Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ik denk dat dat altijd wel deels gebeurt
omdat de mensen om je geven en ik weet hier zelf niet direct een gepast antwoord op dat gebeurt nu eenmaal daarom dat ik niet zo veel met men problemen naar buiten kom maar deels voelen hun vrienden wel goed als ze het gevoel krijgen dat ze je helpen |
![]() |
|
Verwijderd
|
niet echt in mn depressie, maar ik wil graag aan mensen mijn verhaal kwijt en het liefst aan mijn vriend, maar ik weet dat hij er weer mee gaat zitten en mee rondlopen en dat ie zich dan kut voelt omdat ie wat voor me wilt doen enzo en dan voel ik me weer kut omdat ik hem dat 'aandoe'.
Daarom vind ik het altijd heel moeilijk om te overwegen of ik sommige dingen nou wel of niet moet vertellen... heel kut soms.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar k vind het toch gezeur/gezeik eigenlijk. iig wel van mezelf. Kan d'r beter maar niet over beginnen, wie weet wat je naar boven haalt bij jezelf of iemand anders Maar eigenlijk wil ik er heel graag over hebben. Dus eigenlijk wil ik anderen wel met gezeur opzadelen. Offtopic: ik heb ook een huftertje eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil graag van me af praten, maar ik wil anderen er ook niet mee belasten, maar uiteindelijk praat ik dan toch en dan belast ik ze en voel ik me weer kut omdat zij er mee zitten... |
![]() |
|
Ik heb dit meestal niet. Omdat ik gewoon accepteer dat ik op dat moment deprie ben. Ik weet dat het meestal met een paar uur weer over is.
Wel heb ik een hele goede vriendin de het leuk vindt om soms even met me meet te gaan in de depressieve gedachten... Het is eigenlijk al weer heel erg lang geleden dat ik me depressief voelde... ![]()
|
![]() |
oh ik heb zeker weleens mensen meegesleurd
![]() vorig jaar vooral toen ik flink depri was, de meeste van mijn vriendinnen hebben het wel moeilijk met het 1 of ander ze vonden het moeilijk om mij zo verdrietig te zijn (ik andersom ook zeker bij hun)... kheb ze ook wel een beetje meegesleurd niet zozeer omdat ik alles op hun storten en hun niks tegen mij mochten vertellen nee dat niet, maar gewoon omdat alles wat ik deed en voelde een uitwerking op hun had sommige van hun hebben toen afstand genomen, dat deed pijn maar het was zeker nodig maar nu een jaar later ben ik nog steeds depressief maar ik sleur ze (hoop ik) niet meer mee... ik ben me gaan afsluiten voor ze: dan maar liegen denk ik dan maar ik weet dat een vriendin van mij het er nog heel moeilijk mee heeft, al weet ze eigenlijk niet meer wat er door mijn hoofd gaat maar ze weet dat ik nog steeds snij etc... door de problemen bij ons allebei is onze vriendschap een beetje stuk gelopen, maar ik zal er alles aan doen om dat weer beter te maken, vrienden gaan bij mij voor alles ik gun al mijn vrienden meer geluk dan mezelf ik probeer over alles heel luchtig te doen en gewoon lol te maken, helaas heb ik daardoor wel alle muren weer opgebouwd maar ik ben zelf ook weleens mee gesleurd door een vriendin van me en daardoor weet ik hoe het voelt en heo moeilijk het is, en dat je soms toch echt ff aan jezelf moet denken vorig snapte ik het niet echt nu wat beter
||
Citaat:
![]() maargoed...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
maar tussen ons gaat het wel beter (met moi niet maar das een ander verhaal) en daar ben ik heel blij om... probeer ik ook nieuw begin hihi, kwil jou nooit kwijt love you
||
![]() |
Citaat:
ik vindt dat je als vrienden er voor elkaar moet zijn bij voor en tegenspoed... zo leer je wel je echte vrienden kennen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Drugs & Alcohol |