![]() |
||
Citaat:
ooooooooooooooohw ![]()
|
![]() |
Beetje voorbarig om iemand die thuis een beetje oefeningen wil doen gebruik van creatine te adviseren. In het begin kun je enorme vooruitgang boeken zonder veel te supplementeren.
Ik denk dat het verstandig is een paar dumbbells aan te schaffen, als je echt breder wilt worden. Je bent toch een beetje beperkt in je oefeningen als je die niet hebt. Anyway, als je breder wilt worden moet je goed eten, da's minstens zo belangrijk als oefeningen doen. Aangezien je iel bent, kun je jezelf wel volstoppen met koolhydraten en een boel eiwitten. Da's goed voor de massa. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor de balans van je lichaam zou ik alleen alles trainen omdat het er anders niet zo mooi uitziet, denk dat je dat zelf ook wel merkt na een maandje of 2 trainen.. |
![]() |
|
![]() |
Creatine helpt alleen als je daarbij ook hard traint, anders heeft het echt geen effect.
Begin nou eerst eens met de basic dingen voordat je dingen gaat slikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
kijk naar zn haargrens..hij is echt wel een paar jaartjes bezig ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 13-05-2003 om 18:07. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
puberteit breder worden Anoniempjexx16 | 1 | 21-02-2016 19:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe kan ik wat breder worden ? mb93 | 47 | 20-07-2012 22:08 | |
Vrije tijd |
Gespierder worden / breder worden Verwijderd | 37 | 27-01-2012 11:20 | |
Vrije tijd |
Gespierder worden / breder worden Verwijderd | 3 | 08-09-2011 14:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
gespierd? [breder worden] Ceespop | 106 | 30-11-2009 12:30 | |
Software & Hardware |
MP3spelers: ingang voor koptelefoon wordt breder door in m'n zak te stoppen. Verwijderd | 19 | 20-10-2006 11:20 |