Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zorg ook zeker dat ik de andere teksten goed gelezen heb en de punten duidelijk in mn hoofd heb in categorieen, buskus alleen is echt niet genoeg gezien ze op de examens volgens mij voornamelijk naar feiten vragen en minder naar intrepetaties, je moet duidelijk de rijtjes in je hoofd hebben geloof ik. echt jammer voor een vak als filosofie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ps achterin staan alle punten die je volgens het cahier moet weten per tekst, heel handig om gewoon die steeds af te gaan en zorgen dat ze in je hoofd zitten ook per filosoof.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en ik vind het heel vervelend dat juist omdat het ce alleen kennis is, wij pas anderhalve maand geleden zijn begonnen met wetenschaps filosofie, mijn andere kennis is nu dus heel breed maar bij het ce heb je daar dus niets aan in de eindtermen die wij van onze leraar hebben gekregen staat in het domein wetenschapsfilosofie dat je aristoteles moet kennen. er worden nog wat filosofen genoemd die niet uitgebreid in de reader voor komen, ik zoek het blaadje straks wel, en omdat dat bij wetenschapsfilosofie staat leer ik dat denk ik ook nog maar. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben in de 4e ethiek en wijsgerige antropologie behandelt, in de 5e kennisleer en wetenschapsfilosofie, en dit jaar ook nog een deel wetenschapsfilosofie en uitgebreid de echte examenstof. Maar wij hebben dan ook wel een toffe leraar, die lekker z'n eigen gang gaat en gewoon zorgt dat wij de stof goed kennen, en zich dus niet per se houdt aan het pta
![]() ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje over hoe filosofie leren. wambal | 3 | 27-12-2010 23:39 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Vragen over filosofie? Verwijderd | 3 | 03-10-2010 19:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Basiskennis filosofie Jones | 11 | 12-01-2007 14:35 | |
De Kantine |