Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 09:52
G.T.C.
G.T.C. is offline
Is er een manier (cheatz) dat je al meteen met quick race alle locatie's kan kiezen?

Want anders moet je eerst evolution helemaal gaan zitten uitspelen voordat je alle levels tot je beschikking hebt. Das wel jammer.

Iemand? Thnx alvast
Oud 15-07-2003, 09:57
G.T.C.
G.T.C. is offline
trouwens....als niemand daarvoor cheatz weet, is het ook best als iemand mij gewoon even zijn 'saved data' map naar me toe stuurt hoor

Als je tenminste alle (of bijna alle) auto's hebt natuurlijk
Oud 15-07-2003, 11:02
the_man32
the_man32 is offline
Heb je al cheats gezocht? megagames / gamerevolution etc ?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 11:54
II_Duce
II_Duce is offline
www.gamewinners.com
www.dlh.net
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 13:14
G.T.C.
G.T.C. is offline
ja hallow !!! ik ben niet helemaal stom hoor

Maar al die sites weten het dus niet. DIe hebben er niks voor.
Oud 15-07-2003, 13:28
eXcess
eXcess is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-07-2003 @ 14:14:
ja hallow !!! ik ben niet helemaal stom hoor

Maar al die sites weten het dus niet. DIe hebben er niks voor.
Ahum..

"Ik ben niet helemaal dom hoor"

In minder dan een min
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 00:22
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
eXcess schreef op 15-07-2003 @ 14:28:
Ahum..

"Ik ben niet helemaal dom hoor"

In minder dan een min
haha....ok dan!!
Ik heb echt heel veel sites bezocht, maar allemaal kwamen ze met het zelfde. Dat je alleen alle levels kon doen als je network game kiest en dan gewoon in je eentje gaat rijden.
Maar dat had ik ook al zonder die sites bedacht

Maar wat is dat voor iets waar je nu een link van hebt gegeven? Ik heb het uitgepakt en er zit zo'n executable in die trainer.exe heet.
Als ik die open gebeurd er weinig eigenlijk. Ik zie heel even een schermpje en dan is ie weer weg.

Ik zal het morgen even op de pc proberen waar nfs op staat. Kijken of er dan wat meer effect is. Nu eerst lekker slapen
Oud 16-07-2003, 08:39
GeritoDM
GeritoDM is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 16-07-2003 @ 01:22:
haha....ok dan!!
Ik heb echt heel veel sites bezocht, maar allemaal kwamen ze met het zelfde. Dat je alleen alle levels kon doen als je network game kiest en dan gewoon in je eentje gaat rijden.
Maar dat had ik ook al zonder die sites bedacht

Maar wat is dat voor iets waar je nu een link van hebt gegeven? Ik heb het uitgepakt en er zit zo'n executable in die trainer.exe heet.
Als ik die open gebeurd er weinig eigenlijk. Ik zie heel even een schermpje en dan is ie weer weg.

Ik zal het morgen even op de pc proberen waar nfs op staat. Kijken of er dan wat meer effect is. Nu eerst lekker slapen
Ik denk dat het een dosprogramma is, die die gelijk afsluit als-ie is afgelopen. Moet je even een DOS-promptje doen en kijken wat er precies staat. Moet je waarschijnlijk zoiets intypen dan: trainer -alllevels.
Mgoed, het kan ook heel iets anders zijn...
Oud 16-07-2003, 09:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
GeritoDM schreef op 16-07-2003 @ 09:39:
Ik denk dat het een dosprogramma is, die die gelijk afsluit als-ie is afgelopen. Moet je even een DOS-promptje doen en kijken wat er precies staat. Moet je waarschijnlijk zoiets intypen dan: trainer -alllevels.
Mgoed, het kan ook heel iets anders zijn...
nou, net dus even gedaan, maar het lijkt dat ie echt helemaal niks doet. Zelfs in MS-Dos doet ie helemaal niks. MAar ook geen foutmelding.

Alleen er is nog geen resultaat te zien bij nfs.

Ik had van diezelfde site van die link ook nog een andere trainer gedonload en als je die opstart dat krijg je dus netjes een nieuw window waar je dan apply moet doen, en dan werkt het. Krijg je meer geld ofzo.
Oud 16-07-2003, 10:07
G.T.C.
G.T.C. is offline
NOu, laat maar mensen....
Die link was gewoon poep. Sorry dat ik het zeg Maar dat werkte echt voor geen meter.

Ik heb nou zelf al wat gevonden. IS echt heel handig! Een savedgame generator. Nou heb je super veel geld en is alles al een keer uitegespeeld waardoor je alle auto's en alle levels tot je beschikking hebt.

Voor geinteresseerde : download
Oud 16-07-2003, 10:09
G.T.C.
G.T.C. is offline
ik heb trouwens nu nog veel meer leuke tools gevonden. Kan je van alles zitten wijzigen. ANder weer, en nieuwe levels maken. Of bijvoorbeeld je pasfoto in het spel zelf maken.

Zitten echt geinige dingen bij
Oud 16-07-2003, 13:45
eXcess
eXcess is offline
Mhh, vaag met die trainer

Maar voor je volgende spel: http://www.happysurfer.com

Zwaar re-laxerend.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 15:25
thisisfun
thisisfun is offline
Ikzelf kan met bijna alle auto's racen(behalve die 2 speciale racewagens) en op elke baan dit doe je door het volgende te doen in het menu:

Multiplayer --> naar volgende menu gaan
Peer to Peer Modem --> naar volgende menu gaan
Create --> bij volgende menu auto en baan kiezen en dan race

Dan kan je kiezen wat je wilt!!
Oud 16-07-2003, 19:25
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
thisisfun schreef op 16-07-2003 @ 16:25:
Ikzelf kan met bijna alle auto's racen(behalve die 2 speciale racewagens) en op elke baan dit doe je door het volgende te doen in het menu:

Multiplayer --> naar volgende menu gaan
Peer to Peer Modem --> naar volgende menu gaan
Create --> bij volgende menu auto en baan kiezen en dan race

Dan kan je kiezen wat je wilt!!
Ja, dat is wat ik al eerder zei. Dat is niet zo moeilijk om dat te bedenken. Zo deed ik dat vroeger dus ook. Maar dan rij je in je eentje. En het stomme is dus dat ze deze manier op de 'cheat sites' zelfs als cheat opgeven

Maar als je dat effe download waar ik die link van heb gegeven, kan je ook gewoon in single player mode alle levels en auto's kiezen
Oud 18-07-2003, 15:02
thisisfun
thisisfun is offline
Oja maar ik vind NFS Porsche Unleashed helemaal een beetje vaag!
Er zit geen "Hot Pursuit" mode meer in, daarom kochten veel mensen NFS! Maar ja het is wel een mooi spel en leuk om eens te spelen!
Reageren

Regels voor berichten