Advertentie | |
|
![]() |
|
Vind het wel jammer dat Graham is weggegaan. Hij bepaalde toch voor een groot gedeelte de gitaarmelodien(heb zoiets dat Damon Paul Mccartney is en Graham John Lennon of George Harrison).
En die Gorillaz/Fatboy slim kant die ze zijn opgegaan vind ik niet echt opwindend. Geef mij maar de leuke gitaarliedjes zoals op de selftitled en 13.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als jij die kutkop van een gallagher nu eens uit je avatar haalt. En nu on-topic, ja blur, elk album heeft wel een aantal goeie/erg goeie liedjes, maar het bekoort mij toch niet volledig.
||
Citaat:
|
Ik heb de nieuwe nog niet gehoord, maar 'out of time' vind ik erg goed. Hoe vaker ik 'm hoor hoe beter 'ie word. Hoop dat t ook zo is met rest van de CD. Het is alleen niet het soort muziek dat ik erg vaak zal draaien. Parklife en the great escape hadden leuke meezing liedjes en dara hou ik van. De s/t was al iets rustiger en 13 klinkt echt totaal anders dan de eerste CD's.
Dat graham weg is vind ik jammer, maar ik denk niet dat het heel erg veel uitmaakt. Ik luister gewoon naar Graham's solo spul, vaag maar wel leuk. I wish was het eerste wat ik van 'm hoorde en bij Jools Holland speelde ie Song for the sick. Leuk melodietje, geweldige tekst. Graham en blur hebben elkaar niet echt nodig.
||
Citaat:
|
Jaaa ik heb 'm. Met rood boekje! Woei. Heb alleen nog niet veel kunnen luisteren, want de batterijen van mn discman waren ineens op, maar wat ik hoorde was goed. Anders dan ik had verwacht, maar t klinkt toch wel lekker.
En weer over graham: Hij wou zelf altijd meer cult-held zijn en hij was het niet eens met dat electronische gepiel van Damon. Cult-held is ie nu en hij kan nu de muziek maken die hij zelf wil. Zo zijn er dus 2 partijen die muziek maken en das voor ons(mij)alleen maar gunstig.
||
Citaat:
![]() Ik heb Think Tank gedownload, en ik ga 'm absoluut kopen! De limited edition, welteverstaan. Ik vind 'm overigens minder goed dan 13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat geloof jij van het officiele 9/11 verhaal? Vrijdenker | 214 | 02-08-2009 04:40 | |
Gevolgen van Fitna: deel 2 Mobius | 100 | 07-04-2008 22:35 | |
Muziek |
Blur blurred | 58 | 02-02-2005 14:55 | |
[Soedan] Darfur problematiek Gatara | 76 | 15-08-2004 11:27 | |
Software & Hardware |
[Anti-SPAM] Bill Gates wil postzegels op e-mail Gatara | 22 | 12-03-2004 19:55 | |
15 feb demontratie tegen oorlog in irak! blegh! | 560 | 16-02-2003 16:24 |