Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Je bent 'gelukkiger' als kind omdat je dan nog geen besef hebt, geen vaste persoonlijkheid.
Het lijkt steeds zwaarder te wegen, omdat je als ouder wordende meer nadenkt en stilstaat bij kleine dingen. Ikzelf vind mijn leven nu veel beter dan toen, juist omdat ik nu besef dat er zoveel dingen te doen en te ontdekken zijn. 't Leven is soms lastig, ja dat ervaar je zeker eens je wat ouder bent, maar er leren mee omgaan dat is de kunst. |
![]() |
||
Citaat:
Groetjes.
|
daar ben ik het niet mee eens (dat je op het hoogtepunt begint)
het lijkt mij nog mooier om zélf kinderen te hebben, niet dat ik nu aan kinderen denk HAHA...... maar volgensmij zijn er echt wel wat meer hoogtepunten in je leven dan kind. (soms vind ik het wel jamer dat ik niet klein meer ben, want als je als het ware uit dingen groeit ga jeje beseffen dat het leven maar éénmalig is , zoals dat ik niet meer op een shet kan rijden) en daarom-vind ik-moet je alle kansen met beide handen grijpen, want elke dag leef je maar één keer, soms is dat fijn maar je kan niet ff op ctrl z drukken om die leuke dag terug te krijgen, waarop je de kans kreg om........(vul zelf maar in)
|
![]() |
Als je geboren wordt, ben je praktisch niets, een dier. Dan krijg je een beetje opvoeding en ontwikkel je je een beetje. Zo rond een jaar of 8-10 ben je iets, maar dat heb je niet zelf gedaan. Zo vanaf je 12e begin je jezelf 'op te bouwen'. Later zul je worden wat je erin hebt gestopt. Omgeving heeft ook nog invloed, maar wat je van jezelf maakt...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |