Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Omdat ik een overdosis aprines had ingenomen opschool vondt school het niet meer verantwoord mij opschool te laten komen. Van de angst heb ik nu vanaf mijn opname last van. Mijn oudes denken dta ik me weer goed voel en dat hou ik liever zo want ze flippen alleen maar als het niet goed gaat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probeer er met iemand over te praten, maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. |
![]() |
|
Hoi hier ben ik weer.
Het maakt niet uit wat ik wil en of ik wel of niet vertel hoe het met me gaat omdat ze het niet kunnen begrijpen. Vandaag NA school met vertrowuens persoongesproken die me vanaf de 18e maart heeft genegeert hij vertelde dat ie dit al eerder had meegemaakt alleen dat die persoon het niet kan na vertellen.Het deed me een hoop hij zat zowat te huilen en ik voelde me best schuldig.Hij heeft gezegt dat als ik wil altijd bij hem terecht kan na schooltijd en dat vindt ik erg aardig. Hij begon tijdens het gesprek of er nog pogingen zijn geweest enzo en rade aan mijn psych om een opname te vragen.Ik wist niet hoe ik erop moest reageren maar begreep hem wel.Dit heb ik zelf al eerdre thuis besproken maar mijn ouders willen er niet aan beginnen.Nu denk ik toch dat ik zodra ik weer gesprek heb bij m'n psych di zal aangeven en wat hij ervan zou vinden. Sorry moets het even kwijt
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is niet jouw schuld. Jij kan er niets aan doen dat die ander zelfmoord heeft gepleegd. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Misschien kun je al vast bedenken wat jij zelf wilt? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ontzettend onzeker Hantje | 20 | 15-12-2009 19:40 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Psychologie |
Het grote steekwoordentopic # 5 Quiana | 500 | 15-06-2003 15:42 | |
Psychologie |
Niets meer willen... terug bij af? Proud | 34 | 30-05-2003 22:19 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |