Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 21:06
Verwijderd
Ik heb vanaf m'n tweede telkens met een meisje gespeeld uit m'n straat. Tot m'n elfde, toen verhuisde ze en groeiden we wat uit elkaar. Op m'n 14/15de heb ik haar toen weer ineens gezien, 't klikte echt weer heel goed.. we leken ongelofelijk veel op elkaar, terwijl we allebei erg veranderd waren. We hebben toen weer een erg leuke tijd gehad, konden echt goed lachen enzo. Was gewoon super...
Maar nu is het weer erg stil... contact is weer verwaterd en ik mis haar zo We klikten gewoon echt goed samen...

Mja, het is dus al weer 3 jaar geleden toen we elkaar voor het laatst zagen... Zal ik dan een brief ofzo schrijven? (Ik heb haar adres wel gewoon dus.) Wat moet ik dan zeggen?

Damn, ik mis d'r echt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2003, 21:16
;-)cow:-)boeh
;-)cow:-)boeh is offline
ja schrijf haar vooral een brief!! dan kan ze zelf beslissen of ze kontact met je wil opnemen dat zal wel als het zo goed klikte tussen jullie! en het is altijd het proberen waard zou ik zeggen!!
groetjes cow
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
;-)cow:-)boeh schreef op 12-05-2003 @ 22:16:
ja schrijf haar vooral een brief!! dan kan ze zelf beslissen of ze kontact met je wil opnemen dat zal wel als het zo goed klikte tussen jullie! en het is altijd het proberen waard zou ik zeggen!!
groetjes cow
Wat moet ik dan schrijven? Vragen hoe het met d'r gaat en wat ze nu doet? En beetje over mezelf vertellen? Of staat dat stom?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 21:20
Veenbes
Veenbes is offline
Schrijf haar inderdaad een brief en stel voor iets af te spreken of bel haar, gewoon om even bij te praten en eventueel jullie vriendschap nieuw leven in te blazen...
Oud 12-05-2003, 21:28
Mark
Mark is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 12-05-2003 @ 22:19:
Wat moet ik dan schrijven? Vragen hoe het met d'r gaat en wat ze nu doet? En beetje over mezelf vertellen? Of staat dat stom?
Ik zou eerst schrijven, bellen is misschien moeilijk, dan weet je niet wat je moet zeggen misschien. Maargoed wel schrijven hoor. En schrijf maar een stuk raak over vanalles en nog wat, zeg ook vooral dat je haar mist. Misschien mist ze jou ook wel!

Mark (die ook wel iemand mist)
Oud 12-05-2003, 23:13
naan
naan is offline
ik zou idd zeker een brief schrijven! bij sommige mensen heb je gewoon echt een soort van speciale band, omdat t gewoon heel goed tussen elkaar klikt..
daarbij zou ik het zelf echt geweldig en superlief vinden om zon brief te krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:41
Verwijderd
heb ik bij mijn beste vriendin ok gedaan na een half jaar geen contact.. ze reageerde heel goed en nu zijn we nogsteeds beste vrienden
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:25
Verwijderd
Ja, zeker doen En dan inderdaad gewoon vragen hoe het met haar gaat, iets over jezelf vertellen, en verder de brief volschrijven met alles dat in je hoofd op komt... je gedachten, zeg maar
Succes ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten