Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Okee, dan zal ik proberen om mijn handen weer open laten gaan. (maar ik beloof niks, het komt als het komt, ik moet er echt voor openstaan en dan nog...)
||
![]() |
Citaat:
Daar begint het mee,je intentie is in ieder geval goed ![]() Dank je voor je berichtje ![]() |
![]() |
|
`Necessaria metitur utilitas: supervacua quo redigis?`. Dit citaat is van Seneca en laat zich vertalen met: `Nut is de maatstaf van wat noodzakelijk is; maar met welke maat kan je het overbodige gaan meten?`. Niets is zo nuttig als liefde. Liefde, licht, positieve energie en gedachten. Voor iemand die met zijn lichaam in de wereld staat, zullen deze dingen op het eerste gezicht geen resultaat hebben. Pas als je je richt op wat zich binnen in je bevindt en plaats heeft, zul je het effect op jezelf merken, en de positieve spiraal voor jezelf en voor de andere mensen aan wie je denkt en naar wie je je energie stuurt. Wat voor sommige mensen het meest nutteloze lijkt, is in werkelijkheid het meest nuttige en heilzame voor onszelf, voor anderen en voor de eenheid die ons allemaal verbindt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Liefde is gevaarlijk, dodelijk gevaarlijk...
||
Citaat:
Post Scriptum: Ik heb het niet over liefdesrelaties, alsin jij gaat met een meisje en zij maakt het dan onverwachts uit, etc. DAT is inderdaad enigszins gevaarlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Indianen houden van reservaat. Blanke mensjes komen binnen drijven. Indianen kunnen liefde voor hun reservaat niet meer zo tonen als zij gewend zijn. Vecht vecht vecht...indianen verliezen door slechtere wapens. Vraag 1: Is hier sprake van een liefde die jij bedoeld? Een persoon is verliefd. Verliefd op de dood en houdt erg veel van de natuur. Hij zoekt een 'partner' en pleegt zelfmoord in een ravijn omgeving Scandinavie. Hier dan sprake van liefde? *voelt zijn IQ met de minuut dalen ![]()
||
Citaat:
Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Misschien kan ranonkel helpen? ![]() BTW, met je IQ heeft het niets te maken. |
![]() |
||
Citaat:
Het gaat dus om een complexe liefde voor het bestaan op zich en heeft niet veel te doen met materie of met de mens. Zoiets dat de druiden doen, zij proberen de positieve energie te voelen, van bijvoorbeeld een boom. Hierdoor raken zou verbonden met de energie van de boom en kunnen zijzelf deze verder met zich meedragen en verder verspreiden waar zij nodig achten. Kom ik hiermee beter in de buurt van jouw soort van liefde? ( die van Seneca.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De liefde waar Evito het over heeft is onvoorwaardelijke liefde,liefde geven zonder er zelf iets voor terug te krijgen op materiel/fysiek vlak. Deze liefde geef je gewoon om te zorgen dat ieder mens dichter bij zichzelf kan komen. De liefde voelen voor ieder levend wezen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Algemeen online-games topic Verwijderd | 113 | 07-01-2020 08:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
rare kijk op de wereld... Verwijderd | 8 | 26-02-2014 23:52 | |
Games |
Verbeter de wereld en win de reis van je leven Ypci | 0 | 29-09-2009 09:33 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Lifestyle |
Stelling over kleding Ochlocraat | 34 | 03-08-2003 23:49 | |
Lifestyle |
/jOngerenliFEstylen/----cULTuren? Floef | 43 | 08-06-2002 20:13 |