Advertentie | |
|
![]() |
|
Wanneer: als ik uit school kom kijk ik atijd even en meestal 's avonds ook nog ff
Waar: altijd thuis hoe lang: ongeveer een uur per dag
|
Ik zit denk ik gemiddeld zo'n anderhalf uur, twee uur per dag op het forum.
Wanneer: Als ik achter de computer zit Waar: Thuis, achter mijn computer Waarom: Eeeeeeh... Het is hier gezellig, ik ben verslaafd, ik heb geen hobby's.. zoiets?
|
Hoeveel, waar en waarom.
Hoeveel: Teveel.. ik zit evenveel op het forum als op msn en das ong 3 tot 5 uur per dag. Waar: Thuis en op stage. Omdat daar niks te doen is dus ga ik maar "op internet plaatjes zoeken" ![]() Waarom: Leuk, helpt tegen verveling.
|
ligt eraan... echt actief posten misschien een uur per dag, maar ik ben vanaf het moment dat ik m'n eerste post doe totdat ik ga slapen wel ingelogd
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Het WhatPulse-topic WolterB | 141 | 19-02-2019 22:41 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Tijdsbesteding aan moderne technologie. Missy | 19 | 14-10-2010 12:52 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12 Verwijderd | 500 | 20-06-2006 21:35 | |
ARTistiek |
[op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego Bor | 1 | 19-08-2002 09:18 |