Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2003, 18:42
Snufje
Snufje is offline
Is die nu zo moeilijk of ligt dit gewoone cht aan mij?! Ik snap er echt vrijwel niets van... Denk ik heel wiskunde te snappen, ik sta een 7,8 en dan maak ik die quickscan, wordt ik half gek.... ik kom d'r bij meer dan de helft echt niet uit...

Ben ik de enige?

(www.examenbundel.nl )
Advertentie
Oud 14-05-2003, 18:48
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik ga m nu maken
handige tip

[edit]heb m nu snel doorgekeken. t niveau is vrij hoog idd maar wel het niveau van examen (en SE). gewoon rustig nadenken en stap voor stap wat proberen. tis ook niet de bedoeling dat je ineens het antwoord kan invullen in dat vakje. maak een berekening op papier
tot zover deze nuttige edit.[edit]

Laatst gewijzigd op 14-05-2003 om 18:53.
Oud 15-05-2003, 11:15
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Dr. Oetker schreef op 14-05-2003 @ 19:48:
ik ga m nu maken
handige tip
Inderdaad
Oud 15-05-2003, 11:28
Basia
Basia is offline
ik zag die quickscan en heb bij voorbaat voor wiskunde al de moed opgegeven
Oud 15-05-2003, 11:32
Verwijderd
Dat had ik bij Wiskunde A12 dus ook... mja... ik heb het pas over twee weken ofzo dus nog wel eventjes de tijd.. Maar er was niets wat ik echt goed begreep
Oud 15-05-2003, 11:37
Basia
Basia is offline
ja heb wiskunde over exact 1 week
maar ben nu toch echt ff drukker met scheikunde enzo
wiskunde ga ik morgen wel doen...
HELLUP !!!
Oud 15-05-2003, 13:10
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Snufje schreef op 14-05-2003 @ 19:42:
Is die nu zo moeilijk of ligt dit gewoone cht aan mij?! Ik snap er echt vrijwel niets van... Denk ik heel wiskunde te snappen, ik sta een 7,8 en dan maak ik die quickscan, wordt ik half gek.... ik kom d'r bij meer dan de helft echt niet uit...

Ben ik de enige?

(www.examenbundel.nl )
Nou ik de quickscan van wiskunde nog niet gedaan, maar toen ik die van economie ging doen, schrok ik wel behoorlijk. Ik ben toch wel redelijk goed in eco maar ik had op een of andere manier niet eens 1 vraag goed Maar ja, ik zal als ik jou was niet te veel zorgen maken. Je staat toch wel goed, en als je veel hebt geoefend met oude examens moet het goed gaan.
Oud 15-05-2003, 13:10
Verwijderd
Ik vind die quickscans een beetje raar... ga daar maar niet van uit, maar een oefenexamen, dat geeft denk ik een beter beeld.
Oud 15-05-2003, 13:29
E!!en
E!!en is offline
Ik heb de quickscan van Natuurkunde gedaan en had een dikke onvoldoende! Toen heb ik alles geleerd en heb ik 'm nog een keer gedaan, maar ik kan nog steeds lang niet alle vragen beantwoorden! Stom dat er geen uitwerkingen bij staan, want ik snap het echt niet. Ga die van Wiskunde ook maar niet doen denk ik. Je kunt wel zien wat je fout gedaan hebt, maar niet waarom....
Oud 15-05-2003, 13:52
Big Brother
Big Brother is offline
hmm vind quickscan wiskunde b12 niet zo moeilijk maar het is ook niet bepaald examenstof

Regels voor berichten