Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik dacht aan "uit de feiten blijkt dat slaveneigenaars nog steeds niet gestraft worden" zoiets? mja xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
en "Ils sont tués lorsque vaincus par l’épuissement et la malnutrition, ils n’ont plus la force de porter leur charge."?
ze worden vermoord omdat ze, overwonnen door (l'épuissement) en ondervoeding, de kracht niet meer hebben (de porter leur charge) ?? xxx (geen woordenboeken hebben is toch een handicap...) |
![]() |
||
Citaat:
Il reste vivace = Het is er nog steeds (het is nog steeds hardnekkig) faute de = en dépit de = ondanks Dus ik denk dat het nog steeds hardnekkig is ondanks de sancties die gegeven worden aan de slaven eigenaren Maar goed het ging dus om "faute de" en dat is ondanks
||
Citaat:
lors que is niet "omdat" het is toen, wanneer, tijdens, dan waar, dan wanneer l'épuisement = uitputting De porter le charge. Ze kunnen hun last (letterlijk en figuurlijk) niet meer dragen Volgens mij is het dit Ze worden gedood, terwijl ze overwonnen door uitputting en ondervoeding ze hun last (letterlijke last) niet meer kunnen dragen alleen nu vind ik dat ze worden gedood vaag
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Misschien dat dit net iets minder vaag is, ik weet het niet.
|
![]() |
|
|