Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Nee. Eigen keus. Ik wil bijvoorbeeld geen orgaandonor worden, en ik vind dat ik er alle recht toe heb om te beslissen wat er met mijn organen gebeurt als ik dood ben. Beetje respectloos om iemand dan maar open te snijden en z'n organen in een gezellige koelbox maar aan iedereen te geven die ze wil hebben, terwijl diegene dat om wat voor reden dan ook niet wil.
||
Verwijderd
|
Citaat:
[edit] Niet als persoonlijke aanval bedoeld, overigens. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind het wat gedwongen overkomen maar aan de andere kant wel goed want dan moeten de mensen die t echt niet willen wel even de moeite nemen zo'n formulier in te vullen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
verplichte orgaandonatie xSunshinex | 7 | 18-09-2011 15:30 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Levenslang gratis verzekering voor orgaandonor ijscoman | 87 | 21-11-2007 12:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Donor krijgt eerder een orgaan dan een niet-donor almighty | 122 | 08-03-2005 16:05 | |
De Kantine |
Kinderlogica Some | 79 | 11-05-2003 16:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vragen over orgaandonatie E!!en | 18 | 19-11-2002 20:09 |