Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2003, 22:47
Dr_Love
Dr_Love is offline
Het meisje waar het om gaat ken ik nu al zo'n 7 of 8 jaar. je zou bijna kunnen zeggen, dat ik met haar opgegroeid ben. Op mijn aller eerste levensjaren na dan natuurlijk.
Wij hebben het altijd al goed met elkaar kunnen vinden enzo en altijd heeel veel lol gehad met zijn 2en.
Maar ja, nu al bijna 2 jaar geleden had zij dus gevraagd of wij niet 'echt' iets samen konden beginnen. Ik heb haar toen min of meer afgewezen omdat zij echt veel jonger is dan mij. Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad omdat het meer een beslissing met het verstand was, dan met mijn hart. Achteraf denk ik nog steeds dat het de goeie was, want ze was gewoon echt heel jong en dat had echt niet goed geweest.

Desondanks bleven we heel close, en ook best wel intiem. Maar ik heb het idee dat zij na dit hele gebeuren wel zoiets had van, ok, dit word dus niks. Hij is echt te oud voor me.

En nu komt het;
Ik ben ook verder gegaan met mijn leven, en heb nieuwe meisjes ontmoet natuurlijk maar om een een of andere reden zocht ik in al die meisjes altijd wat zij had. Ik denk dat ik echt van haar gehouden heb, en misschien nog wel steeds hou. Als ik me kut voelde dan kon zij me alles laten vergeten door bijvoorbeeld alleen al mijn hand vast te pakken. Als ik dat voelde kon ik alles loslaten. Zulk soort gevoelens heb ik nooit bij iemand anders gehad.
Nu heb ik ook echt zoiets van, fuck dat leeftijds verschil. Ik voel me gewoon lekker bij haar!
Maar ja.....we spreken elkaar nu echt nog maar heel weinig. We zien elkaar wel meestal in de zomervakantie en altijd met de wintersport, omdat onze ouders altijd naar het zelfde gaan. Maar verder spreek ik haar dus alleen nog maar heel af en toe op msn ofzo

WAT MOET IK NOU DOEN???
Ik weet dat ik wat ik hier heb geschreven ook gewoon een keer aan haar moet vertellen. Tenminste.....dat lijkt mij een goed begin. maar dan.....

P.S. Voor zover het er toe doet. Ik ben 18 en zij nu 14. Maar zoals ik al zei, is het niet de bedoeling dat dit over de leeftijd gaat, want daar heb ik nu toch al schhijt aan
Oud 16-05-2003, 22:53
Ed De Pijpslet
Ed De Pijpslet is offline
toch ff over de leeftijd: Ik ben ook 18 en mijn vriendin 14!!
En we zijn al 8 maanden bij elkaar, dus leeftijd maakt niks uit!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 23:31
king112
king112 is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 16-05-2003 @ 23:53:
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 23:38
Jordi
Jordi is offline
Volgens mij ging je hele verhaal zo'n beetje over leeftijd. Maar goed, als je al besloten hebt dat je daar schijt aan hebt (wat ik wel een goede beslissing vind), denk ik dat je het inderdaad aan haar moet vertellen. Maarja, dat had je zelf ook al bedacht, dus hier heb je niet veel aan...
Ik snap geloof ik ook niet helemaal wat je nou met dit topic wilt. Je vraagt wat je moet doen, maar je geeft zelf al het antwoord

Succes ermee in ieder geval!
Oud 17-05-2003, 00:35
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 16-05-2003 @ 23:53:
naja, ik heb nu gewoon zoiets van.....als vrienden moeilijk doen, dan doen ze dat maar lekker. Wie weet wat ik anders laat lopen.
En volgens mij zit het probleem ook meer dat als je wat met vrienden wil doen zou je normaal gewoon naar een discotheek kunnen of een club, maar ja, daar kom je met je vriendin niet naar binnen.
En ze mag natuurlijk veel minder van haar ouders enzo. Ook daar heb ik echt totaal geen problemen mee, maar ik kan me goed voorstellen dat mijn vrienden zich daar aan gaan irriteren als ze weer wat leuks ingedachte hadden om te gaan doen, maar wat dan weer is niet kan vanwege haar.
Dan moet je dus echt zorgen dat je iets regelt van; De ene zaterdag ga ik met vrienden weg, en de andere zaterdag ben ik bij haar

Dat zijn gewoon dingen wat het allemaal een beetje raar maakt. Tenzij jij daar heel anders tegen aan kijkt?!
Oud 17-05-2003, 00:39
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 17-05-2003 @ 00:38:
Maarja, dat had je zelf ook al bedacht, dus hier heb je niet veel aan...
Ik snap geloof ik ook niet helemaal wat je nou met dit topic wilt. Je vraagt wat je moet doen, maar je geeft zelf al het antwoord
HEt gaat mij er meer om hoe ik dat dan nu moet doen
Ik zie er waarschijnlijk pas weer in de herfstvakantie en anders in de kerstvakantie. Ze woont hier een uurtje vandaan ongeveer dus ik zou er niet zomaar even langs kunnen gaan.

En ja....ik weet niet. Ik vind het ook niet echt zo geslaagd om op te bellen, zomaar uit het niets om te vragen of ze af wil spreken omdat ik wat belangrijks wil vertellen
Maar ja, daar zit ik dus mee. ZOu ik dat wel moeten doen
Volgens mij kan ik niet echt meer helder nadenken

Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 00:41.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:33
Bruut
Bruut is offline
volg je hart, en bel haar gewoon op!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 09:40
DaWeZ
DaWeZ is offline
Ja, ik zou ook gewoon een keertje bellen om af te spreken (of anders via msn )
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:18
Dr_Love
Dr_Love is offline
Citaat:
Bruut schreef op 17-05-2003 @ 10:33:
volg je hart, en bel haar gewoon op!
ja, ok. lijkt me voor de hand liggend. En dan?
Wat zeg ik dat tegen haar? Ik bel haar anders normaal nooit! Dus het eerste wat ze zal hebben is van, waarom bel jij in vredes naam nou weer
GEwoon iets zeggen in de trant van; Jah, het is al weer zo'n tijd geleden dat we elkaar gezien hebben. Zullen we niet is naar de bios gaan ofzo?
Oud 17-05-2003, 10:33
Bruut
Bruut is offline
ja zoiets, vraag of ze gezellig met je naar de bios wil ofzo, tis wel een beetje afgezaagd maarja!

en dan zeg je meteen dat je haar leuk vind
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 10:39
hopefully
hopefully is offline
denk dat dat wel een goed idee is, misschien dat als je zegt dat je iets belangrijks wil vertellen, dat ze het al gelij kwil weten of wat dan ook, dus gewoon gezellig naar de bioscoop gaan en het haar dan vertellen en dan wachten wat zij nog voor jou voelt!
succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten