Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je bent wel erg optimistisch, misschien moet je vaker kijken; ik heb namelijk geen zin om ze alle honder(den) op te gaan noemen
![]() of kijk ff hier om er 150 te lezen Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 12:24. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Matrix is zo'n fucking bagger film, al die computernerdjes zitten nu voor hun leven te hacken te hopen dat de matrix ook hun vind
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahahahahaha De man word neergeschoten met een desert eagle (12.9 mm) dan vind jij het gek dat dr een vlek op de muur komt? Het gekke is dat dr geen gat in zijn borstkas zit dat is namelijk een stuk realistischer van zo'n kleine afstand.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mensen van de matrix konden zoveel tijd aan andere dingen besteden dan aan de hele tijd uitleggen wat the matrix is. The matrix is zwaar overrated. Diepgang? Niet echt in deze film. Eigenlijk slaat deze film nergens op. Waarom doen die gasten zoveel moeite om de mensheid te bevrijden als er toch geen geschikte wereld is om op te leven? Keanu reeves kan echt niet acteren. Laurence Fishburne is ok hoewel ik toch liever Chow yun fat op de plek zag. Ik ga wel naar matrix 2, ik heb toch gratis kaartjes gekregen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was bedoeld voor Kenjirro die zei dat de film eigelijk nergens op slaat. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Matrix opstellen (lineair programmeren) Deassain | 2 | 22-07-2009 13:25 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
matrix opstellen meeeereeeel | 18 | 05-11-2006 22:12 | |
Films, TV & Radio |
The Matrix DVD-Box! Daangerous | 35 | 19-08-2004 11:55 | |
Films, TV & Radio |
speculaties over The Matrix Revolutions ( 3) Optima | 23 | 24-07-2003 22:37 | |
ARTistiek |
matrix code competitie kanduvisla | 6 | 09-07-2003 02:35 | |
Software & Hardware |
matrix code competitie kanduvisla | 5 | 02-07-2003 13:09 |