![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bij mijn nieuwe vriend heb ik toen vanaf het begin gezegd: ik ben zeer moeilijk klaar te krijgen, tot nu toe is het maar door een meisje en mezelf gelukt. Het duurde dan ook wel 2 maanden voordat het lukte, maar sindsdien is alles goed. Je moet over een soort drempel heen denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou boos worden. Hij doet zichzelf tekort en liegt tegen me. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nooit gedaan, is ook niet nodig voor bij de sex.
Ik heb wel een keer mezelf naar een orgasme gefantaseerd terwijl mijn ex-vriend probeerde om mij naar een orgasme te likken. Hij was al bijna een uur bezig, en nouja, ten eerste wist hij nog niet hoe het moest, en ten tweede doet orale sex niet alles bij mij. Toen ben ik maar gaan fantaseren over sex met hem, zodat ik toch een orgasme kreeg. Het orgasme was dus niet gefaket, maar de oorzaak wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmmm nog nooit gefaked, lijkt me moeilijk,
![]() ![]() |
![]() |
|
Wel eens gezegd dat ik al was klaargekomen ja, maar echt bewust gefaked: nee.
Dat was alleen bij mn eerste 'echte' vriendje, die was slecht met hints en dacht dat ie het zonder hulp wel afkon: ik ben nooit bij hem klaargekomen. Wat een prutser ![]()
|
![]() |
Ik heb dat dus wel gedaan. Niet onder de sex zelf maar als hij mij vingert. Voordat ie begint zeg ik ´zachtjes he´omdat ie meestal ietsje te hard doet. Dan is ie zelf te opgewonden zeg maar.. Als ik dan liever wil dat ie ophoudt, doe ik soms wel eens alsof. En anders roep ik gewoon auw.
Maar het is zo raar om daar over te gaan praten. Soms zeg ik het wel eens voor de gein (´ laat je me ooit nog eens klaarkomen´)maar dat ziet hij ook als geintje dan.. Maar daar moet ik het eigenlijk wel snel over gaan hebben toch.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jaha, daar moet je het echt over hebben. En echt gewoon au zeggen, en dat het zachter moet. Want zo leert hij het nooit. Het is moeilijk, een meisje vingeren. Dat blijkt maar weer eens uit al deze posts.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maargoed: ik zou echt heel erg pissed zijn! ![]() Ik hoor liever dat ik iets niet goed doe, dan dat ik belazerd word. Maar wat poesiefox vertelde: degene die faked heeft het probleem, en als dat niet nu is, dan wel later. ![]() Mocht jij het faken: dan zal je het hem moeten vertellen. Beter vroeg dan laat... ![]() Conclusie: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou er in ieder geval niet mee zitten als ze zou bekennen dat ze het altijd fakete. Ergens jammer dat ze het niet eerder durfde te vertellen, maar daar zal ze haar redenen wel voor gehad hebben. Waarschijnlijk gaat er een lange periode van onzekerheid en onvermogen van aan vooraf, voordat ze het uberhaupt durft te vertellen. Zou opgelucht zijn dat ze het toch heeft verteld, en het niet steeds meer laat ophopen
|
Als ik 't zat ben fake ik 't gewoon... maar goed... dat is daarna ook wel duidelijk...
het faken kan namelijk wel opwindend zijn voor de partner... Hoe ik zou reageren? Beetje teleurgesteld... zo moeilijk is het niet om te zeggen dat je 'het' gewoon niet kan krijgen of dat het 'zo' niet lukt... bij het eerste kan je haar altijd zoveel mogelijk tevreden stellen... en bij het 2de ben ik voor alles in om het wel te laten lukken... win win situatie... dus waarom zou ze 't verzwijgen...?
|
mijn vriend KAN niet faken
ikzelf fake heel vaak, ik heb gewoon geen zin om nog uren te blijven liggen en hem maar zijn gang te laten gaan. Soms voel ik gewoon dat het niet gaat lukken, dus dan maar faken.
||
Citaat:
![]() ik bedoel.. als je een relatie met iemand hebt lijkt het me normaal dat je over dat soort dingen eerlijk bent tegen je vriend...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Onregelmatige orgasmes aim_and_fire | 6 | 07-05-2014 13:47 | |
Seksualiteit |