Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zou bij braveheart william wallaca nog wat tragischer willen zien, en ook wat meer als een zonderling iemand, een machtig aanvoerder enzo.. waar een soort kracht vanaf straalt terwijl hij iemand alleen maar even aankijkt ![]()
|
Verwijderd
|
Violent Cop
Boiling Point Sonatine Hana-Bi van kitano, anders moet je nog even kijken op www.imdb.com |
![]() |
|
hmm...ik hoop dat er nog meer boeken van anee rice worden verfilmd...
alleen gaat dat moeilijk want the vampire lestat klopt nie zo met de film queen of the damned...maar goed...boeken en film kloppen nooit echt met elkaar dus eh...daar vinden ze wel wat op!
|
![]() |
het boek Spijkerschrift van Kader Abdolah mag wel verfilmd worden. Gaat over een man met een doofstomme vader die in Iran in het verzet zit en uiteindelijk naar Nederland moet vluchten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
OMG heb ik net braveheart zitten kijken en dan lees ik deze psot ![]() ![]() Ik wil nog wle een film zien over...euhm...ja nog een heleboel zoals braveheart maar dan een ander verhaal natuurlijk. En oorlogsfilms (kan elke oorlog zijn) en....euh...k heb nu ff gene creatieve ideetjes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |