Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2003, 21:52
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Heb je een vaste plek waar je ALTIJD zit, of wissel je aan de tafel wel eens van stoel ?

Ik vroeg het me af, omdat we vanavond toevallig weer ruzie hadden om net dat ene beste plekje links in het hoekje, waar alle vier van ons willen zitten
Oud 08-05-2003, 22:13
Verwijderd
wij hebben vaste plekken

en op een andere plek zit ik ook lang zo lekker niet....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 22:22
Balance
Balance is offline
vaste plekken. De enige die precies recht voor de tv zit

alleen met steengrillen zit ik op de plek van m'n broer en als we patat eten dan eten we niet aan de eettafel, maar gewoon bord op schoot. Waar maakt dan niet uit.
Oud 08-05-2003, 23:04
Verwijderd
Ik heb een vaste plek. De rest vindt dat zij geen vaste plek hebben, en dus protesteren ze tegen mijn vaste plek, maar ondertussen gaan zij gewoon óók elke maaltijd op dezelfde stoel zitten. Bij het ontbijt zit ik op een andere stoel dan bij het avondeten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 23:17
Ogthala
Ogthala is offline
Een vaste plek ook, helemaal achterin het hoekje, onder een grote plant. Niet echt interessant (dat rijmt) om te weten, maar op die plek voel ik me het gemakkelijkst en heb ik overzicht over de gehele woonkamer.

Nu moet ik wel zeggen dat we nog nauwelijks aan de grote tafel eten. Mijn ouders zijn erg onregelmatig thuis, dus meestal is het eten achter de PC of op de bank.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 00:59
Tóney
Tóney is offline
Ik heb nog een tijdje een vaste plek, namelijk op de toet-stoel. Dit duurt nog voort totdat we een nieuwe huisgenoot hebben.
Bij mijn ouders thuis heb ik ook een vaste plek, maar zonder verder bijzaken
Oud 09-05-2003, 06:03
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
Ogthala schreef op 09-05-2003 @ 00:17:
Niet echt interessant (dat rijmt) om te weten, maar op die plek voel ik me het gemakkelijkst en heb ik overzicht over de gehele woonkamer.
Na ik vind het wel interessant, anders heb ik dit topic niet geopend ...

So, als iemand erbij wilt vertellen waarom hij juist dit plekje heeft (als het om een vaste plek gaat), mag dat ook
Oud 09-05-2003, 06:43
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb net een nieuwe vaste plek... de oude plek van mijn vader omdat die hier niet meer woont. die plek heb ik nu omdat we dan maar de helft van de tafel dekken omdat we dan tog maar met zen 3e eten. vroeger zat ik tegenover me broer.....
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 06:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
wij hebben vaste plekken.
en als er es iemand niet mee-eet, en we dus wat 'gezelliger'gaan zitten (dat er niet ineens een gat in het midden zit ofzo) ook
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 09:02
Ogthala
Ogthala is offline
Citaat:
N*A*Shezbaernon schreef op 09-05-2003 @ 07:03:
Na ik vind het wel interessant, anders heb ik dit topic niet geopend ...

