Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 14:25
damaetas
damaetas is offline
(let niet op spelling ajb)

niet dat ik er al echt naar gezocht heb, maar ... bestaat dat?
Oud 09-05-2003, 14:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja dat bestaat, ik heb het zelf ook: Kruidvat eigen merk, het heet douche shampoo en staat of bij de douchegel of bij de shampoo, ik geloof ergens dr tussenin. Het is een doorzichtige fles met blauw spul erin en werkt heel goed, zowel als shampoo als als douchegel. Ik neem het altijd mee op vakantie en als ik ga sporten.

Ik geloof dat ze van het merk Badedas ook van dat spul hebben en dat kan je ook wel in een andere drogist kopen denk ik.
Oud 09-05-2003, 14:35
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 09-05-2003 @ 15:31:
Ik geloof dat ze van het merk Badedas ook van dat spul hebben en dat kan je ook wel in een andere drogist kopen denk ik.
Ik ken hem ook van badedas..
Was ooit een witte fles, maar k weet nie of dat nog steeds zo is
Oud 09-05-2003, 14:39
Qimm
Qimm is offline
Namen wij vroeger altijd mee op vakantie, scheelde weer een fles Ik heb geenidee welk mer, was vast eenofander huismerk!
Oud 09-05-2003, 20:40
faith666
faith666 is offline
Ja die bestaat idd...........toen mijn vriend voor het eerst bij mij kwam slapen en 's morgens ging douchen had hij z'n haar met t badschuim gewassen omdat hij dacht dat het ook shampoo was
Oud 10-05-2003, 10:56
damaetas
damaetas is offline
thx allemaal

(het is ook voor op vakantie )
Oud 10-05-2003, 11:04
Quiana
Quiana is offline
Dove heeft er 1..
Oud 10-05-2003, 11:08
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Nivea heeft er ook één...en die ruikt nog lekker ook! Tis geloof ik een groenblauwe fles
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:06
Verwijderd
Yep bestaat... Yves Rocher heeft het zelfs, dus je kunt er ook chic mee doen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 08:03
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Ja dat bestaat maar das meestal geen fijne shampoo!
Oud 11-05-2003, 11:56
marlies
marlies is offline
Doppledouche heet dat
Oud 12-05-2003, 12:01
ekki
ekki is offline
Waarom zou je je niet gewoon met shampoo wassen? Da's toch ook zeep? Dat doe ik ook op vakantie, ik ga echt niet zoeken naar iets duurs dat douchecreme en shampoo tegelijk is als ik me ook met shampoo kan wassen.
Oud 12-05-2003, 13:35
Miracle
Miracle is offline
Bij sommige mensen droogt de huid heel snel uit van shampo. Dus dat is dan erg vervelend.
En super duur is het niet, maar ik neem liever gewoon allebei mee, danwel in een kleinere hoeveelheid
Oud 12-05-2003, 15:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die fles die ik heb van de kruidvat was helemaal niet duur, misschien zelfs goedkoper dan mijn shampoo omdat ik altijd Andrelon shampoo heb en kruidvat eigen merk goedkoper is. Als je niet zo lang weggaat is het ook een idee om mini flesjes mee te nemen maar ik heb dan al snel te weinig. En dit spul werkt heel erg goed, ook als shampoo.
Oud 12-05-2003, 18:44
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
dreen schreef op 12-05-2003 @ 14:35:
Bij sommige mensen droogt de huid heel snel uit van shampo. Dus dat is dan erg vervelend.ja heb ik wel, en omdat ik me waarschijnlijk meer dan normaal ga doesjen. moet ik wel iets huidvriendelijks hebben
En super duur is het niet, maar ik neem liever gewoon allebei mee, danwel in een kleinere hoeveelheid
ik ga een maand met de rugzak: minder meenemen kan niet en 2 flessen wegen te zwaar
Oud 12-05-2003, 19:17
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ekki schreef op 12-05-2003 @ 13:01:
Waarom zou je je niet gewoon met shampoo wassen? Da's toch ook zeep? Dat doe ik ook op vakantie, ik ga echt niet zoeken naar iets duurs dat douchecreme en shampoo tegelijk is als ik me ook met shampoo kan wassen.
hoeft echt niet duurder te zijn hoor. zoals hier al gezegd is heb je het van kruidvat eigen merk. maar je hebt er ook van de aldi of een ander niet-duur merk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 12-05-2003 @ 20:17:
hoeft echt niet duurder te zijn hoor. zoals hier al gezegd is heb je het van kruidvat eigen merk. maar je hebt er ook van de aldi of een ander niet-duur merk.
klopt. zelfs de aldi verkoopt het
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten