Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik let tegenwoordig wel veel op mn uitgaven aan kleding want ik moet op mn geld letten. Ik vind nu bijvoorbeeld 30 euro vrij veel voor een h&m rokje. (misschien dat ik dat vroeger ook wel veel had gevonden maar dan had ik hem gewoon gekocht als ik hem cool vond, nu denk ik er een week over na).
15 euro vind ik ook veel voor een simpel shirtje. Want ja, ik reken echt wel soms terug naar de gulden en dan is het bepaald niet goedkoop. Broeken koop ik niet. En kleding koop ik alleen omdat ik het mooi vind, ik koop bijna nooit in merkwinkels. Ik moet wel zeggen dat ik een zwak heb voor Carhartt. Voor zo'n rokje zou ik wel 50 euro uitgeven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
H&M is ook vreselijk eigenlijk, alles lijkt zo goedkoop maar als je terugrekent betaal je toch al snel 30, 40 gulden voor een shirtje die je voor dat bedrag in guldens nooit had gekocht.. Euro's zijn vreselijk ik geef ze uit als guldens.. :/
|
de guldenprijzen zijn gewoon hetzelfde maar dan met euro teken ipv guldentekentje..
als ik iets koop draag ik het meestal wel gewoon regelmatig of in ieder geval vaker dan 2 keer dus dan koop ik het ook gewoon. en ja, mijn mama is lief. ze stort het gewoon als ik bel. het enige wat ze vraagt is of het leuk staat wat ik wil hebben en of ik nog tien eu extra nodig heb om wat te eten te halen.. ik ben verwend ik weet het..
|
geef veel geld uit aan kleding..
schoenen van Bikkembergs, Girbaud,&DKNY kosten al veel maar dat betaal ik graag om niet op doorsnee Saschas te lopen ![]() Laatste tijd heb ik alleen veeeeeel te weinig geld te besteden dus ben wel bewust bezig met het geld dat ik heb...(kan eigenlijk wel een 2de hypotheek nemen om t seizoen weer goed door te komen ![]() |
![]() |
|
ik werk om te winkelen dus ik geef alles uit aan kleding en schoenen daarom ken ik bijna geen grenzen, ik koop wat ik leuk vind zolang ik het geld heb, maar als ik bijna nix meer over heb maar ik heb nog wel steeds die koopdrang dan ga ik gewoon de H&M in (om er dan de volgende dag gefrustreerd achter te komen dat een k*tje van mijn school hetzelfde truitje heeft..)dus zoals Marshall al zei : als je er niet doorsnee bij wilt lopen moet je er wel wat DoeKOeZzS voor over hebben , en dat heb ik ook wel...alleen nu ben ik blut.
![]() |
![]() |
|
Het is zo stom, ik koop veel domme accesoires en dingen die ik nooit aantrek.. wat samen dus veel geld waard is..maar bijvoorbeeld voor een paar schoenen geef ik absoluut niet meer dan 80 euro uit. Veel van die skateschoentjes kosten al gauw 90 euro maar dat doe ik dus niet. laatst nog van een vriendin haar skateschoenen overgekocht (had zo 1 of 2 keer gedragen), 50 euro. Das netjes
![]() Voor broeken heb ik wel veel geld over en truitjes.. is meestal toch wel h&m ofzo, niet duur |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
shirts...m'n duurste is 33 euro maar dat was enigzins een foutje (hing tussen shirts van 25 euro -> en dat is eignelijk m'n maximum voor een echt mooi shirt...liever natuurlijk minder maargoed)..
Vesten/truien...maximaal 80 euro, maar dan moet het ook erg mooi zijn (maandag ws een carhartt vest kopen..en die krengen zijn allemaal 80 euro :/, maargoed, tís mooi en de kwaliteit is erg goed) Broeken..liefst h&m prijzen (40)..maargoed, als het echt een erg mooie broek is en ik heb het geld kan het ook wel eens wat duurder uitvallen. Schoenen..m'n huidige zijn 80 euro en dat vind ik een erg mooie prijs... Jas..dat is iets wat ik toch voor 2 of 3 jaar koop...maar dan nog is m'n max eigenlijk 150 ... Ik vind dat ik vrij veel uitgeef aan kleding, maar somehow is bijna alles wat ik mooi vind gewoon prijzig. :/ |
![]() |
|
In principe laat ik kleding die ik te duur vind, hangen waar ze hangen. Die koop ik niet. Er zijn echter wel uitzonderingen... Als een broek nu bijvoorbeeld een klein beetje duurder is dan wat ik er eigenlijk maximaal voor uit wilde geven in gedachten, en hij is echt heel mooi en fijn enzo, dan is er toch een grote kans dat ik hem toch koop. Zo ook met mijn nieuwe winterjas... Mijn zusje kreeg een nieuwe: 140 euro, ik vond dat veel te duur. Is mijn jas 160... Tsja, voor een keer kan dat wel... Ik doe er toch een paar jaar mee, bedenk ik me dan maar. Verder qua kleren heb ik genoeg kleding die niet van een topmerk is. Ik koop kleding omdat ik het mooi vind, niet omdat er een merkje op staat.
En schoenen... Ik heb ontzettend lastige voeten, moet echt specialere schoenen hebben, dus onder de 100 euro koop ik amper schoenen, dat gaat gewoon niet... |
![]() |
|
Ik ben opzich best wel een krent als het om kleren gaat.. maar goed maximum prijzen.
shirtjes en rokjes ->25 euro truien/vestjes -> 50 euro broeken -> 70 euro schoenen -> 80 euro jas -> 120 euro maar ik vind het gewoon leuk om naar geweldige goedkope dingetjes te zoeken en vroeger had ik ook altijd liever kwantiteit boven kwaliteit.. nou verandert dat wel enigsinds en kijk ik wel naar kwaliteit maar daarmee bedoel ik niet het merkje want daar heb ik eerlijk gezegd heel erg weinig mee... in ieder geval blijf ik wel altijd een beetje een krent
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik neem als standaardprijs altijd zeventig euro voor een broek, vijftig euro voor een overhemd, zeventig euro voor een wollen trui of een rugbyshirt en honderdvijftig euro voor een paar schoenen.
De prijzen van jack, jasjes e.d. beoordeel ik altijd pas op het moment zelf, als ik een bepaald jack of jasje echt heel mooi vind dan vind ik het niet snel te duur. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik heb ook wel limieten, maar het hangt er heel erg vanaf wat ik koop. Voor het ene shirtje vind ik 20 veel, voor de ander vind ik 60 een koopje ![]()
|
Echt grenzen... tja, ik geef geen 100 euro uit aan 1 kledingstuk... maar het hangt ervan af of ik het echt mooi vind en het goed zit...
Dit heeft er ook mee te maken dat ik moet rondkomen van een luizige studiebeurs en dat ik dus weinig geld te besteden heb ![]() kleine labeltjes interesseren me niks...
|
![]() |
Het liefst zo goedkoop mogelijk.
Al mijn laatste aankopen zijn niet duurder geweest dan 10 euro. Schoenen/jassen/broeken koopt mijn mam voor mij,maar duurder dan 80 euro zijn mijn schoenen en broeken nog nooit geweest. Jassen wel. ![]() Voor t-shirtjes geef ik niet meer uit dan 10 euro,en voor een vestje niet meer dan 25.
|
Is eigenlijk heel verschillend. Als ik een geweldig kledingstuk zie van 250 euro kan ik het kopen, maar ik heb ook schoenen van 30 euro.
Het limiet is als m'n vader het niet meer wil betalen ![]() Meestal let ik niet op het merk, aangezien ik toch alleen maar naar winkels ga waar ze kwalitatief goede kleding verkopen. |
![]() |
|
Meestal tot 20 euro voor bloesje (met lange mouwen dan wel), tot 35 euro voor lange broek, tot 100 euro voor winterjas, tot 50 euro voor schoenen.
Ik koop nogal graag kleding, maar ik geef er niet veel geld aan uit, dus blijft mijn budget wel in evenwicht. Een keertje heb ik me eens laten gaan en kocht ik een broek van wel 60 euro ![]()
|
In principe heb ik wel een grens van ongeveer €100,- voor een broek .. maar als ze iets meer zijn dan maakt het me niet uit (als de broek mooi is wil ik em toch hebben) .. maar ga zelf niet hoger dan €150,-
Shirtjes met lange mouwtjes is mijn max. €70,- (komt doordat ik er laatst eentje had gekocht voor die prijs..vond ik wel veel trouwens) schoenen maakt me niet uit, als ik t geld ervoor heb sowieso > waarom niet? Ik shop over t algemeen goedkoper dan ik deed toen ik nog geen kleedgeld had, maar soms staat mijn vader erop dat ik iets van hem krijg en dan komt het meestal ook duurder uit dan wat ik normaal uitgeef (maar dan wil hij ook persé dat ik t koop ![]() |
![]() |
|
Broek hmmm meestal iets van 80 euro maar als ik het mooi vindt dat wel meer..
T-shirt of topje maximaal 40 euro... Trui maximaal 70 euro... Schoenen 100 euro. En jas bekijk ik meestal wel op het moment zelf. Het kan ook weleens voorkomen dat ik meer uitgeef, als ik het echt heeel erg leuk vindt. |
![]() |
|
Voor broeken wil ik niet meer dan 100 euro betalen. Voor een winterjas heb ik een maximum van 250 euro en voor een zomerjas 150 euro. Voor truien is de limiet 100 euro. Voor polo's en overhemden niet meer dan 80 euro. Maar als ik echt iets leuk zie en het past goed (en de financiën laten het toe), dan wijk ik nog weleens van mijn grenzen af.
|
Ja ik heb wel overal grenzen voor ja
![]() Effen shirtjes, hemdjes, ondergoed en sokken koop ik alleen goedkoop bij de H&M/ Hema. 'leuke' shirtjes max. 25 euro. broeken: max. 70 euro. winterschoenen en - jassen max. 100 euro. rokjes, jurkjes max. 40. zomerschoenen en -jassen max 50.
|
![]() |
2 jaar geleden wilde ik veel liever iets waar ook maar een mini-merkje opstond >dat was cool! *was* ik geef er echt niks om of er een merkje opstaat ofniet...zonder is altijd goedkoper! en ik heb liever wat kleren waar ik niet mee uit hoef te kijken als ik uitga enzo...en inderdaad wat er al gezegd was over g-sus&fluo, ik d8 hetzelfde (ik dacht ook meteen aan die kamer)
liefsxxx
||
Citaat:
en geloof me lekker niet, ik kan kopen wat ik wil ![]() dankje mama.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Strategisch stemmen Blood Fire Rage | 338 | 22-11-2006 20:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Muziek |
7 juli green day in ahoy FaceTheTruth | 280 | 12-07-2005 10:06 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 11] Donny must die | 500 | 01-04-2005 18:27 | |
Lifestyle |
Lingerie rodina | 35 | 28-10-2003 18:00 |