Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Eeb vriendin (17) van me heeft ook een vriend van 28. Mensen kunnen zeggen wat ze willen, maar het gaat helemaal toppie tussen deze twee. Ze zijn beide best wel serieus bezig en hebben ook duidelijk over het grote leeftijdsverschil gepraat voordat ze wat met elkaar begonnen. Misschien een tip?
|
![]() |
|
Zie Topic Probleem van SombodySpecial17.
Ik ben 45 en heb een relatie met een vrouwtje van 18. Tuurlijk levert het problemen op maar je moet bij jezelf nagaan of die problemen opwegen tegen de liefdesgevoelens die je hebt. Geklets over dat iemand van 27 aan trouwen en kinderen denkt gaat er bij mij niet in. Ieder mens is anders en iedereen denkt daar op andere momenten aan. Ik zou tegen je willen zeggen als je denkt dat je een fijne tijd met die man kunt hebben waarom vraag je dan een andermans mening. In mij ogen gaat het om jou gevoel en niet om wat andere ervan vinden. In iedere relatie zul je wel weerstand van buitenaf krijgen dus ik zou zeggen doe wat je hart je ingeeft en schijt aan wat andere denken. HET IS JOUW LEVEN |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Verder moeten alle dames die op oudere heren (30+) vallen, zich maar eens afvragen waar ze nou eigenlijk naar op zoek zijn: naar een gelijkwaardige, leuke relatie, of dat ze eigenlijk in een soort gecamoufleerde vorm op zoek zijn naar een beschermend vaderfiguur...een soort omgekeerd Oedipus-complex, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen. En nog even een slotopmerking die ik niet persoonlijk bedoel: een man van 45 die een meisje van 18 als gelijkwaardige partner ziet, dat is toch op zijn minst opmerkelijk...zo niet vreemd. |
![]() |
|
![]() |
Ik weet natuurlijk niet of jij al eerder een vriend gehad hebt. Maar ik denk dat iemand van 27 niet veel anders verliefd is. Het grootste verschil zit hem volgens mij erin dat iemand van 27 wat meer levenervaring heeft, en vooral op zoek is naar een 'vaste partner'. Terwijl jij misschien nog meer wat wil proberen, en je niet al meteen wilt binden.
Maarreh, als jullie alletwee gewoon verliefd zijn op elkaar, dan is leeftijd wel het laatste waar je jezelf druk over moet maken! Ga er gewoon voor, en maak er wat leuks van!! |
![]() |
|
![]() |
Wat ik uit ervaring weet, is dat oudere jongens juist wel iets serieus willen met een meisje. Ik ken deze jongen natuurlijk niet, dus ik kan je ook nie zeggen waar hij op uit is.
vraag het hem anders gewoon, zo van'wat zoek jij nou in n relatie?' Laat het niet meteen op jou slaan als je dat niet durft.. suc6 ermee, en niet te veel piekeren!! ![]() Liefsssss ![]() |
![]() |
|
Vrouwtje is absoluut niet denigrerend bedoeld.
We hebben het over verliefdheid en helemaal geen relatie als trouwen en/of kinderen krijgen. Statistieken zijn leuk om een idee te krijgen maar geven alleen gemiddelden aan. De ene vrouw van 18 is de andere niet. Als het goed voelt voor beide partijen wie zijn wij dan om erover te oordelen. Ik blif erbij als jullie je er happy bij voelen en je partner jou niet remt in je ontwikkeling dan zie ik geen enkel probleem. Praten met elkaar over verwachtingen kan heel erg verhelderend werken. |
![]() |
|
![]() |
Hey meissie,
ik zit ook een beetje in zo'n situatie. Ik ben 18 en ben echt super verliefd op iemand van 30. Hij is op zijn beurt ook weer erg verliefd op mij, dit is voor hem de eerste keer dat hij zich zo voelt dus ik zou je niet kunnen vertellen of een ouder iemand anders verliefd is dan jij. Ik denk dat iedereen op zijn eigen manier verliefd is maar dat iemand van bv 27 wel aan andere dingen denk dan iemand van 17. Hij zal waarschijnlijk verder in de toekomst kijken, eerst nadenken of er wel een toekomst zit in een eventuele relatie met een jonger iemand. Als je wil weten hoe hij zich voelt over jullie dan zal je het hem gewoon moeten vragen, je weet dan gelijk waar je aan toe bent. Iedreen op dit topic kan wel gaan raden hoe hij zich voelt maar of dat klopt is een ander verhaal.. Succes ermee!
|
![]() |
|
|