Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"Ik ben niet helemaal dom hoor" In minder dan een min ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb echt heel veel sites bezocht, maar allemaal kwamen ze met het zelfde. Dat je alleen alle levels kon doen als je network game kiest en dan gewoon in je eentje gaat rijden. Maar dat had ik ook al zonder die sites bedacht ![]() Maar wat is dat voor iets waar je nu een link van hebt gegeven? Ik heb het uitgepakt en er zit zo'n executable in die trainer.exe heet. Als ik die open gebeurd er weinig eigenlijk. Ik zie heel even een schermpje en dan is ie weer weg. Ik zal het morgen even op de pc proberen waar nfs op staat. Kijken of er dan wat meer effect is. Nu eerst lekker slapen ![]()
||
Citaat:
Alleen er is nog geen resultaat te zien bij nfs. ![]() Ik had van diezelfde site van die link ook nog een andere trainer gedonload en als je die opstart dat krijg je dus netjes een nieuw window waar je dan apply moet doen, en dan werkt het. Krijg je meer geld ofzo.
|
NOu, laat maar mensen....
Die link was gewoon poep. Sorry dat ik het zeg ![]() Ik heb nou zelf al wat gevonden. IS echt heel handig! Een savedgame generator. Nou heb je super veel geld en is alles al een keer uitegespeeld waardoor je alle auto's en alle levels tot je beschikking hebt. Voor geinteresseerde : download
|
ik heb trouwens nu nog veel meer leuke tools gevonden. Kan je van alles zitten wijzigen. ANder weer, en nieuwe levels maken. Of bijvoorbeeld je pasfoto in het spel zelf maken.
Zitten echt geinige dingen bij ![]()
|
![]() |
Ikzelf kan met bijna alle auto's racen(behalve die 2 speciale racewagens) en op elke baan dit doe je door het volgende te doen in het menu:
Multiplayer --> naar volgende menu gaan Peer to Peer Modem --> naar volgende menu gaan Create --> bij volgende menu auto en baan kiezen en dan race Dan kan je kiezen wat je wilt!!
||
Citaat:
![]() Maar als je dat effe download waar ik die link van heb gegeven, kan je ook gewoon in single player mode alle levels en auto's kiezen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen op EEE Batave | 4 | 26-01-2011 16:30 | |
Games |
Het miskoop topic. Racing Dutch | 53 | 30-11-2007 11:46 | |
Games |
jou top 5 king112 | 22 | 18-05-2002 21:58 |