So, als iemand erbij wilt vertellen waarom hij juist dit plekje heeft (als het om een vaste plek gaat), mag dat ook
Heh, OK, ik doelde meer op dat 'in het hoekje, onder de plant' gedeelte van mijn post
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 10:40
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja wij hebben vaste plekken en als ik daar niet zit voelt het vreemd!
Oud 09-05-2003, 10:46
break of dawn
break of dawn is offline
vaste plek ja... als ik ergens anders zit moet ik me weer helemaal aanpassen aan wat ik dan zie, welk perspectief. Klinkt wat vaag, maar ja
Oud 09-05-2003, 11:27
Quiana
Quiana is offline
Zit meestal gewoon tov m'n vriend, heb geen vaste plaats..
Thuis eet ik in m'n eentje.
Oud 09-05-2003, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Tóney schreef op 09-05-2003 @ 01:59:
Ik heb nog een tijdje een vaste plek, namelijk op de toet-stoel. Dit duurt nog voort totdat we een nieuwe huisgenoot hebben.
Bij mijn ouders thuis heb ik ook een vaste plek, maar zonder verder bijzaken
en wat mag een toetstoel zijn????
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 13:02
Miracle
Miracle is offline
Wij hebben ook vaste plekken. We wisselen ook nog wel eens, omdat je op twee plekken een beetje tv kunt kijken tijdens het eten (als hij aan staat dan hé)
Oud 09-05-2003, 14:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wij hebben ook vaste plekken, bij mn vader wil het nog wel eens wisselen omdat we daar of met zn drieen of met zn vieren eten maar bij mn moeder zitten we altijd op dezelfde plek.
Oud 09-05-2003, 17:30
PrimRose
PrimRose is offline
Vaste plek. Met mijn rug naar het raam en met mijn gezicht naar de woonkamer. Tegenover me zit soms mijn zus (als die weer eens in het land is) naast me zit mama en tegenover mama zit papa. Maar ja, op het moment loop ik stage in Utrecht en woon ik bij mijn vriend. Dus daar is het altijd op het bed met een bord op schoot naar de tv kijken.
Oud 09-05-2003, 17:32
snoopy
snoopy is offline
Wij hebben allemaal een vaste plek. Alleen als er eters komen, dan wisselt het wel 's. Het grappige is: als ik met m'n moeder aan het kaarten ben, dan ga ik altijd op de plaats van m'n broertje zitten. Maar daar wil ik echt niet zitten eten, dat voelt gewoon niet lekker. En kaarten op een andere plaats... nah.
Oud 09-05-2003, 17:37
Verwijderd
Ik heb een vast plek, in mijn eigen huis en bij mijn ouders thuis. D'r valt niet echt iets over te vertellen, die plek bij m'n ouders heb ik al heel lang en thuis zitten we op de bank met bord op schoot (niet altijd per se voor de tv, maar we hebben de eettafel naar zolder verbannen, dus ja).
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:41
Verwijderd
ik heb een vaste plek, en op die plek zit ik niet met mijn rug naar een deur en heb ik overzicht over de hele kamer. anders voel ik me echt niet veilig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:50
PV
PV is offline
wij hebben vaste plekken, ik zit naast mn moeder en tegenover mn broer. naast mn broer zit mn vader.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 17:55
fairyangel
fairyangel is offline
wij hebben vaste plekken. Als ik niet op mijn eigen plek zit, voelt dat heel raar. Ik heb het beste plekje, omdat ik altijd daar kan blijven zitten, want als we bv met zijn 2en eten, dan kan ik altijd blijven zitten, omdat altijd het stuk waar ik zit word gedekt (we doen altijd maar de helft van de tafel dekken als we met 2en eten)
Oud 09-05-2003, 18:01
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik heb een vaste plek met het beste uitzicht...en dat zijn hier koeien en bomen
Oud 09-05-2003, 18:06
lingua
lingua is offline
vaste plekken
zo:

=ik
=mama
=kasper(broertje)
=papa

______

tafel
_______

lekker boeiend he?

Laatst gewijzigd op 09-05-2003 om 18:08.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 18:13
3rd Rock
3rd Rock is offline
je moeder heeft een tic begrijp ik?

ow, ik heb ook een vaste plek
Oud 14-05-2003, 17:53
the tourist
the tourist is offline
Ik heb een vaste plek. Maar ik kan net zo goed ergens anders gaan zitten, want wij zijn met z´n 2en thuis, en er zijn 4 stoelen bij de tafel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 18:21
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
jah we hebbe ook vaste plekke eigelijk aan tafel, soms verschilt het als eentje er nie is ofz, we hebbe 2 stoele teveel aan de tafel, maar automatisch zit ik bij het raam
maargoed dus als er een paar nie zijn ofz gaak welluz voor de lol erges anderz zitte, maar anderz nie hoor
Oud 14-05-2003, 19:13
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
byebye schreef op 09-05-2003 @ 12:54:
en wat mag een toetstoel zijn????
Toevallig de stoel voor de nieuwste bewoner in een studentenhuis? Gokje hoor

En ja we hebben vaste plekken; gewoon omdat ik daar al mijn hele leven zit en ik niet tegenover iemand mag zitten want ik zit altijd te trappen ( )
En als mijn moeder ziek is dan zit ik tegenover mijn vader, tis zo saai naast elkaar
Oud 14-05-2003, 19:24
hi
hi is offline
Citaat:
sgirl schreef op 09-05-2003 @ 19:06:
vaste plekken
zo:

=ik
=mama
=kasper(broertje)
=papa

______

tafel
_______

lekker boeiend he?
Ik mis de situering van de woonkamer en de keuken enz.......
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 08:20
checko
checko is offline
ja..wij hebben ook vaste plek....en mijn plek is een van de twee vanaf waar je de tv niet kan zien....snik snik....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 10:10
marieke_temp
marieke_temp is offline
bij m'n ouders hebben we een tafel met 6 stoelen, mama zit op de ene hoek, ik ernaast (in het midden dus) en pap tegenover mij en mirjam (m'n zusje) daarnaast, tegenover mama dus.
dit is historisch zo gegroeid, jaja heel interessant ik zal het even uitleggen. eerst hadden we een ronde tafel, daar zat mama op de plaatst die het dichtst bij de keuken was, want dan kon ze makkelijk heen en weer lopen (heel traditionele rolverdeling ja..) en aan de ene kant zat ik dan, ik kon dan wel al zelf eten maar altijd handig zo'n moeder ernaast, en mijn zusje aan de andere kant. nou toen hadden we een nieuwe, rechthoekige tafel, en moesten mirjam en ik allebei in de buurt van mama en mama bij de keuken in de buurt, dus nu zitten we altijd zo. mirjam en papa zijn meer tv-kijkers, dus zij zitten met hun hoofd richting zithoek.
en het studentenhuis waar ik woon hebben we een vierkante tafel die je groter kan maken, er is altijd aan 1 kant een stuk uitgeschoven, daar zit kars, met zijn gezicht richting voortuin, ik zit tegenover hem (dus kijk naar de achtertuin) bram zit met z'n hoofd naar de keuken en jeroen kijkt tegen bram aan.
ik zit liever op bram z'n plaats want dan heb je wat meer overzicht, maar ja ik woon er nog niet zo lang en kreeg dus automatisch de stoel waar de vorige bewoner altijd zat.
(sjeezzz wat een verhaal..)
Oud 15-05-2003, 10:16
soske
soske is offline
onbewust een vaste plek.
Oud 15-05-2003, 15:15
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
ja...altijd vaste plek...ook bij het niet-eten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 15:20
Ketjing
Ketjing is offline
Vaste plek, al zolang ik me kan herinneren.
Oud 15-05-2003, 15:32
Verwijderd
Vroeger wel, nu al heel lang niet meer... Bij m'n ouders zaten mijn moeder en ik altijd lekker op de stoelen in en keuken en mijn zus en vader op de ielige kut-krukjes
Daarvoor hadden we een tafel met twee bankjes, m'n zus en ik zaten samen op eentje en m'n ouders op de andere.. Ook vaste plek...
Wanneer we in de kamer aten aan de grote tafel, had niemand een vaste plek...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 19:07
Verwijderd
wij hebben wel vaste plekken... en ik heb de beste ik kijk nml uit over de tuin.. das tof rest zit niet bij het raam.. me zusje wel maar die kijkt naar de garage
Met citaat reageren
Oud 15-05-2003, 20:07
Vlooienband
Vlooienband is offline
Vaste plek, zowel in de kamer (perfect voor de tv, zodat ik vaak met mijn rug naar mijn ouders zit ) als in de keuken.
In de keuken zit ik aan de rand van de tafel op hét hoekje van de bank. Daar is het gezellig en leuk, want mijn favo hond kruipte dan altijd lief tegen mij aan... Snoezig!
Oud 15-05-2003, 23:39
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Altijd op dezelfde plek.
Oud 16-05-2003, 06:02
miro
miro is offline
Hmz nooit echt over nagedacht, maar in principe zitten we altijd op dezelfde plek, behalve als we met minder mensen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 12:28
Verwijderd
Ik zit bij het avondeten altijd op dezelfde plek. Ook bij m'n vriend thuis heb ik inmiddels eigen plekje (midden op de bank ).
Bij het ontbijt ga ik zitten waar de krant nog opengeslagen ligt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2003, 16:05
Boogie
Boogie is offline
Ik had altijd een vaste plek thuis, maar met mijn vertrek is die enigszins verdwenen. Hier op m'n kamer eet ik altijd bij de pc
Oud 16-05-2003, 21:04
!f@ll3n-flow3r!
!f@ll3n-flow3r! is offline
vaste plek maar ik wil een andere
Oud 16-05-2003, 21:27
rooddraakje
rooddraakje is offline
Ik heb gewoon een vaste plek waar ik zit. Vind ik eigenlijk wel fijn!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 13:11
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 16-05-2003 @ 13:28:
Ook bij m'n vriend thuis heb ik inmiddels eigen plekje (midden op de bank ).
das nie alleen jouw plekje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 13:12
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
hi schreef op 14-05-2003 @ 20:24:
Ik mis de situering van de woonkamer en de keuken enz.......
de tafel is ook aan de ene kant langer dan aan de andere
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:44
Verwijderd
wij eten altijd afzonderlijk in onze kamers dus ik zit altijd op mn bed of stoel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 01:26
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
dan weer op mijn kamer, dan weer 75 cm voor de tv, dan weer achter de computer en als ik alleen met me zusje ben..aan tafel
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:10
confabulatie
confabulatie is offline
vaste plek
Oud 20-05-2003, 16:18
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik zit tegenover mn broer (alsie er is) en naast mn ma.
naast mn broer zit mn pa.

zo zitten we omdat mn broer linkshandig is en anders de hele tijd tegen zn buurman/vrouw zit te stoten en omdat mn broer en ik vroeger niet naast mekaar mochten zitten omdat we dan liepen te ouwehoeren.
is altyd zo gebleven.

ontbyten doe ik op mn vaders plek. weet ook nie waarom
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 20:31
Verwijderd
idereen heeft een vaste plek bij ons, maar als mn vader er niet is zit ik vrijwel automatisch en zonder reden op mn pas plek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten