Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik had em niet echt op een volgorde gedaan ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb maar gezocht naar een Team, met een opstelling van 3-3-4.
De 3 man sterke verdediging, met een Nederlander én een speler uit de Nederlandse competitie. Frank de Boer - Barcelona Maldini - Milan Trabelsi - Ajax In het middenveld 3 spelers die samen op het veld stonden in de kwartfinale's van de CL dit jaar én binnenkort weer een keertje. Luis Figo - Madrid Verón - Man. United Beckham - Man. United En dan in de spits 4 man. Opnieuw een speler uit Madrid én Man. United. Raúl González - Madrid van Nistelrooij - Man. United Makaay - Deportivo Koller - Dortmund Als 11de speler heb ik nog een doelman nodig en daar plaats ik dan de volgende speler. Toldo - Inter
||
Citaat:
![]() Hoe je je vraag ook wilt stellen, deze 10 spelers zou ik er uit kiezen. Als ik een team moet gaan samen tellen, dan ga ik niet met 4 spitsen spelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
1. Roy Keane hij kan wedstrijden keren
2. Dennis Bergkamp voetbal wordt tot kunst verheven 3. Pierre van Hooijdonk heeft feyenoord de eufa cup voor 50%bezorgt 4.Totti echte clubvoetballer. 5. Van Nistelrooy karakter. 6. Alan Shearer voetbalt met zijn hart. 7. Zidane de leider 8. Alfred Schreuder karakterman,clubliefhebber,mentor. 9. Ballack veelzijdige middenvelder. 10. Larrson onderschatte spits
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 2. Speciaal voor Mr. Oizo Bob der Bär | 500 | 29-01-2007 06:42 | |
Vrije tijd |
Wie wordt topscorer op het EK? Eric | 86 | 13-05-2004 18:15 | |
Vrije tijd |
[wielrennen]Het Grote Tour de France Topic Part 1 B@RTOLI | 500 | 24-07-2003 19:21 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Games |
Fifa 2003 GoodforNothing | 7 | 26-08-2002 21:14 |