Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het zegt me niks, maar bedankt, als ik zoiets niet weet word ik namelijk helemaal paranoide ![]() |
![]() |
|
Als je het hebt over geblokt op MSN, is er wel een maniertje voor. Ik weet niet of ik het heel goed uit kan leggen, maar ik wil het wel proberen
![]() Als je zeg maar je hebt aangemeld, kun je via Extra in de bovenste balk bij het menu Opties komen (als het goed is helemaal onderaan). Als je dit hebt,krijg je een schermpje met wat tabbladen. Als je nu op het tabblad Privacy klikt, krijg je als het goed is een lijst met geaccepteerde en geblokkeerde personen (van jouw MSN). Bij de vraag 'Welke gebruikers hebben mij aan hun contactpersonenlijst toegevoegd? staat een knopje met weergeven. In dit nieuwe scherm zie je de personen die jou in hun MSN-lijst hebben staan. Als hij je geblokt heeft, staat hij niet in die lijst. Als ie je wel geaccepteerd heeft, hoort hij wel in die lijst te staan. Ik hoop dat ik het wat duidelijk heb uitgelegd, maar als het goed is, moet het zo werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ziameezjez is ook een beetje off t/.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het heel lullig voor je dat je bent geblokt op msn en dat je iemand leuk vindt en het lukt niet helemaal, maar dit soort onzin topics halen de andere, boeiende topics omlaag en zijn heel irritant... No offence, maar: Slotje.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
scheiden is erger dan sterven de abt van sion | 58 | 22-04-2002 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Zijn 27jarige anders verliefd dan 17jarige? MissLopez | 18 | 15-04-2002 17:32 | |
Liefde & Relatie |
GRRR i hate love and love hates me !! zijn nu echt ALLE jonges hetzelfde?? iebke* | 20 | 12-04-2002 12:10 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 |