[QUOTE]muziekvlinder schreef op 05-05-2003 @ 20:26:
[B]
heeft niemand hier last van?
Waarschijnlijk hebben genoeg mensen hier last van, ikzelf ook ja, maar niet in die mate als dat jij het hebt.
ik ontzettend. het lijkt alsof het me opvreet van binnen, ik kan er niet meer tegen. sociale stress, acedemische stress, economische, vanalles.
vooral op school, ik KAN het gewoon niet, ik werk me 3 keer in het rond en ik krijg er niets voor terug. ik zit wel eens voor me boeken en er gaat NIETS naar binnen!!!
Ik begrijp (jammer genoeg) wat je bedoeld.
Ik heb het niet met alle schoolvakken, gelukkig niet zeg.
Maar bijvoorbeeld voor wiskunde, ik kan er zo lang voorzitten als ik wil, een voldoene haal ik nooit... Ik mag van geluk spreken dat ik een 5 sta... Dat zegt iedereen ook, je staat toch een 5? en de rest is toch okayy, je gaat wel over, blabla... Maar ze begrijpen niet dat ik weet ik hoelang erop heb gewerkt en om vervolgens weer een 4,7 terug te krijgen, nou fijn....
Ik vind dat al supervervelend, dus ik kan me vreselijk goed voorstellen dat jij je rot voelt!!
ik heb van die momenten wanneer ik gewoon uitbarst, wanneer ik alleen maar aan mijn haren kan trekken en kan huilen van de verdriet en de pijn, en ik denk nergens anders aan dan wat voor een mislukking ik ben. Het enige wat ik doe is huilen, huilen, huilen, en nog meer huilen
Het lijkt alsof ik het zelf heb geschreven.
Over het geval van schoolwerk, welk niveau doe je op het moment? Ben je al eens blijven zitten, denk je dat zittenblijven slecht voor je zal zijn, of anders een niveau lager?
Ik probeer zo hard om iets van mijn leven te maken, maar ik ben gewoon niets. alles wat ik probeer heeft alleen maar nare consequenties, ik krijg nooit een beloning voor iets.
en ik heb het gevoel alsof ik TEVEEL doe, waarom krijg ik dan nooit iets terug. behalve verdriet en frustratie en pijn.
Om te beginnen, je bent WEL iets. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en zo ook jij. Misschien krijg je al die rotvakken niet in je hoeft, maar kan je heel goed tekenen, sporten, knutselen, mensen helpen, noem maar op!!!
Ik weet niet wat er verder nog speelt, behalve school, maar is het een idee eens met een maatschappelijk werker over van alles te praten, het allemaal eens op een rijtje te zetten, niet voor ons, maar voor jezelf, en dan aan alles, stap voor stap te gaan werken?
heeft niemand anders zo erg last van enorme stress dat ze het gewoon niet meer in hun kunnen houden, dat ze gewoon uitbarstingen hebben?
ik voel me zo ellendig
Helaaas heb ik er last van, maar niet echt van school.
zit meer in de stress met mezelf vaak.
Wat ik niet op een bepaald goede manier uit...
Gaat nu wel beter trouwens!
nou, dit was weer zeer onnutig...
kus en knuff!! Wendy