Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij gaan met de bus. Wordt geregelt door de school. Of het kan ook taxibusjes zijn, het is wel van een taxibedrijf.
Maar wij gaan zo'n beetje drie kwartier/uur rijden dan waar onze school staat. Ach ja, ZAK (discotheek Uelsen, Duitsland) laat ons niet meer binnen, de examenfeesten voor ons zijn een beetje te ruig gegaan... (gratis drank dus denk aan zeer veel dronken mensen...) |
![]() |
|
uhm, ik trek mijn jurk op, stap op mijn fiets, begeef mij naar de binnenstad, zet mijn fiets op slot en.... klaar!
en na het feest, gaan ik en nog 6 vriendinnen, bij een andere vriendin slapen die in een of ander afgelegen dorpje woont. ( zie je het al voor je : 7 meiden in galarjurk die proberen te fietsen. ) en we moeten de volgende dag om 7 uur op school zijn voor de stunt. zielig ![]()
|
Ik had vorig jaar gala en toen ging iedereen groot groter grootst... Ik ben toen in een mini van 18 jaar oud gegaan. Een collegaatje had toevallig zo eentje. Probeer gewoon iets aparts, origineels en iets dat echt iets voor jou is te doen. Een meisje was op een step gekomen!
|
ik ben toen met onze Lincoln gegaan.
Als je een lowrider wilt huren of zoiets http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1261 Dat is HET vervoermiddel ![]()
|
Ik zou met een bus gaan (door de gala-commisie geregeld) maar die was zo vol dat je er niet eens in kon als iedereen zat/stond.
Toen heeft mijn zus ons heengebracht met de auto. Maaruh, gaat het hier om de auto's? Mijn overburen hebben een Rolls Roys, echt stoer! Rijden ze haast nooit in hoor, maar ze hebben wel gezegd dat we daar in mogen trouwen! haha. (nou ja, voor mij is het nog lang niet zo ver maar mijn zussen zijn bijvoorbeeld al 22 en 25!)
|
Kijk anders gwoon in de buurt naar n leuke auto, en plak er n briefje ofzo op? Ik had t geluk dat n oom van me bij n leasemaatschappij werkt, dus kon k met een Aston Martin Vanquish...
![]() Kijk gwoon wat rond, en je vind heus wel iets.
||
Citaat:
Maar mijn vervoer naar het gala toe (school) ging dus per limo en vanaf school naar de uiteindelijke galabestemming ging met de bus.. (Op school was eerst nog ff champagne drinken enzo..) |
![]() |
|
Ik weet nog niet hoe ik ga, alleen dat ik samen met 2 (leuke) jongens uit m'n klas ga... En ik geef de voorkeur aan een rolls, dan kom je tenminste ook echt in stijl. Nu nog even kijken wat dat gaat kosten, wat de boys willen en dan ff huren. Bij ons is het écht de bedoeling dat je op zo'n origineel mogelijke manier komt. Vorig jaar was er 1 met de heli gekomen...en met de touwladder van het dak af gekomen, super stoer. Maar t maakt niet uit hoe ik ga, als ik maar ga! Nu nog ff wat leux doen met m'n jurk en dan komt alles goed!
Ik heb er veel zin in! Kuzz IK ![]()
||
Citaat:
|
Bij ons is het niet zo heel erg sjiek dat mensen in een limo ofzo naar het feest toe gaan.. vorig jaar zijn we gaan lopen (ik was mee als introducee) want het was maar een klein stukje..
Ik zie wel hoe ik er dit jaar kom ![]()
|
|
|