Advertentie | |
|
![]() |
|
Das echt klote jah..hebben ze die gasten nog gepakt??
Onze auto is ook een keer gestolen (gelukkig daarna weer teruggevonden) de auto lag voor bierblikjes ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er staat bij mij in de buurt ook zo'n ENORME Dodge Ram pickup, met overal Amerikaanse vlaggen en Indianenkoppen opgeschilderd. Die wil ik ook nog een keer trashen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een lief Daffeltje met 47 pk.
||
![]() |
Citaat:
Da MEEEEEN je niet !!!!!!!!!!!!!! Das zo n ongelofelijk mooie auto !!!!!!! TERING.... ja, dan zou ik helemaal uit mn dak gaan......... tssssssssssssssssssssssssssssssss........ Ziek, gewoon ziek ....... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wil je geen auto hebben, en lekker rondtouren? Of het nou een ****** Kadet is of een Ford of een Dodge, of ........................ auto's is speelgoed, waarmee je lekker kan rijden, EN NIET IN DE FIK SJappo !!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat erom wat voor auto. Wij hebben naast de ouwe auto's ook een tijdje een daagse wagen gehad, een daihatsu. Die is op een dag gewoon kapotgegaan, maar als die gejat zou zijn zouden we hooguit denken : waar moeten we nou mee naar de gamma voor balen gips en cement enzo, maar ik had er geen traan om gelaten. Maar zo'n oldtimer, daar zit zo vreselijk veel werk en aandacht in. Dat gaat je echt na aan je hart. EEn wrak dat je helemaal uit elkaar moet halen en schoonmaken en reviseren, en dan weer in elkaar zetten. Dat kost je drie jaar van je leven ieder weekend en iedere avond. En daar gaat dan iemand mee joyriden.....en hem/haar kapotmaken...zo'n auto is bijna een persoon geworden. Dat is geen vandalisme, dat is mishandeling!
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Al heeft ze tien auto's, als het een mooie klassieker is waar heel veel energie in zit is het toch sneu als mensen die auto trashen. Zoiets kan je namelijk van het verzekeringsgeld niet zo makkelijk terugkopen, daar zit gewoon jaren werk in, of er zit heel veel emotionele waarde aan.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
tja.. ik geef niks om auto's (en nee, zelfs een mooie klassieker zou ik niet willen
![]() maar omdat het voor jou waarde heeft.. is het toch wel klote ja :\ en nu? krijgen jullie een nieuwe (nee ik begrijp ook wel dat daar niet zoveel emotionele waarde aan zit, maar door er aan te werken toch weer wel?) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |