![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het uitstellen van het orgasme bepaald bij het masturberen bij mij ook de hevigheid ervan. Maar hoe lekker ik mezelf ook kan laten klaarkomen, niks haalt het bij hoe mijn vriend dat kan. Maar daar zit denk ik ook een ander gevoel in z'n totaal bij, intiemer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Na nog wat meer oefenen kon ik het ook met mijn eigen handen. Tot nu toe ben ik 1 keer klaargekomen met mijn vriend erbij, maar dat was in bad terwijl hij mijn clitoris stimuleerde met de douchestralen. Nu hopen we dat het ooit ook nog gewoon lukt ![]() Bij mij heeft het dus wel gewerkt door te oefenen.. veel dingen proberen en op een gegeven moment voel je wanneer je door moet gaan, dat voelde ik namelijk in het begin niet. Ik vond het wel lekker ofzo maar ik wist niet wat ik moest blijven doen om een orgasme te krijgen. Nouja, ik kan het dus nog steeds niet als mijn vriend mij vingert of beft. Maar lekker is het wel ![]() Heel veel succes, Appeltje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Randjesfietsen en uitstellen doet het het best voor mij.
||
Citaat:
![]() Bij mij lukte het eerst met de douchestraal... en na een tijdje lukte het als me vriend me befte. Zelf met me eigen vingers lukt het ook nog niet ![]()
|
![]() |
Vorige week zat wel in de top tien, toen ik mijn haar droog stond te fohnen en mijn vriend voor me door de knieen ging. En dan heb ik het over top tien kwaliteit vanaf de allereerste seconde.
Ik word van goeie sex ook altijd zo vreselijk emotioneel, en da's ook nog eens een extra beloning, al de liefdesgevoelens die door je heen razen, vooral als ik merk dat hij ze op dat moment ook voelt. Dan heb je een lichamelijke en een emotionele connectie, een high, een rush, tegelijk. Dat is voor mij pas kwaliteitssex.
||
![]() |
Citaat:
Je bent echt geschift maar wel een schatje. Heerlijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Deze vraag komt zo vaak terug, dat een handleiding wel op prijs zou gesteld worden denk ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() leg maar is uit ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan zou je eens een keer tujdens de vrijpartij kunnen proberen om jezelf klaar te laten komen door met je klitje te spelen. Hij ligt dan naast je en houdt je lekker vast, het is de bedoeling dat jij je veilig voelt. Ga desnoods samen onder de dekens liggen. Als het eenmaal een keer gelukt is met iemand erbij, dan is het vanaf dat moment heel makkelijk. Het is echt een psychologische blokkade. Een voorbereiding kan zijn leren te plassen als hij staat te kijken, dan doet namelijk hetzelfde hersengebied mee.
||
Citaat:
||
Citaat:
probeer het zelf is..neem er de tijd voor.. stimuleer eerst je clitoris en op het moment dat je meer wilt steek je een vinger naar binnen en ga je met het topje van je vinger je buikkant op. Als het goed is zit daar een ribbelig voelende plek die bij stimulatie bij bijna iedere vrouw lijdt tot een orgasme. lukt het niet, probeer het dan gewoon een andere keer opnieuw ![]()
||
![]() |
Citaat:
als wij het op zn hondjes doen.. dan is het even wat moeilijker om me klit ondertussen nog te stimuleren ! ik beweeg dan nogal veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of hij gaat eerst heel lang door met jou, tot je misschien wel klaarkomt en daarna pas vrijen. Dan is je vriend tenminste nie zo moe ![]()
|
![]() |
Er zijn varianten van op zijn hondjes waarbij je niet zoveel beweegt en waarbij hij dus niet zo snele de weg kwijtraakt.
Wat dacht je van de lepeltjes houding of van de brug? ( zie het sexwoordenboek) De lepeltjeshouding kan op je zij, maar ook terwijl hij op zijn rug ligt en jij rugelings helemaal of scheef op hem ligt. Heerlijk relaxed, en hij kan goed bij je clitje. Of jij doet het zelf met hem in je. Zelf raak je ook bij wilde sex niet zo makkelijk de weg kwijt. Ik kon trouwens ook pas echt lekker en makkelijk klaarkomen als hij stilligt en de boel op druk houdt of hooguit wiebelt of heel langzaam beweegt. Dat wilde gewip, dat gooide me steeds weer van het plateau af, de spierspanning kon zich niet opbouwen omdat die zich steeds weer ontlaadde. Dat was wel heel lekker, maar klaarkomen ho maar! En ik moet er altijd een vinger bij hebben die met mijn klitje speelt, al is het nog maar zo subtiel. Erna wil ik goed hard en diep en snel, dan komt het nog een keer. Tegen droogheid kun je bij de drogist van dat spul kopen, hioe heet het ook alweer, eh, glijmiddel! Denk erom: er is geen standaard recept hoe het 'moet'. Wat voor jou werkt, dat 'moet'. En daar moet je gewoon even achter komen door van alles te proberen.
|
![]() |
Natuurlijk sta je niet voor lul, maar dat is wel jouw probleem he.
Je voelt je toch belachelijk, je zo laten gaan, misschien wel bekeken, in ieder geval gaat het sein in je hersenen niet op veilig. Werk daaraan, en dan moet het lukken. Doe die plas oefening, dat helpt echt, en ga desnoods in het donker onder de dekens vrijen, je MOET je veilig voelen. Daarna kan het altijd nog met de 100 Watt spot erop voor de open ramen. Mijn vriend had erg de neiging om juist als ik klaarkwam een beetje van me af te schuiven en naar me te gaan liggen kijken, omdat hij dat zo leuk vond. Dan hield het bij mij dus acuut op.Niet veilig genoeg. Dat heb ik toen maar eens gezegd, en daar had hij werkelijk geen idee van. Dus nu mag-ie best kijken, maar in close-up. Blijven liggen dus! ( wat voor hem betekent dat hij er geen klap van ziet, want hij heeft plus glazen)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Groetjes, Appel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Groetjes, Appel |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Seksualiteit |
Meer dan rukken/mastruberen.! maximekeee | 66 | 29-12-2009 21:21 | |
De Kantine |
Leukste post van de dag Yoshimare | 500 | 21-09-2008 15:13 | |
Seksualiteit |
Hoe kom jij het lekkerst klaar? Thee Muts | 68 | 16-01-2006 15:10 | |
Lifestyle |
Wat voor boeiends heb jij vandaag gedaan? Miles | 500 | 13-12-2004 15:40 | |
Liefde & Relatie |
uhm.. heren? moet ik dit als compliment opvatten? Sangria | 50 | 30-09-2003 16:36 |