Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2003, 15:23
* Marne *
* Marne * is offline
Vinden jullie dat dit kan?
En dan bedoel ik dat als je in de pauze in de aula zit je naast je vriend zit en dat jullie elkaar gewoon af en toe een kusje geven.
En af en toe een beetje knuffelen....

Kan dit of niet? Ik krijg namelijk heel veel negatieve opmerkingen hierover. Iedereen vind het veel te 'klef'.....

Ik vind zelf dat het wel meevalt.... maar hoe denken jullie hierover?
Oud 22-05-2003, 15:31
Janet
Janet is offline
nou,dat slaat nergens op,waarom zou je niet mogen knuffelen???

ik vind het wel schattig staan hoor!

neej van mij mag je knuffelen hoor!
Oud 22-05-2003, 15:32
Verwijderd
vind het wel beetje klef, mijn vriendin zit ook bij me op school, maar we zien elkaar sowieso niet in pauzes enzo. Ik vind het beetje plakkerig klef maar je moet doen wat je zelf het prettigst vindt!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:37
pure_evil
pure_evil is offline
Knuffelen vind ik niet zon probleem, (doe ik zelf ook), maar zoenen?! Ik erger me dood aan al die stelletjes die tegen de kluizen gaan staan kleffen. Kom op man, dat doe je toch niet op school? (en dan ook nog midden voor de bewakingscamera..nee, blech!)
Oud 22-05-2003, 15:38
Verwijderd
om het zelf te doen zal het wel fijn zijn natuurlijk, geen twijfel rond

maar omdat er bij mij in de klas ook 'n koppel zit, kan ik u met stellige zekerheid vertellen dat zowat iedereen je op de duur irritant gaat vinden ('t zijn trouwens mijn beste vriend en beste vriendin, dus je kan al niet zeggen dat ik ze dan zowiezo irritant vind). ben je iets aan het vertellen, wanneer één van de twee op school aankomt. *roetsj* daar gaat je gesprekspartner. *lebber knuffel kus kus*
het fucking schijt krijg ik er van. ik niet alleen, iedereen denkt er zo over. als je pas (< 2 maanden) samen bent valt het nog mee, dan is het nog pril en redelijk acceptabel, maar als je al wat langer bij elkaar bent... dat word je beu gezien hoor...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:39
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou ook gewoon zoenen op school hoor.
alleen niet iedere puaze bij elkaar hangen etc..
Oud 22-05-2003, 15:49
Verwijderd
mjah.. van mij mag iedereen doen waar ie zelf zin in heeft.. maar als je de hele pauze aan elkaar vast gezogen zit.. word ik daar niet echt goed van
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 15:53
Verwijderd
Die mensen die dat 'klef' noemen zijn gewoon jaloers .

Ja hoor, moet wel kunnen, maar niet heel overdreven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:05
Verwijderd
vind t ook wel kunne
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:08
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik kan me er wel eens aan ergeren. In de pauze zit er altijd een stelletje (precies tegenover me helaas) te kleffen, naja..meer elkaar op te geilen en dat vind ik dus weer niet kunnen he!
Oud 22-05-2003, 16:16
* Marne *
* Marne * is offline
Ik bedoel ook niet uitgebreid zoenen.... maar gewoon een beetje knuffelen en af en toe een kusje!

Dus niet de hele pauze met elkaar bezig zijn. Ik ben ook gewoon met m'n vriendinnen aan het praten. Dus eigenlijk vind ik dat het wel kan....
Oud 22-05-2003, 16:26
Verwijderd
Ik kan absoluut niet tegen dat tuig wat niet van elkaar af kan blijven. Gelukkig zie je op de uni nauwelijks stelletjes rondlopen behalve wanneer je van elkaar wéét dat ze een stelletje zijn en die blijven van elkaar af.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:31
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben allergisch voor kleffe stelletjes. Op school vind ik zo overdreven, ik denk dan altijd: dat doe je toch als je samen alleen bent, niet waar iedereen bij is?
Met met uitgaan vind ik het iets anders als je elkaar AF EN TOE een kusje geeft, maar ook niet constant, yugh...
Oud 22-05-2003, 16:39
Verwijderd
af en toe een kusje moet kunnen, als je nog gewoon met de mensen om je heen om gaat, en niet alleen aandacht voor je vriend hebt dan is het ok toch? Als je inderdaad maar niet de hele pause overdreven staat te kleffen, dat is irritant vind ik altijd.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 22-05-2003 @ 17:31:
Ik ben allergisch voor kleffe stelletjes. Op school vind ik zo overdreven, ik denk dan altijd: dat doe je toch als je samen alleen bent, niet waar iedereen bij is?
Met met uitgaan vind ik het iets anders als je elkaar AF EN TOE een kusje geeft, maar ook niet constant, yugh...
Precies. Op school niet van elkaar afblijven vind ik ook heel erg puberaal.

Tijdens het uitgaan kan het inderdaad wel, mede omdat je daar toch onder invloed van alcohol wat losser bent. Maar ook daar hoor je niet de hele avond met elkaar te staan kleffen.

Dat is ook niet erg sociaal tegenover de mensen die nog meer mee zijn, overigens. Ik ben dan ook ontzettend blij dat de mensen die met mij uitgaan en die een vriend(in) hebben, allemaal zo volwassen zijn om gewoon autonoom uit te gaan, dus elkaar tijdens het uitgaan niet aanraken en elkaars zelfs een beetje mijden omdat je als groep uitbent, niet als stelletje.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:00
Verwijderd
Toen ik nog op de middelbare school zat, had een meisje uit m'n klas een vriend uit een andere klas. En wanneer we van lokaal gingen wisselen en ze kwamen elkaar tegen waren ze heel klef en elke pauze waren ze superklef en ze zochten ook echt elke pauze naar elkaar enzo. Op een gegeven moment hadden ze het dus al 1,5 jaar en was het nog steeds zo.
Maargoed, daar kwamen dus ontzettend veel opmerkingen over.
Ze waren inderdaad wel behoorlijk klef, maar veel mensen die over dat soort dingen zeuren zijn volgens mij ook gewoon jaloers.

Als je dat soort opmerkingen wilt voorkomen dus je dus inderdaad beter wat minderen Probeer in de pauzes ook genoeg aandacht aan je vriendinnen te schenken enzo

Maargoed, af en toe wat knuffelen kan best hoor, als je het echt niet overdreven doet en mensen zeuren toch nog, dan zijn ze inderdaad jaloers
xx
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:00
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 17:58:
Precies. Op school niet van elkaar afblijven vind ik ook heel erg puberaal.

Tijdens het uitgaan kan het inderdaad wel, mede omdat je daar toch onder invloed van alcohol wat losser bent. Maar ook daar hoor je niet de hele avond met elkaar te staan kleffen.

Dat is ook niet erg sociaal tegenover de mensen die nog meer mee zijn, overigens. Ik ben dan ook ontzettend blij dat de mensen die met mij uitgaan en die een vriend(in) hebben, allemaal zo volwassen zijn om gewoon autonoom uit te gaan, dus elkaar tijdens het uitgaan niet aanraken en elkaars zelfs een beetje mijden omdat je als groep uitbent, niet als stelletje.
Gelukkig zit ik in dezelfde situatie als jij? Dankjewel vriendjes en vriendinnetjes van mij!
Oud 22-05-2003, 17:04
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 17:26:
Ik kan absoluut niet tegen dat tuig wat niet van elkaar af kan blijven. Gelukkig zie je op de uni nauwelijks stelletjes rondlopen behalve wanneer je van elkaar wéét dat ze een stelletje zijn en die blijven van elkaar af.
En tegen die hoogopgeleide stelletjes die niet van elkaar af kunnen blijven wel?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 22-05-2003 @ 18:04:
En tegen die hoogopgeleide stelletjes die niet van elkaar af kunnen blijven wel?
Ook niet, maar niemand doet het daar. Blijkbaar is het maar een bepaald stadium
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:17
MazeMouse
MazeMouse is offline
Knuffelen moet kunnen vind ik.

Maar inderdaad dat geplak en gekleef de hele dag door gaat je toch wel de strot uit komen....
Oud 22-05-2003, 17:23
sinsere
sinsere is offline
Een beetje knuffelen of elkaar een kus geven vind ik wel kunnen, maar verder houd ik niet van dat kleffe gedoe in school. Doe dat lekker thuis en hou er rekening mee dat sommige mensen het heel vervelend vinden om er tegenaan te moeten kijken
Maar goed .. de keus ligt bij jezelf.
Oud 22-05-2003, 17:32
Mindfields
Mindfields is offline
Mmmh, jahoor, kan best. Ik ga niet uitgebreid zoensessies van anderhalf uur houden, maar kus/knuffel vind ik prima
Oud 22-05-2003, 17:41
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 22-05-2003 @ 18:00:
Gelukkig zit ik in dezelfde situatie als jij? Dankjewel vriendjes en vriendinnetjes van mij!
you´re welcome!

maarja.. ik hou er gewoon niet van als ik met een groep ben en 2 mensen kunnen maar niet van elkaar afblijven, daar kan ik niet goed tegen. Oke een knuffel of een kus is goed.. maar niet hele tijd dat sticky gedoe!
Oud 22-05-2003, 17:47
Verwijderd
een omhelsinkje of een kusje vind ik helemaal niet erg, alleen wel klef vind ik het om te zien hoe 2 mensen de hele pauze aan het bekken zijn...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:52
Optima
Optima is offline
heb er ab-so-luut geen problemen mee, ik kijk er nieteens naar, mensen die er last van hebben hebben ook de vrijheid de andere kant op te kijken.

zelf ben ik niet zo exhibitionistisch, ik vind dat het ' liefdesspel' op verborgen plekjes moet plaatsvinden om z'n magie te behouden.
Oud 22-05-2003, 17:53
lolroflgrin
lolroflgrin is offline
zolang je geen vriend en vriendin bent mag het
Oud 22-05-2003, 18:15
Thomas
Thomas is offline
Nee, dat moet uiteraard gewoon kunnen mits het niet te overdreven is. Als je echt gaan zitten tongzoenen met je vriendje dan vind ik dat nogal not-done. Af en toe een klein kusje en een knuffel dat moet natuurlijk geen problemen opleveren.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:15
thugz-angel
thugz-angel is offline
wat kan mij het schelen of iemand dat doet, dat moet diegene toch lekker zelf weten?
Oud 22-05-2003, 18:16
* Marne *
* Marne * is offline
Citaat:
Wawl schreef op 22-05-2003 @ 19:15:
Nee, dat moet uiteraard gewoon kunnen mits het niet te overdreven is. Als je echt gaan zitten tongzoenen met je vriendje dan vind ik dat nogal not-done. Af en toe een klein kusje en een knuffel dat moet natuurlijk geen problemen opleveren.
Ja, dat bedoel ik. Niet uitgebreid gaan tongzoenen ofzo.... Maar gewoon af en toe een kusje...
Oud 22-05-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 17:26:
Mm. Ik weet het niet hoor. Als je op de universiteit zit, hoef je je toch niet per se daarnaar te gedragen?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:31
Optima
Optima is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-05-2003 @ 20:26:
Mm. Ik weet het niet hoor. Als je op de universiteit zit, hoef je je toch niet per se daarnaar te gedragen?
feit: universitair studenten gedragen zich naar hun status
en die is hog, hoger dan hbo etc
Oud 22-05-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-05-2003 @ 20:26:
Dat doe je ook niet bewust, dat gebeurt automatisch. Als je onder studenten bent, waar dus de meesten wel 20+ zijn dan heb je niet meer zo'n behoefte een hoop dingen te doen die je op de middelbare school nog wel graag wilde doen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:36
Verwijderd
Doe ik ook... klefzijn is leuk... ga vooral je gang zolang je nog maar óók aandacht voor anderen hebt...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:38
Verwijderd
Ik vind dat echt niks om te zien... *rilt*
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:43
M@rco
M@rco is offline
Ehh... af en toe, oké, maar van die stelletjes die pauze na pauze na pauze constant uitgebreid elkaars amandelen inspecteren vind ik echt ranzig. Doe dat ergens anders ofzo
Oud 22-05-2003, 19:53
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mensen die zich daaraan storen, zijn vaak ofwel relatieloos of hebben problemen in hun relatie. en zijn dus gewoon jaloers.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:57
never mind
never mind is offline
mm keb een vriendje in de klas
in de pauze even op zijn schoot zitten bij gebrek aan stoel, das zowat het enige en ja af en toe een kusje of hand in hand lopen

Zoenen nie, das veel te prive en andere hoefen dat niet te zien
(er is zon stelletje bij ons op school dat elke dag uitgebreid staat te tongen, bah!)
Oud 22-05-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 22-05-2003 @ 20:31:
hmm.. ik gedraag me echt niet naar m'n.. hmm.. "status".. ofzo..

En als we aan het begin van dit studiejaar pauze hadden was er ook vaak een jongen die superklef/bezitterig met z'n arm om me heen ging staan enzo. :/
Die gedroeg zich dan ook niet bepaald naar z'n "status"..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:16
summer1986
summer1986 is offline
Ik vind dat je school/werk en privé zo veel mogelijk gescheiden moet houden. Dus op school ben ik leerling en geen opgeiler (kon geen beter woord vinden).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 20:20
robbie-fan
robbie-fan is offline
ik vind persoonlijk dat je best klef mag doen maar ik vind het in de aula een beetje TE kijk af en toe es een ksu geven ofzo kan geen kwaad vind ik. maar als je echt klef gaat doen zou ik het niet in de aula doen. dan zit iedereen erbij te kijken.
ik en mijn toenmalig vriendje stonden altijd de gehele pauze in de gangen tussen de kluisjes te kleffen, heeft niemand er last van en is et nog lekker rustig ook!

kleffen is leuk, trek je niks van anderen aan!
Oud 22-05-2003, 20:25
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
wallflower schreef op 22-05-2003 @ 20:53:
mensen die zich daaraan storen, zijn vaak ofwel relatieloos of hebben problemen in hun relatie. en zijn dus gewoon jaloers.
Ik heb een relatie zonder problemen, echt waar. Maar toch kan ik me er aan storen. Het is niet zo dat ik het gruwelijk vind om er tegen aan te kijken maar nogal respectloos voor je omgeving. Niet iedereen vind het fijn als je 2 mensen heftig zoenend tegen jouw kluisje aantreft of op de gang er steeds tegen aanloopt.
Trouwens kan je dat ook wel ergens anders doen.
Maar zolang je het niet overdrijft heb ik er niks op tegen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 21:45
Verwijderd
ach ik vind dat wel horen bij dat puber zijn..ze doen maar wat ze nie late kunne.. maar mijn vriend en ik lopen dan gewoon heel sociaal ver van het schoolplein af en doen 't daar
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 21:47
Gwinnie
Gwinnie is offline
zolang je t niet te erg maakt , vind ik dat t moet kunnen.

tis erger als je je vriend al een week nie heb gezien en je komt m tegen op school en hij komt niet verder dan: 'hoi'.... (ja ik spreek uit ervaring)

maar zolang je niet midden in aula staat te lebberen kan t best tog? handje vast, kusje af en toe is
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 08:09
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
een goede vriendin van mij kreeg 11 maanden geleden verkering met een jongen uit een parallelklas. voor die tijd was ze echt een heel goede vriendin van me, maar ze zat dus allebei de pauzes, in de aula, in de gang, op het plein, bij de deur van het lokaal.. gewoon ALTIJD te zoenen met die kerel van d'r. het is al een keer gezegd door iemand anders in dit topic maar als je met haar in gesprek was en hij kwam eraan was het *flop* weg gesprekspartner, en dan zag je haar de hele pauze ook niet meer, ze stonden wel in ons kringetje of zaten wel aan onze tafel maar deden net of wij er niet waren.. en dan gingen ze dus gigantisch zitten kleffen, en dingen tussen haar borsten laten glijden en hij ze eruit eten, en in elkaars mond blazen, en met hun tongen eruit naar elkaar toe, en dan verder zoenen, aan elkaars kont zitten,.. verzin het en zij doen het in de pauze.
daar word ik echt kotsmisselijk van -->dag eetlust
ik zou het zelf niet doen omdat ik het wel iets speciaals vind, dat hoeft niet iedereen te zien, omdat ik me zou schamen, voor m'n vriendinnen, die er de hele pauze tegenaan zitten te kijken, of nja in ieder geval ernaast, en omdat ik het aso vind. BAH
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 11:59
hajo
hajo is offline
Citaat:
ze denken misschien dat hun status hoger is, dat zou heel goed kunnen. En ik denk dat ze een hoop dingen wel degelijk bewust doen en laten, omdat dat zo hoort.

Feit is toch gewoon dat als je verliefd op iemand bent dat die persoon de belangrijkste persoon op de hele aarde is, en dat als die persoon aanwezig is je met die persoon wilt "zijn", en dat dat op andere overkomt als klef is dan lekker hun probleem. Er is natuurlijk wel een verschil tussen close en uren lang elkaar staan af lebberen, met close heb ik geen problemen. En als het na een jaar nog zo is dat twee mensen close zijn dan is dat volgens mij alleen maar een teken van een goeie relatie. (oke, om eerlijk te zijn erger ik me er ook wel eens aan als mijn ouders close lopen te doen, maar ja, dat zijn ouders)
Oud 23-05-2003, 13:24
Modelmaker
Modelmaker is offline
Knuffelen en huggen vind ik wel ok, echter word er raar na gekeken als ik het doe. Maar daar probeer ik mij toch zo min mogelijk van aan te trekken. So be it . . . jammer dan.

Zoals al door vele andere aangegeven moet het met mate gebeuren, als je continu aan elkaar vastgeplakt zit dan is dat uiterst genant vind ik. Ik probeer het ook te beperken maar als je elkaar al lang niet gezien heb is het mega moeilijk.

René
Oud 23-05-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Onzin.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2003 @ 20:35:
Dat doe je ook niet bewust, dat gebeurt automatisch. Als je onder studenten bent, waar dus de meesten wel 20+ zijn dan heb je niet meer zo'n behoefte een hoop dingen te doen die je op de middelbare school nog wel graag wilde doen.
Dát is wat anders. Daar hoef je niet per sé student voor te zijn...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:08
Sensual Mango
Sensual Mango is offline
Kheb er niks op tegen als ik mensejes zie zoenen, als je zelf verliefd bent zou je ( waarschijnlijk ) niks anders willen doen...
je hoeft er toch ook niet naar te kijken?
Gelukkig heb ik een vriendin die niet bij mij op school zit dus ik heb dat probleem lkkr niet.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 17:33
load_harmony
load_harmony is offline
het broertje van een geode vriend van me heeft geen vreindin maar neemt elke dag een tandenborstel mee naar school, voor het geval dat.. of het succes heeft wil hij niet zeggen
Reageren

Regels voor berichten