Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 00:39
rock gek
rock gek is offline
heeft er iemand eigenlijk fouten gevonden in de matrix film? ik 1 als neo neergeschoten word dan zie je de bloedvlek al op de muur zitten terwijl hij de muur nog niet geraakt heeft maar volgens mij zitten er niet meer fouten in. is opzich best knap want in de meeste films zitten meerdere fouten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 00:58
Verwijderd
Je ziet soms heel duidelijk dat ze in het luchtledige meppen/trappen. Maar echt een fout is dat niet te noemen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 01:12
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
rock gek schreef op 13-05-2003 @ 00:39:
ik 1 als neo neergeschoten word dan zie je de bloedvlek al op de muur zitten terwijl hij de muur nog niet geraakt heeft maar volgens mij zitten er niet meer fouten in.
Die kogel ging dwars door hem heen en als dat gebeurt...lijkt het me logisch dat je een helevlek op de muur ziet...gezien hij ong. 1m van de muur stond ofzo

heb hem net gezien
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:44
Daangerous
Daangerous is offline
Nadat Morpheus van de flat aan de helicopter hangt met neo, is hij helemaal niet meer gewond...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 08:59
Verwijderd
Moet je eens wat trailers kijken van deel 2.
Bij sommige gevechten zie je heel duidelijk(vooral omdat het ook nog eens vertraagd wordt) dat een CGI de stunt doet en niet Keanu.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:22
ganralph
ganralph is offline
je bent wel erg optimistisch, misschien moet je vaker kijken; ik heb namelijk geen zin om ze alle honder(den) op te gaan noemen

of kijk ff hier om er 150 te lezen

Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 12:24.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 12:55
rock gek
rock gek is offline
oké ben uitgeluld
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:00
ganralph
ganralph is offline
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:19
Verwijderd

Altijd leuk die sites.
Eigelijk moeten ze zoiets in de volgorde zetten zals het in de film is en dan bij het kijken moet je opletten of je ze allemaal ziet
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:29
Verwijderd
Matrix is zo'n fucking bagger film, al die computernerdjes zitten nu voor hun leven te hacken te hopen dat de matrix ook hun vind . En dan die neppe keanu reeves die denkt dat ie de man is. De eerste helft van de film gebruiken ze alleen om uit te leggen wat de matrix is, zieliggggggggg.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:31
ganralph
ganralph is offline
ok, ik vind de matrix ook geen goeie film, maar als er iets zieliggggggggg is, dan zijn het wel jouw uitspraken
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 14:50
funest
funest is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 14-05-2003 @ 13:29:
Matrix is zo'n fucking bagger film, al die computernerdjes zitten nu voor hun leven te hacken te hopen dat de matrix ook hun vind . En dan die neppe keanu reeves die denkt dat ie de man is. De eerste helft van de film gebruiken ze alleen om uit te leggen wat de matrix is, zieliggggggggg.
idd, ik haat ook diepgang en een verhaallijn in een film...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 15:33
Verwijderd
Citaat:
AM schreef op 14-05-2003 @ 15:50:
idd, ik haat ook diepgang en een verhaallijn in een film...
Ja, een film moet pure actie zijn. Een waar schande dat ze diep willen zijn. De actie die je ziet moet nergens op slaan en vooral bij de speciale dingen zoals het extra snel zijn en kogels ontwijken en inloggen zou je eigelijk geen enkel idee moeten hebben wat er aan de hand is. Ik vind dan ook dat ze alle delen overnieuw moeten doen en alleen maar special effects zonder betekenis er in doen en totaal geen verhal, want dat leidt toch maar af
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
De eerste helft van de film gebruiken ze alleen om uit te leggen wat de matrix is, zieliggggggggg.
Dat jij niet van diepgang houdt wisten we al aan de hand van je eigen film-ideetjes...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:21
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
n00b, ben benieuwd wat je smaak is
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:41
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
rock gek schreef op 13-05-2003 @ 01:39:
heeft er iemand eigenlijk fouten gevonden in de matrix film? ik 1 als neo neergeschoten word dan zie je de bloedvlek al op de muur zitten terwijl hij de muur nog niet geraakt heeft maar volgens mij zitten er niet meer fouten in. is opzich best knap want in de meeste films zitten meerdere fouten

hahahahahaha De man word neergeschoten met een desert eagle (12.9 mm) dan vind jij het gek dat dr een vlek op de muur komt?
Het gekke is dat dr geen gat in zijn borstkas zit dat is namelijk een stuk realistischer van zo'n kleine afstand.
Oud 14-05-2003, 19:12
Marisje
Marisje is offline

