Advertentie | |
|
![]() |
|
Das toch één van de makkelijkste akkoorden die er bestaan..
En dan nog vragen hoe je hem moet pakken.. Maar okeej as said wijvinger helemaal over de 3de fret, rinvinger pakt de 5de fret (2de van boven) en je pink pakt de 5de fret (3de van boven).. Yeah en je hebt hem O_o..
|
Je legt dan gewoon een bar over de derde fret heen ( je wijsvinger over alle zes de snaren leggen ) en de 2e en de 3e snaar die op de vijfde fret moeten die doe je gewoon met je middel en ringvinger . Is dit gewoon verplaatst Gmineur akkoord?
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() hoe moe ik dat dan doen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nee nu ff serieus.. ik kan me niet voorstellen dat je wijsvinger te klein is eigenlijk.. als je gewoon je wijsvinger er van boven oplegt.. dus gewoon plat, en met het puntje van je wijsvinger aan het begin van de toets, waar komt de andere kant van de toets dan op je wijsvinger?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() als ik dan mijn wijsvinger over bv de eerste fret leg, dan kan ik de 3 onderste snaren niet mooi dicht krijgen, waardoor dr n heel vaag geluid uit komt ![]() en ik moet ook egt veel kracht zetten, waardoor ik dus haast mn andere vingers niet kan bewegen, omdat dan mn wijsvinger verschiet.. *begrijpen jullie ut nog?* k doe altijd gewoon mn ring af ensow, maar kan het zijn dat mn vinger minder soepel is door het dragen van mn ringen osso? *klinkt vaag, mujah*
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Verhaal: De flat MAS187 | 9 | 17-07-2001 08:07 |