Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 20:06
T-Minus
T-Minus is offline
weet iemand sites waar ik goede samenvattingen van de vwo-examenstof kan vinden? en dan niet alleen van geschiedenis en aardrijkskunde, die staan overal, maar vooral van vakken als natuurkunde (1,2), scheikunde (1,2) en wiskunde B (1,2).

als je een goede site weet, waar samenvattingen van deze (of andere, ik ben vast niet de enige op zoek naar samenvattingen) vakken op staan, reply dan ajb zsm.

met vriendelijke groet,

T-Minus
Advertentie
Oud 12-05-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
T-Minus schreef op 12-05-2003 @ 21:06:
weet iemand sites waar ik goede samenvattingen van de vwo-examenstof kan vinden? en dan niet alleen van geschiedenis en aardrijkskunde, die staan overal, maar vooral van vakken als natuurkunde (1,2), scheikunde (1,2) en wiskunde B (1,2).

als je een goede site weet, waar samenvattingen van deze (of andere, ik ben vast niet de enige op zoek naar samenvattingen) vakken op staan, reply dan ajb zsm.

met vriendelijke groet,

T-Minus
1. maak je eigen samenvattingen, werkt veel beter
2. koop samengevatboekjes

heb ik ook gedaan voor deze vakken.
Oud 12-05-2003, 21:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, je moet echt zelf samenvatten. Dan leer je het meteen. Wat je zelf opschrijft onthou je meestal het beste.
Oud 12-05-2003, 23:30
T-Minus
T-Minus is offline
voor zelf samenvatten zou ik nog een week hebben. een week is zelfs te weinig om alles een keer te lezen. en ik leer erg makkelijk, als ik een samenvatting een of twee keer lees ken ik de stof meestal wel goed genoeg.

weet echt niemand een site waarop gratis goede samenvattingen te krijgen zijn?
Oud 13-05-2003, 09:24
iniemieniemuis
iniemieniemuis is offline
ligt eraan voor welke vakken.
Zelf heb ik wel samenvattingen kan ze wel naar je sturen.
Als je dat wilt maar dan moet ik ze eerst ff uittypen en je moet zelf ff zeggen voor welke vakken.

Groetjes iniemienie
Oud 13-05-2003, 17:36
T-Minus
T-Minus is offline
ik heb nog samenvattingen nodig voor alle profielvakken van NT, d.w.z. natuurkunde 1,2, scheikunde 1,2 en wiskunde B 1,2. en die zijn niet erg makkelijk te vinden.
als je ze hebt zou het fijn zijn als je ze even opstuurt (als het niet teveel moeite kost).
Oud 13-05-2003, 17:39
Verwijderd
Ga anders naar de bieb, daar hebben ze vast wel (hier tenminste wel) samengevat boekjes... kan je die kopieeren!
Oud 13-05-2003, 18:39
iniemieniemuis
sorry ik heb het profiel Economie en Maatschappij. Spijt me!!

groetjes iniemienie

Heeft er iemand trouwens nog ee ntip voor het nederlands schrijfvaardigheid of engelse brief schrijven????Die heb ik deze week namelijk
Oud 13-05-2003, 19:03
-x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
iniemieniemuis schreef op 13-05-2003 @ 19:39:
sorry ik heb het profiel Economie en Maatschappij. Spijt me!!

groetjes iniemienie

Heeft er iemand trouwens nog ee ntip voor het nederlands schrijfvaardigheid of engelse brief schrijven????Die heb ik deze week namelijk
Goed de opbouw leren, van een brief/betoog/beschouwing. Wat je ook voor nederlands moet schrijven. En 't helder houden, niet te veel van de hak op de tak springen. Gewoon duidelijk blijven.
Ter info: ik had een 8.3 voor NL schrijfvaardigheid...Geeeeen idee hoe maar toch wel aardig
Succes!
Oud 14-05-2003, 07:54
iniemieniemuis
OKie thnx das idd wel een idee. jah de opbouw ken ik van allemaal al. En ik heb nog 2.5 uur morgen om het tussendoor door te kijken. Dus ik denk( hoop) dat het wel zal lukken.
Iig bedankt voor je tip.

Groetjes iniemienie
Advertentie

Regels voor berichten