Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik denk dat ik het m maar gewoon op het goede moment ga voorleggen
|
![]() |
onzeker zijn is niet nodig. Je bent niet perfect, maar dat is niemand. Zoals ik al zei, iedereen heeft goede en slechte eigenschappen. Dus onzeker zijn is niet nodig. Geloof in jezelf!
|
Je zegt gewoon:
"Hé eikel, doe gvd 'es niet zo bloedirritant!" Of evt. op een iets aardigere manier ![]() Maarreh, gewoon laten merken dat je vindt dat 'ie vervelend doet. Anders weet hij niet dat jij dat vindt en houdt het nooit op. ![]() En zeg dat dan bij voorkeur gewoon op het moment dat 'ie irritant doet. Voor dat soort dingne is er toch nooit een "goed moment", maar als je iets irritant vindt dan moet je dat gewoon kunnen zeggen. Gewoon doen dus ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Kan ik me goed voorstellen, maar dit is toch een heel andere situatie! Ik denk dat het best goedkomt! gewoon op dat moment zeggen: "kun je aub ophouden, ik vind dit vervelend." ofzoiets
|
Ah joh, je zit nu juist in die fase dat je elkaar beter leert kennen en je soms ook door je verliefdheid heen prikt en de minder leuke kanten van je vriend ziet. Das doodnormaal. En het is ook doodnormaal om er (natuurlijk wel op een aardige manier) er iets van te zeggen.
Dus verzamel al je moed en zeg het gewoon als hij weer eens irritant doet. Dan weet hij meteen wat jij irritant aan hem vindt en kun je er rustig over praten...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Probleem :confused: :confused: Man.Utd. | 16 | 29-10-2003 14:10 | |
ARTistiek |
d0mMe vraag :confused: Nebuchadnezzar | 5 | 27-04-2003 18:00 | |
De Kantine |
Met engels bier gaan de belletjes naar beneden hoe kan dat :confused: Maradinus | 19 | 01-02-2003 13:19 | |
Liefde & Relatie |
verdriet + pijn, maar toch blij om haar te zien :confused: moenbase | 10 | 01-08-2002 16:28 | |
Liefde & Relatie |
vreemde zaken... :confused: stefanietje | 19 | 23-01-2002 12:41 |