Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat boeit die geschiedenis nou. We zijn gewend aan deze, we kennen deze, we hebben deze geaccepteerd en geleerd, niemand zal er om huilen als ze het niet weten, het zal een grote schok opleveren als mensen opeens horen dat het anders is...
Dan kan je ook nog bewijzen dat de dingen vals zijn, dus je vriend heeft het niet door... Duidelijk, kies voor geld...
||
Citaat:
|
Ik ga voor optie 1.
Niet omdat de geschiedenis me zoveel boeit of wat dan ook, maar puur en alleen omdat ik vind dat ik mijn vriend die daar zoveel moeite voor gedaan heeft niet in de steek kan laten. Hij vertrouwt mij om het weg te brengen en als hij een vriend is kan ik dat vertrouwen niet schaden vind ik. Als het een onbekende was, zou ik wel voor optie 2 gaan.
|
ik wil niet de volgende persoon zijn die een stuk geschiedenis vernietigd voor wat geld, dat nu veel lijkt maar later niet meer... mocht ik toch ooit nog een langetermijns-schuldgevoel ontwikkelen dan zou dit problemen opleveren als ik meer dan €100,000 per jaar verdien.
Verder vind ik de resultaten wel interessant... - ik kon me namelijk nauwelijks een idee maken van wat men zou doen. 18 gaan voor geschiedenis 11 gaan voor geld ongeveer 3:2
|
![]() |
doen alsof ik het verbrand en die 100.000 vangen. daarna doorverkopen op de zwarte markt en nog eens 100.000 vangen. en dan in de geschiedenisboeken komen te staan als De Grote (Rijke) Oplichter
optie 3 dus
|
Verwijderd
|
Ik zou overwegen hoe belangrijk het is. Welk beeld van de geschiedenis is fout en is het echt zo belangrijk (en voor wie dan wel?) en wat voor invloed heeft het?
Daarna zou ik overleggen met mijn vriend, wat het beste is om te doen. Het geld delen we natuurlijk ![]() Optie1 is natuurlijk de beste, wat is nou 100.000 euro (dat lijkt nu veel maa rdat valt toch vies tegen) als je je leven lang met een schuldgevoel moet leven? |
![]() |
||
Citaat:
Maar aan de andere kant is het wel zo dat die vriend het heeft gevonden, niet jij. Jij brengt het alleen als vriendendienst. En als je een echte vriend/vriendin bent dan doe je gewoon wat je vriend van je vraagt. Dus aan de andere kant zou ik voor optie 1 kiezen. Hoe weet die man trouwens van het bestaan van dat geschrift af????!!!! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Jong Rechts promoot Nederlandse vlag Mark vd P. | 450 | 08-11-2005 08:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voor geschiedenis Mirruh | 1 | 22-03-2005 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal: droom of werkelijkheid? alu_aapi | 0 | 20-11-2003 21:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jullie tips voor mijn verhaal? Selina | 7 | 10-12-2002 22:10 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wie heeft info over de geschiedenis van geld? veertje17 | 3 | 15-01-2002 19:07 |