Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zie ik jou naam, dus ik denk, even lezen. precies hetzelfde. behalve dat snoep, dat denk ik er nooit bij. en er zijn nog wat andere dingen die ik erbij denk. zoals dat je op je weg heuvels (kleine moeilijkheden) en sommige bergen (grote moeilijkheden) tegenkomt, die je moet overwinnen om verder te kunnen. Sommige mensen kiezen om om de berg heen te lopen (het probleem te ontwijken) maar dan komen ze het later weer tegen...
||
Citaat:
Ik kan er pagina's over vol schrijven.. of er een gedicht over maken.. !! maar ik had et ff kernachtig opgeschreven
||
Citaat:
*ik had hier ooit een gedichtentopic geopend, met de naam: 'iedereen die zijn gevoelens uit in gedichtsvorm...' dusseh, als je geinteresseerd bent in gedichten van anderen... moet je die eens zoeken met de zoekfunctie onderaan. als je iets nuttigs toe te voegen hebt, is uppen geen probleem denk. -xxx-
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het kwaad arPos | 33 | 07-07-2009 15:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Grote BNN Donor Show kalinho | 251 | 14-06-2007 14:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |