Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 12:06
jamaifan15
jamaifan15 is offline
Hoe was jullie eerste zoen? En wisten jullie wat jullie moesten doen of deden jullie maar wat??
Hoe was het gebeurd???

p.s. sorry voor al die vragen maar ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen.
Advertentie
Oud 10-05-2003, 12:08
The0
The0 is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=469140

HIJ STAAT ER %$# ONDER! Triester moet het niet worden met het 'niet zoeken naar topics waar de info die je zoekt al in staat.

Oud 10-05-2003, 12:10
jamaifan15
jamaifan15 is offline
zow hallow k wist niet dat je kwaad werd!!
Oud 10-05-2003, 12:16
The0
The0 is offline
Vind je het zelf ook niet een klein beetje stom? Maarja, laat maar gaan, is ook niet mijn probleem eigenlijk..
Oud 10-05-2003, 12:22
jamaifan15
jamaifan15 is offline
nee indd
Oud 10-05-2003, 13:34
Genesis
Genesis is offline
maar hij heeft wel gelijk
Oud 10-05-2003, 13:47
Thomas
Thomas is offline
Jamai - fan.

Overigens was het niet bijzonder, maar gewoon normaal.
Oud 10-05-2003, 16:44
Bruut
Bruut is offline
alleen aan je naam(jamaifan) weet ik al genoeg..
Oud 10-05-2003, 16:58
Verwijderd
Zoenen
Oud 10-05-2003, 17:34
checko
checko is offline
Bij mijn eerste zoen waren zowel dat meisje als ik harstikke dronken...was 3 oktoberfeest in leiden en botste min of meer tegen elkaar op...en hebben elkaar daarna twee uur niet meer losgelaten...was ook niet echt romantische zoen...bewogen allebei maar wat met onze tong...maar was op die avond wel lekker
Mn eerste zoen die min of meer was uit liefde was wel heel lekker ...heel romantisch in turkije op het strand...maar daar vertel ik niet teveel over
Oud 10-05-2003, 21:45
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
Bij mij was het wel raar want ik was op skielers! Ik ging met 2 vriendinnen met hun vriendjes en met mijn vriendjuh skieleren en toen zaten we erover te praten, mijn ene vriendin die wou niet omdat ze het vies vond (vond die vriend erg en was jarloers op mij) en die andere vriendin wou gewoon niet omdat zij nog niet lang genoeg met hem had.
Maar toen gebeurd het toch echt! We wilde net weg gaan en toen bleven wij achter en iedereen draaide zich om en daar was ik lekker aan het lebbere met mijn liefduh!! Het duurde niet lang want ik rolde weg op mijn skielers
Het was wel lekker maar ook weer knudde want iedereen stond erbij en dan tjaah is het niet zo lekker meer(raar eigelijk)
Een andere keerd durfde ik nie zo goed om het nog es over te doen met hem en toen gingen we een spel spelen (doen zoen of de waarheid) en het was de heletijd zoen en toen bleef tongen over haha
bye bye bye
hopelijk vond jij het nie te knudde haha
Oud 10-05-2003, 22:43
Verwijderd
Citaat:
sweetchrissiej schreef op 10-05-2003 @ 22:45:
Bij mij was het wel raar want ik was op skielers! Ik ging met 2 vriendinnen met hun vriendjes en met mijn vriendjuh skieleren en toen zaten we erover te praten, mijn ene vriendin die wou niet omdat ze het vies vond (vond die vriend erg en was jarloers op mij) en die andere vriendin wou gewoon niet omdat zij nog niet lang genoeg met hem had.
Maar toen gebeurd het toch echt! We wilde net weg gaan en toen bleven wij achter en iedereen draaide zich om en daar was ik lekker aan het lebbere met mijn liefduh!! Het duurde niet lang want ik rolde weg op mijn skielers
Het was wel lekker maar ook weer knudde want iedereen stond erbij en dan tjaah is het niet zo lekker meer(raar eigelijk)
Een andere keerd durfde ik nie zo goed om het nog es over te doen met hem en toen gingen we een spel spelen (doen zoen of de waarheid) en het was de heletijd zoen en toen bleef tongen over haha
bye bye bye
hopelijk vond jij het nie te knudde haha
*slikt* Wat een ongelooflijk... eh.

En waarom is dit topic nog steeds niet dicht? Hmmm...
Oud 10-05-2003, 22:45
Koen
Koen is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2003 @ 23:43:
En waarom is dit topic nog steeds niet dicht? Hmmm...
*woef*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten