Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Appel |
![]() |
|
Ik heb zelf liever een leuk gebaar en een leuk iets samen als een materieel kadotje.Tuurlijk is het leuk om soms iets te krijgen. Maar wat? Geen idee. Maakt ook niet zoveel uit ofzo.
Een kadotje in de vorm van uit eten, een weekendje weg, samen iets doen, weet ik veel wat. Een leuk lief gebaar is veel belangeirjker dan het kadotje zelf. |
![]() |
|
ja dat maakt toch geen hele zak uit wat je krijgt.. maar of course het is altijd lastig om dat ene cadeautje te vinden...
als je gewoon een normaal leuk cadeautje wil geven ben ik altijd voorstander voor een cd. ik geef en krijg tegenwoordig bijna niks anders meer ![]() maar ik denk dat dat per persoon en relatie verschild.. toch zou je vriend het blijst zijn met jouw... denk ik |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, voortaan is hier dus Het Grote Cadeau-tips Topic voor dus gooi ik deze nu op slot
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vraagje voor de jongens Overpowered | 71 | 21-02-2008 10:09 | |
Liefde & Relatie |
Het is bijna valentijn... (voor de jongens) Kleintjeyakult | 9 | 16-02-2004 08:56 | |
Seksualiteit |
voor de jongens; vraagje Tulpje6 | 21 | 04-06-2003 09:20 | |
Seksualiteit |
Voor de mannen : welk maatje vind je het mooist ? David | 126 | 28-04-2003 11:26 | |
Seksualiteit |
Voor de jongens: (te) krappe vrouwelijke bedpartner--> last van (zere) eikel luckyleo | 3 | 10-11-2002 13:43 | |
Seksualiteit |
voor de jongens:sex betekent niets? moondancer | 22 | 07-01-2002 19:24 |