Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iets doen dat eigenlijk doodeng is. *Burning water* en ik zijn zo'n 15 meter aan de buitenkant van een uitkijktoren omhoog geklommen. Dat soort dingen krijg je wel een kick van *grijns*
Van uitermate steile stukjes af met de fiets... Over een hogere hindernis springen met paardrijden dan ik eigenlijk durf... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Als mensen laten merken dat ze gekworden van mijn gezeik!
b.v als ik weer eens een film compleet na praat..ofzo... HAHA da's echt humor! oh en de echte kick? HEEEEEEEEEEEEEL hard galopperen over het strand....! YehoOOOOOO!!!!! (beter dan de achtbaan, echt waar!)
||
Citaat:
![]() ![]() En keihard over het strand galloperen... was hier maar een strand ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
stelling; ieder mens is een egoïst fruitvliegje | 61 | 26-07-2003 16:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |