Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik nog op de middelbare school zat, had een meisje uit m'n klas een vriend uit een andere klas. En wanneer we van lokaal gingen wisselen en ze kwamen elkaar tegen waren ze heel klef en elke pauze waren ze superklef en ze zochten ook echt elke pauze naar elkaar enzo. Op een gegeven moment hadden ze het dus al 1,5 jaar en was het nog steeds zo.
Maargoed, daar kwamen dus ontzettend veel opmerkingen over. Ze waren inderdaad wel behoorlijk klef, maar veel mensen die over dat soort dingen zeuren zijn volgens mij ook gewoon jaloers. Als je dat soort opmerkingen wilt voorkomen dus je dus inderdaad beter wat minderen ![]() ![]() Maargoed, af en toe wat knuffelen kan best hoor, als je het echt niet overdreven doet en mensen zeuren toch nog, dan zijn ze inderdaad jaloers ![]() xx |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een beetje knuffelen of elkaar een kus geven vind ik wel kunnen, maar verder houd ik niet van dat kleffe gedoe in school. Doe dat lekker thuis en hou er rekening mee dat sommige mensen het heel vervelend vinden om er tegenaan te moeten kijken
![]() Maar goed .. de keus ligt bij jezelf.
||
Citaat:
![]() maarja.. ik hou er gewoon niet van als ik met een groep ben en 2 mensen kunnen maar niet van elkaar afblijven, daar kan ik niet goed tegen. Oke een knuffel of een kus is goed.. maar niet hele tijd dat sticky gedoe!
|
heb er ab-so-luut geen problemen mee, ik kijk er nieteens naar, mensen die er last van hebben hebben ook de vrijheid de andere kant op te kijken.
zelf ben ik niet zo exhibitionistisch, ik vind dat het ' liefdesspel' op verborgen plekjes moet plaatsvinden om z'n magie te behouden.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en die is hog, hoger dan hbo etc
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ehh... af en toe, oké, maar van die stelletjes die pauze na pauze na pauze constant uitgebreid elkaars amandelen inspecteren vind ik echt ranzig. Doe dat ergens anders ofzo
![]()
|
mm keb een vriendje in de klas
in de pauze even op zijn schoot zitten bij gebrek aan stoel, das zowat het enige en ja af en toe een kusje of hand in hand lopen Zoenen nie, das veel te prive en andere hoefen dat niet te zien (er is zon stelletje bij ons op school dat elke dag uitgebreid staat te tongen, bah!)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als we aan het begin van dit studiejaar pauze hadden was er ook vaak een jongen die superklef/bezitterig met z'n arm om me heen ging staan enzo. :/ Die gedroeg zich dan ook niet bepaald naar z'n "status".. ![]() |
![]() |
|
ik vind persoonlijk dat je best klef mag doen maar ik vind het in de aula een beetje TE kijk af en toe es een ksu geven ofzo kan geen kwaad vind ik. maar als je echt klef gaat doen zou ik het niet in de aula doen. dan zit iedereen erbij te kijken.
ik en mijn toenmalig vriendje stonden altijd de gehele pauze in de gangen tussen de kluisjes te kleffen, heeft niemand er last van en is et nog lekker rustig ook! ![]() kleffen is leuk, trek je niks van anderen aan! ![]()
||
![]() |
Citaat:
Trouwens kan je dat ook wel ergens anders doen. Maar zolang je het niet overdrijft heb ik er niks op tegen. |
![]() |
|
zolang je t niet te erg maakt , vind ik dat t moet kunnen.
tis erger als je je vriend al een week nie heb gezien en je komt m tegen op school en hij komt niet verder dan: 'hoi'.... (ja ik spreek uit ervaring) maar zolang je niet midden in aula staat te lebberen kan t best tog? handje vast, kusje af en toe is ![]() |
![]() |
|
![]() |
een goede vriendin van mij kreeg 11 maanden geleden verkering met een jongen uit een parallelklas. voor die tijd was ze echt een heel goede vriendin van me, maar ze zat dus allebei de pauzes, in de aula, in de gang, op het plein, bij de deur van het lokaal.. gewoon ALTIJD te zoenen met die kerel van d'r. het is al een keer gezegd door iemand anders in dit topic maar als je met haar in gesprek was en hij kwam eraan was het *flop* weg gesprekspartner, en dan zag je haar de hele pauze ook niet meer, ze stonden wel in ons kringetje of zaten wel aan onze tafel maar deden net of wij er niet waren..
![]() daar word ik echt kotsmisselijk van -->dag eetlust ik zou het zelf niet doen omdat ik het wel iets speciaals vind, dat hoeft niet iedereen te zien, omdat ik me zou schamen, voor m'n vriendinnen, die er de hele pauze tegenaan zitten te kijken, of nja in ieder geval ernaast, en omdat ik het aso vind. BAH ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Feit is toch gewoon dat als je verliefd op iemand bent dat die persoon de belangrijkste persoon op de hele aarde is, en dat als die persoon aanwezig is je met die persoon wilt "zijn", en dat dat op andere overkomt als klef is dan lekker hun probleem. Er is natuurlijk wel een verschil tussen close en uren lang elkaar staan af lebberen, met close heb ik geen problemen. En als het na een jaar nog zo is dat twee mensen close zijn dan is dat volgens mij alleen maar een teken van een goeie relatie. (oke, om eerlijk te zijn erger ik me er ook wel eens aan als mijn ouders close lopen te doen, maar ja, dat zijn ouders)
|
Knuffelen en huggen vind ik wel ok, echter word er raar na gekeken als ik het doe. Maar daar probeer ik mij toch zo min mogelijk van aan te trekken. So be it . . . jammer dan.
Zoals al door vele andere aangegeven moet het met mate gebeuren, als je continu aan elkaar vastgeplakt zit dan is dat uiterst genant vind ik. Ik probeer het ook te beperken maar als je elkaar al lang niet gezien heb is het mega moeilijk. René
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Seksualiteit |
Zoenen op school.. Dobomobo | 6 | 07-12-2004 18:16 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op goede vriend.. *Margaritha* | 5 | 04-11-2004 16:26 | |
Liefde & Relatie |
Vervolg op vorig topic..vriendschap loopt op zijn eind.. groovy | 2 | 01-04-2004 21:23 | |
Liefde & Relatie |
ok, dit schiet niet op zo, iemand advies???? Palmboompje | 2 | 18-10-2002 07:24 |