Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik patriot voor het eerst zag vond ik het ook een hele goede film, maar na tweede keer kijken zag ik dat the patriot erg veel op braveheart leek. Beide vechten ze tegen de schotten. beide willen ze eerst niet vechten maar nadat hun geliefde door de vijand gedood is gaan ze wel vechten. Asoka is ook een hele mooie film. Als je Braveheart leuk vond moet je zeker eens asoka gaan kijken.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Asoka ga ik zeker een keer kijken! |
![]() |
||
Citaat:
ik ben echt zeer jaloers!!! hij kost bij Bart Smith 25 euro..en dat heb ik dus niet ![]() ![]() ![]() ![]() gefeliej trouwens! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
helemaal mee eens! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm ja, ik weet niet. Ik heb em ook al zoooooooo vaak gezien. En telkens als ie op tv komt denk ik weer van.....zal ik em nou wel kijken, want ik ken em toch al?! Maar ja, dan ga ik em toch weer kijken en dan vind ik em toch weer geweldig ![]() ![]()
||
Citaat:
dat heb ik ook (niet alleen met Braveheart, die heb ik op video, hoewel ik um wel zou kijken als ieweer op tv komt)...dan denk ik altijd: als ik het saai vind zet ik um gewoon weer uit..maar meestal kijk ik die films dan toch nog af! |
![]() |
||
Citaat:
uhu...Bij The Patriot ook..maar Mel kan ook heel goed acteren, vind ik (en ik vind hem wel heel erg aantrekkelijk!) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
met hem wil ik wel een eh....beschuitje eten *knipoog* offtopic: Bruce willis, ook een held? |
![]() |
||
Citaat:
ach..hij is maar 47 ![]() ![]() hmmm een beschuitje vind ik wat te weinig ![]() ![]() bruce willis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ja ik weet het... ![]() ![]() ![]() In de zomervakantie ga ik naar schotland...ik wil ook falkirk enzo opgaan zoeken...en glen coe daar is Braveheart ook opgenomen enzo ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
braveheart badeendje003 | 36 | 28-06-2005 21:49 | |
Films, TV & Radio |
wat is de mooiste films die je tot nu toe hebt gezien? M | 75 | 18-06-2003 00:16 | |
Films, TV & Radio |
Waar zou jij nog weleens een film over willen zien? Talon | 39 | 29-03-2003 14:31 | |
Films, TV & Radio |
Braveheart Verwijderd | 24 | 02-12-2002 17:16 | |
Films, TV & Radio |
The Patriot of BraveHeart ? ? The Undertaker | 11 | 31-12-2001 14:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
braveheart cihangir | 0 | 24-12-2001 22:43 |