Matrix is gaaf!!

Kus
Oud 14-05-2003, 19:13
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Kijk die film was kei goed ,juist met die uitleg enzo maar kijk dan volgende keer een andere film als het jou niet aanstaat.
Oud 14-05-2003, 20:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jij had liever dat ze dat maar open lieten, zodat ze meer actie konden tonen?
Oud 14-05-2003, 21:52
Thomas
Thomas is offline
Dit gaat wel ontzettend offtopic.

Overigens heb ik geen foutjes kunnen ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:14
ganralph
ganralph is offline
de diepgang van the matrix valt trouwens vies tegen, maar dat terzijde
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:21
Verwijderd
Mensen van de matrix konden zoveel tijd aan andere dingen besteden dan aan de hele tijd uitleggen wat the matrix is. The matrix is zwaar overrated. Diepgang? Niet echt in deze film. Eigenlijk slaat deze film nergens op. Waarom doen die gasten zoveel moeite om de mensheid te bevrijden als er toch geen geschikte wereld is om op te leven? Keanu reeves kan echt niet acteren. Laurence Fishburne is ok hoewel ik toch liever Chow yun fat op de plek zag. Ik ga wel naar matrix 2, ik heb toch gratis kaartjes gekregen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 17:49
The Crash Bash
Citaat:
kenjirro schreef op 15-05-2003 @ 18:21:
Mensen van de matrix konden zoveel tijd aan andere dingen besteden dan aan de hele tijd uitleggen wat the matrix is. The matrix is zwaar overrated. Diepgang? Niet echt in deze film. Eigenlijk slaat deze film nergens op. Waarom doen die gasten zoveel moeite om de mensheid te bevrijden als er toch geen geschikte wereld is om op te leven? Keanu reeves kan echt niet acteren. Laurence Fishburne is ok hoewel ik toch liever Chow yun fat op de plek zag. Ik ga wel naar matrix 2, ik heb toch gratis kaartjes gekregen.
Zou jij de film hebben begrepen als ze het eerste stuk eruit lieten???
Oud 15-05-2003, 17:56
Verwijderd
Niet eruit laten, verkorten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 18:03
The Crash Bash
Citaat:
kenjirro schreef op 15-05-2003 @ 18:56:
Niet eruit laten, verkorten
Jamaar dat maakte die film juist goed het verhaal de uitleg enzo.
Oud 15-05-2003, 18:56
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
kenjirro schreef op 15-05-2003 @ 18:21:
Keanu reeves kan echt niet acteren.
hij hoeft niet te acteren
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:30
Verwijderd
Och, ik vind het anders wel een film die zeer realistisch zou kunnen zijn...
Bewijs jij maar dat het niet zo is
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 21:04
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Morridin schreef op 15-05-2003 @ 21:30:
Och, ik vind het anders wel een film die zeer realistisch zou kunnen zijn...
Bewijs jij maar dat het niet zo is
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik bedoel met die uitspraak niet dat hij niet KAN acteren, maar meer dat hij niet veel moeite hoeft te doen óm te acteren.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 15-05-2003 @ 22:04:
ik weet niet of je het tegen mij hebt, maar ik bedoel met die uitspraak niet dat hij niet KAN acteren, maar meer dat hij niet veel moeite hoeft te doen óm te acteren.
sorry, ik had een quote erbij moeten doen.
Was bedoeld voor Kenjirro die zei dat de film eigelijk nergens op slaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten