Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Iedereen door gecontroleerde grensposten de grens laten kruisen, en geen ongecontroleerd grensverkeer. Dus ook geen beesten meer die de grens over komen. (Beest = Arabier beladen met explosieven.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat stelletje fanatiekelingen, waarvan een uitloper zich als een parasiet op dit forum heeft genesteld, zou misschien het meest gebaat zijn bij een grote bom. Alle orthodoxen ineens dood. Hulde. En nee, ik ben niet radicaal. Ik heb alleen zin om te schelden. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens was mijn post ironisch bedoeld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Over die muur:
Bij het bouwen van die muur worden hier en daar "Palestijns" grondgebied erbij gepikt. Door deze muur krijgen de Palestijnen in de Palestijnse gebieden geen toegang tot de waterreserves meer (toch erg belangrijk in dat droge gebied), terwijl ze 39% van hun inkomen moeten afstaan als belasting voor water (!). Daarnaast werken veel Palestijnen aan de andere kant van de muur en kunnen ze daar slechts komen via OF een omweg of domweg niet. Verder zijn de akkers vlak aan de muur niet geschikt voor akkers doordat de heuvel al het water naar de muur toe laat stromen en het water daar blijft staan (en niet verder stroomt), omdat de muur ook 1 meter onder grond door gaat. Even ter illustratie: ![]() Maar goed. Het lot van de Palestijnen zal Simshalom een rotzorg zijn - niet realiserend dat juist als Palestijnen slecht behandeld worden de haat jegens zionisten alleen maar dieper zal geraken.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die muur is op zich wel een flinke verbetering voor de veiligheid in israel als ze er echt de hele grens mee zouden afzetten en alleen maar mensen binnen laten door controle posten houden ze wel de terroristen buiten. Aan de andere kant is het natuurlijk wel in en in triest dat het nodig is een land en zijn burgers veilig te houden door er een muur omheen te bouwen maar ach we hebben nou eenmaal alle andere alternatieven wel zo'n beetje gehad.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Begrijp me goed, de Israëlische burgers moeten absoluut beschermd worden tegen aanslagen, maar op deze manier voorkom je het terrorisme absoluut niet. Wat is de volgende stap, als een hek ook al niet afdoende blijkt te zijn? Ik hoop dat de routekaart vrede kan brengen en dat een handjevol extremisten niet het zoveelste plan laat sneuvelen, want ik vrees dat de EU, de VS en Rusland dan niet veel trek meer hebben in een bemiddelende rol en dit een verhaal als dat Michael Ende wordt: een oneindig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #55 deel 2 Spelleider | 500 | 24-01-2009 19:53 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Oplossing probleem Israel en de Palestijnen hhendrikxx | 158 | 01-11-2004 16:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
ARTistiek |
Anita en haar paarden - verhaal Merel zingt | 1 | 03-12-2001 14:08 |