Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 16:21
ziameezjez
ziameezjez is offline
zegt Het Baken je wat?????
Advertentie
Oud 07-04-2002, 16:23
Amidala
Amidala is offline
yep

maar we hebben het dan waarschijnlijk allebei over héél iets anders...
Oud 07-04-2002, 16:33
miro
miro is offline
eigenlijk niet, leg ns uit
Oud 07-04-2002, 16:52
moenbase
moenbase is offline
===> Feedback? :/
Oud 07-04-2002, 19:51
Freaked Reality
Freaked Reality is offline
Citaat:
ziameezjez schreef:
zegt Het Baken je wat?????
Dit had je ook in je eerste thread kunnen posten... http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=43841 maar goed hoe het forum werkt leer je vanzelf

Het zegt me niks, maar bedankt, als ik zoiets niet weet word ik namelijk helemaal paranoide .
Oud 07-04-2002, 20:24
BCR
BCR is offline
Moet hier geen slotje op
Oud 08-04-2002, 14:46
ziameezjez
ziameezjez is offline
mischien een beetje een domme vraag,
maar hoe kan ik er (zonder dat het al te doorzichtig is) achter komen of HIJ me heeft geblokt....
Oud 08-04-2002, 15:10
Freaked Reality
Citaat:
ziameezjez schreef:
mischien een beetje een domme vraag,
maar hoe kan ik er (zonder dat het al te doorzichtig is) achter komen of HIJ me heeft geblokt....
Geblokt op MSN? Ik heb het even met mijn reserve adres gecheckt maar dat is niet echt te zien... Ik weet niet wat er gebeurt als de persoon die jouw geblokt heeft online komt want ik kan niet met 2 accounts tegelijk inloggen . Dan moet ik weer met wat progjes gaan kloten en daar heb ik atm nou niet echt zin in.. (straks is de comp weer met een stel van die snertproggies verkloot )
Oud 08-04-2002, 16:27
Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Als je het hebt over geblokt op MSN, is er wel een maniertje voor. Ik weet niet of ik het heel goed uit kan leggen, maar ik wil het wel proberen .
Als je zeg maar je hebt aangemeld, kun je via Extra in de bovenste balk bij het menu Opties komen (als het goed is helemaal onderaan). Als je dit hebt,krijg je een schermpje met wat tabbladen. Als je nu op het tabblad Privacy klikt, krijg je als het goed is een lijst met geaccepteerde en geblokkeerde personen (van jouw MSN). Bij de vraag 'Welke gebruikers hebben mij aan hun contactpersonenlijst toegevoegd? staat een knopje met weergeven. In dit nieuwe scherm zie je de personen die jou in hun MSN-lijst hebben staan.
Als hij je geblokt heeft, staat hij niet in die lijst. Als ie je wel geaccepteerd heeft, hoort hij wel in die lijst te staan.
Ik hoop dat ik het wat duidelijk heb uitgelegd, maar als het goed is, moet het zo werken.
Oud 08-04-2002, 18:41
Freaked Reality
Citaat:
Rj's_engeltje schreef:
Als je het hebt over geblokt op MSN, is er wel een maniertje voor. Ik weet niet of ik het heel goed uit kan leggen, maar ik wil het wel proberen .
Als je zeg maar je hebt aangemeld, kun je via Extra in de bovenste balk bij het menu Opties komen (als het goed is helemaal onderaan). Als je dit hebt,krijg je een schermpje met wat tabbladen. Als je nu op het tabblad Privacy klikt, krijg je als het goed is een lijst met geaccepteerde en geblokkeerde personen (van jouw MSN). Bij de vraag 'Welke gebruikers hebben mij aan hun contactpersonenlijst toegevoegd? staat een knopje met weergeven. In dit nieuwe scherm zie je de personen die jou in hun MSN-lijst hebben staan.
Als hij je geblokt heeft, staat hij niet in die lijst. Als ie je wel geaccepteerd heeft, hoort hij wel in die lijst te staan.
Ik hoop dat ik het wat duidelijk heb uitgelegd, maar als het goed is, moet het zo werken.
Dat heb ik net even getest met mijn reserve account maar zo te zien werkt het niet, ik kon mijn reserve account nog gewoon zien al had ik daarop mijn primaire account geblokt.
Oud 08-04-2002, 18:52
highlight
highlight is offline
de zin van deze topic ontgaat mij een beetje....
Oud 08-04-2002, 19:18
Freaked Reality
Citaat:
highlight schreef:
de zin van deze topic ontgaat mij een beetje....
Zie ook het eerste topic, http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=43841

ziameezjez is ook een beetje off t/....
Oud 08-04-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Freaked Reality schreef:

Zie ook het eerste topic, http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=43841

ziameezjez is ook een beetje off t/....
Kunnen we het dan niet beter in het eerste topic houden, haal hem omhoog van mijn part, maar dit topic stoort en voegt TOTAAL niets toe... Het is alleen maar gechat... Daarnaast mogen er geen topics persoonlijk aan iemand gericht worden. Doe dit op msn of icq of whatever...

Ik vind het heel lullig voor je dat je bent geblokt op msn en dat je iemand leuk vindt en het lukt niet helemaal, maar dit soort onzin topics halen de andere, boeiende topics omlaag en zijn heel irritant...

No offence, maar:

Slotje..
Oud 08-04-2002, 19:51
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
SLOTJE!!!
Oud 08-04-2002, 20:18
Freaked Reality
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
SLOTJE!!!
Op Tweakers/GoT vinden we "slotje!" roepers nooit zo tof...

Daar schoppen we gewoon een modje die de zooi dan dicht trapt..

Maar dit is dus de rage hier, dan doe ik ook mee

SLOTJE!!
Oud 12-04-2002, 14:17
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Idd!

Regels voor berichten