Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zijn ook veel natuurwezens die van slag raken door onze vernielzucht en dat heeft een grote invloed op de natuur. Daarom is het zo belangrijk dat wij de natuur respecteren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Natuurwezens leven echt in de natuur en helpen bijv een plant met groeien,het omhoogstuwen door de aarde. Een elf helpt oa de insecten naar de bloem te komen. Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 17:38. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat juist daar het belangrijk is dat planten gezond gehouden worden in zo'n hok waar ze geen buitenlucht hebben. Dus ik denk idd dat natuurwezens dan zouden kunnen helpen. Denk ook dat je ze op zou kunnen roepen om dat te doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk eigenlijk niet dat natuurwezens in huis komen,ze zijn verbonden met de 4 elementen in de natuur. Als je liefdevol met de natuur omgaat,kunnen ze volgens mij het beste werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zo noemde hij negers kinderlijk, wat onder andere te herkennen zou zijn in de dikke lippen en waren de mexicaanse indianen raciaal onaangepast vanwegen hun huidskleur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk, de vrije scholen zijn voor sommige kinderen een heerlijke speel en leerplek, maar verder dan de basisschool zou ik ze daar niet laten. Op een gegeven ogenblik moeten ze toch om leren gaan met de harde buitenwereld. En een vrije school is niet erkend, qua examen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik voel me verbonden met zijn zienswijze in de bovenzintuigelijke wereld. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
#Racisme? Wat is nou juist racisme? het gaat erom dat als het zou blijken dat dit soort dingen waar zijn, dat racisme dan eigenlijk niet bestaat omdat het waar is. |
![]() |
|
De schrijver is vast flink aan de hallucinerende middelen!!!! Natuurwezens zoals elfjes en dwergen.....
![]() Niemand heeft ooit aan kunnen tonen dat die dingen bestaan. Alleen van die zweverige(als je mazzel hebt ook nog eens gothic, no offence, maar valt me toch een beetje op) typetjes.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 21:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar ik het nog met AngelLena over moet hebben, maar wat ik persoonlijk niet ga tolereren is gezeik (excusez-le-mot) op goth style. |
![]() |
||
Citaat:
Inderdaad... Laten we het alsjeblieft vriendelijk houden hier... Mutant en ik gaan zo snel mogelijk een paar regels en richtlijnen opstellen en die worden hier via een announcement bekend gemaakt. Gaarne dat men zich daar ook aan houdt, anders worden wij gedwongen tot topic sluiten en misschien zelf wel bannen van bepaalde disrespectvolle personen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nu gaan we trug ontopic ![]() |
![]() |
|
ik kraak niet de goths onder ons af, ik zeg alleen dat het meestal dat soort mensen zijn die in deze dingen geloven en zeggen dat natuurwezens (en Dobermann, bewijs JIJ dan eens dat ze wel bestaan....
![]() Maar goed, ik ben iemand die alleen gelooft als ik het zie. Ik zie geen natuurwezens, geen enkel bewijs dan enkelen die het beweren. Voor mij is dat absoluut niet geloofwaardig. Ban me maar als jullie daar zin in hebben, ik weet dat ik WEL respect heb, en dat het me alleen op viel.
|
Verwijderd
|
Ik heb het niet over bannen gehad. En AngelLena had het over het totale beeld.
Het viel mij op dat jij erg minderwaardig sprak over de mensen die in dit soort dingen geloven. Het heeft nix met hallucinerende middelen en zo te maken en dat jij het niet gelooft, ok, maar ga dan niet met de vinger wijzen dat iemand aan de drugs moet zitten om zulke dingen te zien. Dat met die Goths was een totaal overbodige mededeling en ik zou het waarderen dat je zulke dingen achterwege liet. Op Lifestyle zijn er al genoeg discussies achter de rug over het gothic gebeuren en er zijn al genoeg vooroordelen in de hoofdjes geplant, ik zou het hier willen vermijden. In het algemeen zijn er gewoon mensen die in mystieke dingen geloven en dat zijn echt niet alleen de goths al zullen die er meer mee opvallen dan de rest van de wereld. Dus jij gelooft alleen wat je ziet? Zie jij de kleine bewegende deeltjes waaruit alle materie bestaat? Ik iig niet... Maar dat geloof je dan wel? |
![]() |
|
![]() |
Wie eist bewijst, is de stelregel. Dus je hoeft niet het ontbreken ergens van aan te tonen. Een negatieve bewijsvoering is namelijk onmogelijk, tenzij er op positieve wijze een ander met de eerste stelling absoluut onverenigbare toestand wel bewezen kan worden.(Ik ben geen jongetje, want ik ben een meisje.)
Maar ik kan niet bewijzen dat ik net geen glaasje water heb gedronken. DAt kun je hooguit van me aannemen, je kunt het geloven. Over de bewegende deeltjes: niet alle bewijs is visueel. Een valide wetenschappelijk bewijs zit soms in de afgeleide. Het hele periodiek stelsel van elementen is al enkele eeuwen oud, en daar is niets van ZICHTBAAR, maar wel MEETBAAR, en door deductie AANTOONBAAR.
||
Citaat:
Dus als jij geen instumenten hebt uitgevonden om die energie te meten -tenslotte weet je niet eens hoe want je kent de energie niet en gelooft er niet in- kan ik daar ook niks aan doen. Dat jij dan toevallig 'blind' bent voor die energie is jouw probleem. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan niet bewijzen dat ze wèl bestaan. Jij kunt niet bewijzen dat ze _niet_ bestaan. Ergo; dit zal voorlopig onbeantwoord blijven, hoe belachelijk het ook klinkt in jouw oren. Je doet er verstandig aan dat een beetje in je achterhoofd te houden en niet gaan claimen zeker te weten dat iets niet of wel zo is als jij noch de tegenpartij concreet bewijs kan aanvoeren. |
![]() |
||
Citaat:
|
Laten we uitgegaan van de maatschappelijke norm het bestaan van natuurwezens onwaarschijnlijk achten...dat kan, maar er zijn mensen met beter inzicht dan de mensen die maatschappelijke normen bepalen...
Ik heb op school geleerd; 'het is zo, want Aristoteles zei het, en wat Aristoteles zei, was waar', bij Aristoteles was dit op gebied van filosofie, op gebied van spiritualiteit denk ik ook dat wij de mensen die daar begaafder in zijn dan wij moeten geloven en volgen...de wetenschap houdt zich bezig op andere vlakken |
![]() |
|
Je hebt bet dus over wezens als dwergen uit de legendes nou als je ze wilt zien moet je dit navolgen je gaat ergens op een rustige donkere plek zitten liefst buiten in een bos en je concentreert je op het wezen dat je wilt zien doe dit wel met je ogen dicht stel je voor hoe je denk dat het wezen eruit zag en doe dit een half uur lang. open na een half uur je ogen en je zult het niet geloven maar het wezen precies zoals jij het je voorgesteld hebt is er.
geprobeert door ondergetekende Raijden
||
Citaat:
|
![]() |
|
ofwel, d'r klopt geen reet van wat Raijden vertelde.Maar hij beweert ze wel gezien te hebben.
Hoe zit het dan met die Marko Pogacnik? Misschien klopt dat dus gewoon ook niet! Zou toch kunnen? Misschien heeft HIJ het wel ook wel fout!
|
|
|