --- 17:15 - 18:15 -> Face Tomorrow (Emocore) 18:45 - 19:45 -> Agresion (Metal met wat hardcore invloeden) 20:15 - 21:15 -> Mad Sin (Psychobilly met punk.. een aanrader!) 21:45 - 22:45 -> The Selecter (2-tone SKA) 23:15 - 00:00 -> 35007 (Psychedelische stonerrock... dat wordt een sfeervolle afsluiter) iedere beetje alternatievemuziekfan moet gewoon naar wageningen toe komen voor Kabaal am Gemaal ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() echt leuke dingen allemaal. alleen het probleem waar ik elke keer weer tegenaan loop; ik heb geen vrienden die van goeie muziek houden. ja 1, maar die kan niet. en nog wel een maar dat is goeie muziek die niet op t bevrijdingsfestival komt. |
![]() |
||
Citaat:
wat is nou bevrijdender dan in je vrije eentje naar het bevrijdingsfestival te gaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 21:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() trouwens, heb gehoord dat in zwolle ook the junes spelen . is een zwols bandje, zagz e laatst als voorprogramma en ze zijn geweldig, dus ben je in zwolle, gaat dat zien ![]() (> sublime promotie team ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
5 mei is toch echt de dag dat organisaties als amnesty hun stem écht kunnen laten horen, zelfs als je er niet echt mee bezig bent wordt je op die dag toch geconfronteerd met de vrijheid die we hier kennen en die in andere landen niet bestaat. ik vind dat geen onzin, eerder iets waardevols. |
![]() |
||
Citaat:
Die oorlog is al zo lang geleden en al dat volk dat het mee heeft gemaakt is al dood of zit achter de geraniums hun luier vol te ontlasten. Time to move on.
|
Het wordt daar nog druk.
Vorig jaar was ook abnormaal druk. Heerlijke cultuur schok ook, metalmensen en trancefiguren en alto-volk door mekaar heen gooien. MEtalfiguren die niet begrijpen waarom het andere volk boos kijkt en het andere volk boos omdat het metalvolk wild doet (naja, voor zover je bij After Forever wild kan doen, er waren er iig een aantal die het probeerden)
||
Citaat:
![]() vorig jaar was er ook nog zo'n iq-loos persoon die met bier ging gooien. BAH maar goed, dit terzijde wat bevrijdingsdag betreft, het kan zijn dat er steeds minder mensen leven die het meegemaakt hebben, maar dat betekent niet dat je het moet vergeten. geschiedenis wordt veel te veel vergeten en dat leidt alleen maar tot onnodige fouten. >maar dat is mijn bescheiden mening< |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hoewel met bier gooien natuurlijk zonde is (en zoveel bier krijg je daar al niet in je bekertje en dan is het nog waterig ook)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
tis gemeen dat ze dit jaar in vlissingen gewoon echt nix leuks hebben staan. vorig jaar was het wel lachen. (eerst gillende kleine meisjes voor sita, toen werden de meisjes wat groter voor Kane en als allerlaatste was het toch een wat meer volwassen publiek voor Bluf)
||
Citaat:
![]() Valt me op dat veel mensen in dit topic niks aan het bevrijdingsfestival bij hun in de buurt vinden, terwijl hier iedereen het geweldig vindt, en alleen al voor de gezelligheid komt. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
nadenken daarover (indien nodig) kan ook wel op een ander moment. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|