Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2003, 22:58
D-sire
D-sire is offline
Tja gaan jullie echt allemaal in zo'n mooie oldtimer cq sportwagen? Ik ken echt niemand die zo'n auto heeft dus zit er weinig anders op dan mijn vader te laten rijden in zijn standaard gezinsauto Misschien dat ik en mn vriend een paar straten voor school worden afgezet dan is het tenminste niet zo voor lul Weet ook niet wat ik anders moet...
Oud 11-04-2003, 06:14
Verwijderd
Wij hebben niet echt een gala tijdens dediploma-uitreiking, dat hebben we in december al gehad. Bij de diploma-uitreiking moet iedereen er wel een beetje chique uitzien, maar ik hoef dus geen sport auto of limousine te hebben.

Overigens zou ik me niet zo schamen voor de gewone gezinsauto, want de ervaring leert (bij ons op school tenminste) dat er altijd maar een paar mensen met een luxe auto komen, de meesten komen met de standaard gezinsauto van papa
Oud 11-04-2003, 08:13
Alpha #1
Alpha #1 is offline
Wij gaan met de bus. Wordt geregelt door de school. Of het kan ook taxibusjes zijn, het is wel van een taxibedrijf.
Maar wij gaan zo'n beetje drie kwartier/uur rijden dan waar onze school staat. Ach ja, ZAK (discotheek Uelsen, Duitsland) laat ons niet meer binnen, de examenfeesten voor ons zijn een beetje te ruig gegaan... (gratis drank dus denk aan zeer veel dronken mensen...)
Oud 11-04-2003, 08:27
KiMZz
KiMZz is offline
Op de fiets? Waarom zou je perse in een lino moeten ofzo, naar het kerstgala ga je toch ook nie in een dure bak! Toen ben ik ook op de fiets gegaan. Doe toch geen jurk aan makkelijk zat...
Oud 11-04-2003, 10:38
Ketjing
Ketjing is offline
Wij hadden met Kerst een gala, en we kwamen in winkelkarretjes
Oud 11-04-2003, 11:33
Verwijderd
Ik ging gewoon op de fiets.
Oud 11-04-2003, 11:33
Verwijderd
bij ons is ook altijd gala maar zijn misschien nog wel meer rare vervoersmiddelen dan dure auto's enzo, denk aan bakfiets, caravan die half uit elkaar viel etc.
Oud 11-04-2003, 11:40
alanis
alanis is offline
Ik heb de keuze: óf in de gezinswagen van mijn vriend, óf de BMW van mijn vader, óf de Audi TT cabrio van mijn vader. De keus is makkelijk: ik ga toch voor de gezinswagen van mijn vriend. Hij gaat ook mee naar het gala en hij is het liefst. Bovendien houd ik niet zo van het gepats met die auto's, dan word je alleen maar raar aangekeken en gaan mensen met je aanpappen enzo....mij niet gezien! Er is trouwens ook een kans dat we gewoon op de fiets gaan. Kan vriendlief tenminste ook wat drinken.....
Oud 11-04-2003, 12:30
Snufje
Snufje is offline
Limousine
Oud 11-04-2003, 16:17
shaya
shaya is offline
hhhmmm valt wel op dat veel scholen een soort gala hebben na diploma. dat hebben wij niet. wij hebben een eindexamenfeest, een kolderdag en een kroegentocht. dan ergens iin juli een diploma uitreiking, maar dat is echt saai en langdradig.(maar met champagne)
Oud 11-04-2003, 18:02
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
alanis schreef op 11-04-2003 @ 12:40:
Ik heb de keuze: óf in de gezinswagen van mijn vriend, óf de BMW van mijn vader, óf de Audi TT cabrio van mijn vader. (..) Bovendien houd ik niet zo van het gepats met die auto's, (..)
Yeah, sure .
Oud 12-04-2003, 14:41
Roos
Roos is offline
Wij hebben geen gala op school. Alleen een soort receptie en daarna gaan we Rotterdam in
Ik denk dat ik m'n zwarte krijtstreep pak aan doe.
Oud 13-04-2003, 19:35
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik ga gewoon lekker op de fiets, of anders brengt m'n pa me misschien met onze gezinsstation. Ik zie niet in waarom je in een dure wagen zou moeten komen, en ik weet al helemaal niet waar je zo'n kar vandaan haalt.

Maar de fiets past wel bij mij, lekker down-to-earth, net zoals ik weiger een stropdas of een vlinderdasje te dragen op het examengala.
Oud 13-04-2003, 19:37
Verwijderd
we doen niet aan gala's....
Oud 13-04-2003, 22:32
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
niet.
Oud 14-04-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 13-04-2003 @ 23:32:
niet.
Idd
Oud 14-04-2003, 14:03
jpvg
jpvg is offline
Dronken.
Oud 14-04-2003, 15:35
Newjersey
Newjersey is offline
jammer genoeg organiseerd mijn school dat niet, anders was ik er uiteraard met de mercedes SLK van me oom naartoe gegaan
Oud 14-04-2003, 17:45
Ireentje
Ireentje is offline
Ik ben naar het eindgala in de mercedes van mijn vader gegaan samen met 2 vriendinnen, eigenlijk boeit de auto me niet zo hoor.
En natuurlijk met veel drank ik onze tassen
Oud 14-04-2003, 20:08
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Newjersey schreef op 14-04-2003 @ 16:35:
jammer genoeg organiseerd mijn school dat niet, anders was ik er uiteraard met de mercedes SLK van me oom naartoe gegaan
Mijn school op zich organiseert het ook niet, de examencommissie organiseert dat ( lees: 6 eindexamenkandidaten ofzo..)
Oud 21-04-2003, 14:05
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Ik ga met 2 vriendinnen in de dikke-vette-amerikaanse-Kenworth-truck van mijn oom Daarbij moet je denken aan een hele mooie truck (zonder oplegger he) met veeeel glimmende platen en lampen...als ie toetert schrik je ook nogal
Oud 21-04-2003, 18:46
sunflouwer
sunflouwer is offline
uhm, ik trek mijn jurk op, stap op mijn fiets, begeef mij naar de binnenstad, zet mijn fiets op slot en.... klaar!

en na het feest, gaan ik en nog 6 vriendinnen, bij een andere vriendin slapen die in een of ander afgelegen dorpje woont. ( zie je het al voor je : 7 meiden in galarjurk die proberen te fietsen. )

en we moeten de volgende dag om 7 uur op school zijn voor de stunt. zielig
Oud 21-04-2003, 22:04
Verwijderd
Euh, ik ga in een limo :4 hihi
Oud 21-04-2003, 22:37
D@mien
D@mien is offline
fiets/brommer/niet
Oud 22-04-2003, 13:07
Verwijderd
welk gala..?
Advertentie
Oud 22-04-2003, 13:12
Birdy 85
Birdy 85 is offline
Ik heb t geluk dat mn ouders rijk zijn...Mn pa heeft 4 oudere rally autotjes..(helemaal opgeknapt)
met een hele rode rallybakkie ga k samen met mn girly naar t gala..en dan lekker feeste
Dus allemaal veel plezier op jullie gala
Oud 22-04-2003, 14:04
Limbabanaan
Limbabanaan is offline
Ik had vorig jaar gala en toen ging iedereen groot groter grootst... Ik ben toen in een mini van 18 jaar oud gegaan. Een collegaatje had toevallig zo eentje. Probeer gewoon iets aparts, origineels en iets dat echt iets voor jou is te doen. Een meisje was op een step gekomen!
Oud 02-05-2003, 11:41
Stefan Power!
Stefan Power! is offline
ik ben toen met onze Lincoln gegaan.
Als je een lowrider wilt huren of zoiets http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1261
Dat is HET vervoermiddel
Oud 02-05-2003, 13:26
Muizzz
Muizzz is offline
auto
Oud 02-05-2003, 16:20
Ellennnn
Ellennnn is offline
waarschijnlijk met de cabrio-kever van de broer van mijn vriend!!! Is echt een gaaf ding! nu alleen nog hopen dat ie em gerepareerd heeft voor het galabal.....
Oud 02-05-2003, 16:29
alpha
alpha is offline
Ik zou met een bus gaan (door de gala-commisie geregeld) maar die was zo vol dat je er niet eens in kon als iedereen zat/stond.
Toen heeft mijn zus ons heengebracht met de auto.

Maaruh, gaat het hier om de auto's? Mijn overburen hebben een Rolls Roys, echt stoer! Rijden ze haast nooit in hoor, maar ze hebben wel gezegd dat we daar in mogen trouwen! haha. (nou ja, voor mij is het nog lang niet zo ver maar mijn zussen zijn bijvoorbeeld al 22 en 25!)
Oud 02-05-2003, 17:25
Iduna
Iduna is offline
Achterop de fiets, denk ik. (Ik weet t nog niet, misschien wordt er wel iets geregeld.)
Oud 03-05-2003, 14:07
Verwijderd
mssn in een ziekenauto
Oud 09-05-2003, 09:37
22B
22B is offline
Kijk anders gwoon in de buurt naar n leuke auto, en plak er n briefje ofzo op? Ik had t geluk dat n oom van me bij n leasemaatschappij werkt, dus kon k met een Aston Martin Vanquish...

Kijk gwoon wat rond, en je vind heus wel iets.
Oud 09-05-2003, 13:07
gielja
gielja is offline
het beste kan je gewoon de makers van fast and the furious bellen en vragen of ze nog een wagen over hebben. ps kan je het beste die van vin diesel nemen.

Oud 09-05-2003, 13:41
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
alpha schreef op 02-05-2003 @ 17:29:
Ik zou met een bus gaan (door de gala-commisie geregeld) maar die was zo vol dat je er niet eens in kon als iedereen zat/stond.
Toen heeft mijn zus ons heengebracht met de auto.

Maaruh, gaat het hier om de auto's? Mijn overburen hebben een Rolls Roys, echt stoer! Rijden ze haast nooit in hoor, maar ze hebben wel gezegd dat we daar in mogen trouwen! haha. (nou ja, voor mij is het nog lang niet zo ver maar mijn zussen zijn bijvoorbeeld al 22 en 25!)
Slecht geregeld van de gala-commissie.. Ze weten hoeveel mensen meemoeten en kunnen precies genoeg bussen regelen..
Maar mijn vervoer naar het gala toe (school) ging dus per limo en vanaf school naar de uiteindelijke galabestemming ging met de bus.. (Op school was eerst nog ff champagne drinken enzo..)
Oud 11-05-2003, 19:19
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik weet nog niet hoe ik ga, alleen dat ik samen met 2 (leuke) jongens uit m'n klas ga... En ik geef de voorkeur aan een rolls, dan kom je tenminste ook echt in stijl. Nu nog even kijken wat dat gaat kosten, wat de boys willen en dan ff huren. Bij ons is het écht de bedoeling dat je op zo'n origineel mogelijke manier komt. Vorig jaar was er 1 met de heli gekomen...en met de touwladder van het dak af gekomen, super stoer. Maar t maakt niet uit hoe ik ga, als ik maar ga! Nu nog ff wat leux doen met m'n jurk en dan komt alles goed!
Ik heb er veel zin in!

Kuzz IK
Oud 11-05-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 12-04-2003 @ 15:41:
Wij hebben geen gala op school. Alleen een soort receptie en daarna gaan we Rotterdam in
Ik denk dat ik m'n zwarte krijtstreep pak aan doe.
Leuke outfit
Oud 13-05-2003, 07:28
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 11-04-2003 @ 09:27:
Op de fiets? Waarom zou je perse in een lino moeten ofzo, naar het kerstgala ga je toch ook nie in een dure bak! Toen ben ik ook op de fiets gegaan. Doe toch geen jurk aan makkelijk zat...
Ben ook op de fiets gegaan. Althans, mijn vader en ik zat achterop. Dan laat je je nog wel een beetje "chique" brengen. Bij mij was het erg origineel!!
Oud 13-05-2003, 14:59
PardonMe
PardonMe is offline
Bij ons is het niet zo heel erg sjiek dat mensen in een limo ofzo naar het feest toe gaan.. vorig jaar zijn we gaan lopen (ik was mee als introducee) want het was maar een klein stukje..
Ik zie wel hoe ik er dit jaar kom

Regels voor berichten