Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik eigenwijs ben omdat mijn omgeving zich ook altijd zo opgesteld heeft. Mijn moeder is net zo en op de basisschool wisten leraren altijd precies wat goed was. Ik heb zo veel onzin uit de mond van een leraar horen komen, dat die man nog les mag geven zeg! En ik mocht nooit te veel lezen, eigenlijk mocht ik helemaal niet leren lezen voor ik in groep drie zat. As if, toen leerde ik schijt hebben aan ouders en leraren. En ik denk dat dit beter op psych past, tenzij je je op lifestyle invloeden wilt toespitsen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kon op m'n 3,5'ste lezen in zowel het Russisch als in het Engels. Toen verhuisden we dus naar Nederland en kon ik vrij snel ook Nederlands lezen. Vet gaaf, maar omdat ik te veel las zat ik op de basisschool een stuk of wat niveau's te hoog, en moest ik tijdens de leesuurtjes met de klas in m'n eentje iets anders zitten lezen. Daar maak je ook geen vrienden mee, geh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is niet eens de eerste stomme fout die in mijn stuk stond, wuu. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Technisch Lego was tha bomb
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En oh, mijn ouders zijn heel preuts, dus ik heb tot mijn elfde gedacht dat kindjes krijgen ging als je gewoon vriendjes was met een jongen. Dus wilde ik nooit jongens als vrienden want straks zou ik nog zwanger raken en dat wilde ik niet want ik had toen al een hekel aan kinderen. Voor de rest zetten ze altijd de tv uit als er ook maar iets kwam dat enigszins sexueel getint was of zo opgevat zou kunnen worden, mocht ik tot mijn twaalfde de fancy niet lezen want 'daar staan allemaal vieze dingen in' en scholden ze de hele tijd op meisjes met korte rokjes. Dus ik las de Fancy stiekem, speelde doktertje met buurjongetjes en -meisjes en deed alsof m'n barbies verkracht werden door m'n speelgoedwolf. En vandaar dus dat ik tegenwoordig pervers ben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geile donder! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |