Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2004, 16:48
Verwijderd
ik zit met een probleem! het is nu ongeveer anderhalve maand uit met mijn ex. we hebbe een fantastische relatie van ong 8 maande 8ter de rug, maar dat is het niet!

ik heb ook een ander leren kennen die ik eigenlijk ook wel superleuk vind, maar ik hou ook nog heel veel van mun ex! en naja, we hebbe ook wel eens problemen enzow (met mijn ex), en op die momenten weet ik het niet! moet ik nou tog proberen om mun ex terug te krijgen of proberen iets met die ander te krijgen (wat volgens mij makkelijk kan...)!

Want als ik met die ander samen ben, vind ik haar echt superleuk, maar als ik dan weer samen met mn es moet werke (we werke samen), dan hou ik tog weer van haar en wil ik haar terug!

I Need Help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 16:50
Verwijderd
neem ze gewoon allebei
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:51
Princesita
Princesita is offline
kdenk dat je gewoon nog niet over je ex heen bent, en dus ook geen nieuwe vriendin moet gaan zoeken/nemen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:51
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
per piacere schreef op 07-03-2004 @ 17:50:
neem ze gewoon allebei
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:52
Verwijderd
Of gewoon geen van beide.
Het dilemma breidt zich uit!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:54
Verwijderd
jah, maar dat is het nou juist! want ik wel echt zeker wel wat met dat andere meiske, maar als ik bijvoorbeeld zie dat mun ex dan vet veel fun heeft met andere lui van ons werk enzow, dan wordt ik juist 'jaloers' ofzow en dan sgiet ik vet in de stress!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:56
somszithetmee
somszithetmee is offline
Citaat:
neem ze gewoon allebei
pffffffffffff wat een fantastische reactie, het stemt mij
euforisch te weten dat dit soort meisjes er toch nog zijn
Oud 07-03-2004, 16:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
somszithetmee schreef op 07-03-2004 @ 17:56:
pffffffffffff wat een fantastische reactie, het stemt mij
euforisch te weten dat dit soort meisjes er toch nog zijn
het stemt mij euforisch te weten dat niet iedereen sarcasme begrijpt.
Oud 07-03-2004, 17:21
Verwijderd
zullen we ff on-topic blijve....
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:23
Mindfields
Mindfields is offline
Ja, dat is goed. Als ik je post zo lees gaat het je blijkbaar om 1 ding: wie is het makkelijkste te krijgen? Je bent bang om een verkeerde keuze te maken en zo zonder vriendin te komen zitten, blijkbaar.
Oud 07-03-2004, 17:27
Verwijderd
tsja, dat zou best kunnen, maar het rare is dus dat als ik met dat nieuwe meisje samen ben, kunnen we het echt zo goed met elkaar vinden enzo en dan benk eik gewoon verliefd op haar...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:41
Persoontje
Persoontje is offline
ik zou toch proberen je ex te "vergeten", je doet jezelf alleen maar pijn als je tog maar op haar blijft hopen. het is niet voor niets je ex!
in je reacties zie je wel dat je ook gek bent op dat andere meisje, je zegt zelf al dat als je bij haar bent je je verliefd voelt. ik zou gewoon voor dat andere meisje gaan.
succes ermee!!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 19:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ga eens bij jezelf na waarom het precies uit is tussen jou en je ex. Op welk gebied werkte het dus niet. Denk je dat dat ooit wel goed zou kunnen werken? Ook al blijf je wat voor d'r voelen, hoogst waarschijnlijk is het niet de moeite waard om het nog eens te proberen omdat het uiteindelijk toch weer niet werkt.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:30
Verwijderd
Als je verkering of een relatie met iemand hebt, dan is het de bedoeling dat je diegene uiteindelijk leuker vindt dan alle anderen die je kent. Als je niet kunt kiezen, dan zijn ze dus geen van beiden goed genoeg.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 20:32
thom green
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-03-2004 @ 21:30:
Als je verkering of een relatie met iemand hebt, dan is het de bedoeling dat je diegene uiteindelijk leuker vindt dan alle anderen die je kent. Als je niet kunt kiezen, dan zijn ze dus geen van beiden goed genoeg.
precies sarah
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 08:28
Verwijderd
Ik had bijna hetzelfde probleem. Ik had een relatie van 19 maanden en die heb ik zelf verbroken, nu 5 weken trug. Ik heb er wel even spijt van gehad, maar ik zat fout, had gezoend met mijn ex. En het gevoel was weg. Compleet weg!

Ik heb nu een relatie met die ex van me (niet die jongen van de 19 maanden). En het is anders, nieuw. Je moet je wel realiseren, dat ook al hou je heel veel van iemand, dat het soms niet meer werkt. Dat het anders is als vroeger, dat het 'houden van' verandert is.
Ik hield heel veel van mijn ex, maar het gevoel was weg. Ik hield van hem zoals ik van mn broertje, of van een goede vriend hou. Maar niet zoals ik vroeger van hem hield.
Zoals ik al zei: heb er wel ff spijt van gehad, maar het is beter zo.

Als ik jou was zou ik het een tijd aan kijken, niet met iemands gevoelens spelen, zowel van je ex, als van dat andere meisje, als van jezelf.

Succes
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 09:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Waarom is het eigenlijk uitgegaan tussen je ex en jou? Uit je verhaal maak ik op dat zij het heeft uitgemaakt... Ik zou er maar heel goed overnadenken of je je ex echt wel terug zou willen, het is tenslotte niet voor niets uit gegaan. Volgens mij ben je er gewoon nog niet helemaal overheen, misschien is het wel beter om het eerst wat meer te verwerken, en dan pas uit te kijken naar een ander meisje. Anders heb je straks alleen een relatie om een relatie te hebben, en niet omdat je verliefd bent!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:20
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
uhm kan jij niet zonder vriendin ofzow?? Je kunt niet verliefd zijn op twee meisjes tegelijk...tenminste niet in onze cultuur!

Je moet er eerst voor zorgen dat je je gevoelens begrijpt en weet wat ze betekenen. Pas als je dat weet ben je toe aan een nieuwe relatie
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 13:46
Verwijderd
Citaat:
neem ze gewoon allebei
Maar maak ze wel duidelijk, dat een relatie er niet inzit
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:38
Verwijderd
Ik word zo moe van die mensen die hun hele privé leven laten bepalen door wat mensen op dit forum zeggen. Kom op, kies gewoon degene die je het leukst vindt, en als je niet kan kiezen, kies ze dan allebei niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 15:51
Euphemia
Euphemia is offline
Kijken waarom je ze nou leuk vind en kies dan dat ene meisje die je superleuk vind... (BTW werken met je ex lijkt me niet prettig, nu je nog aardig tegen elkaar doet)
Reageren

Regels voor berichten