Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 15:16
groovy
groovy is offline
Ik weet niet of ik het zo mag doen, maar ik heb dus een vervolg op mijn ander topic: 'Wachten op hem of actie ondernemen?'

-->

hmm ok, ik heb dit topic al een behoorlijke tijd hier gezet, maar er is dus een vervolg..vandaar dat ik het gewoon in dit topic verder typ, dan weet de rest ook weer waar het over gaat..

Ik heb dus gezoend met die jongen. Maar we weten beiden niet zo goed, of we een echte relatie met elkaar willen, of vrienden willen blijven. We hebben beiden een best serieuze en lange relatie achter de rug, vandaar. Ook heeft hij bekend dat hij ook best bang is om zich weer open te stellen voor een meisje, aangezien zijn ex hem behoorlijk gekwetst heeft.

Wel zijn we goede vrienden, en we hebben toentertijd gezegd, dat we onze vriendschap in ieder geval niet zouden laten verpesten, wat er ook zou gebeuren. Maarja, bijna 2 weken geleden al, hebben we dus gezoend. Daarna hebben we nog even met elkaar gepraat, en we hebben gezegd tegen elkaar, dat we het beiden wel fijn vonden, die keer dat we gezoend hebben.

Daarna heb ik hem nauwelijks nog gesproken, hij moest naar een paar meeloopdagen van zijn aankomende studie, proefwerkweek, tegen de eindexamens aan, enzovoort. Ik kwam hem nog op school tegen, hij deed een beetje cool ya know..wel aardig, maar volgens mij wist hij niet zo goed hij zich gedragen moest. Na school verwachtte ik, dat we wel zouden affietsen, omdat we dat wel vaker doen, en omdat we het toch nodig hebben, om nog eens te praten over wat er zoal gebeurd is. Gaat ie fijn bij een stel popi-jopi's staan, terwijl hij mij naar mijn fiets ziet lopen. Hij wilde dus duidelijk niet met mij samenfietsen..

Daarna was het weekend, en daarna had hij dus die meeloopdagen. 4 dagen later was hij dus weer op school (we hebben in die dagen geen enkel contact gehad), hij zag me, lachte naar me en knikte, maar bleef bij een stel jongens staan praten. Ik reageerde niet echt, keek hem even aan, maar toen weer weg. Ik vond het een beetje lullig van hem, dat ie zo cool doet en niets meer van zich heeft laten horen. Maar ik weet wel dat hij veel stress heeft voor school enzo, en daardoor ontzettend druk, dus dat zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Na de les stond ik klaar om naar mijn fiets te gaan, loopt ie me straal voorbij en loopt naar zijn fiets. Toen ik naar huis fietste, fietste ik af met een klasgenoot, kwam ik er later achter, dat hij al tijd achter me heeft gefietst

Ik snap gewoon niet wat ik hiermee aanmoet, ik zie onze vrienschap naar de filistijnen gaan, maar weet echt totaal niet wat ik moet doen. Volgens mij merkt hij, dat ik me nu een beetje terugtrek van hem, maar in plaats van dat hij me achterna komt, trekt hij zich ook terug. Dat snap ik dus niet. Dat heeft hij eerder ook een keer gedaan, in een situatie waarin hij toen overduidelijk fout zat. Toen moest ik ook naar hem toe komen lopen, en toen hebben we het ook door mij weer bijgelegd. Ik kan het gewoon niet echt vriendschap noemen, hoe hij zich nu gedraagt. In de klas zocht hij eerst wel de hele tijd oogcontact, maar ik deed alsof ik dat niet zag. Hij weet dus dat er iets is, maar onderneemt niets. Vandaag had hij ook weer zijn kans, maar nee hoor . Ik snap het gewoon niet meer, en vind het echt jammer, als het zo moet eindigen. Maar ik vind dan wel weer, dat ik niet wéér moeite hoef te doen, om weer met hem aan de praat te raken. Ik vind dat er ook wel eens iets van hem mag uitkomen, hoe koppig dat ook mag klinken . Maar wat vinden jullie dat ik moet doen?

Is hij de vriendschap gewoon niet waard op deze manier? Hij is gewoon zo laks wat dat betreft, ik heb geen zin meer om elke keer achter HEM aan te moeten rennen, maar ondertussen doet het me wel pijn, om hem gewoon voorbij te moeten lopen. Maar ik weet van mezelf, dat ik er ook geen goed gevoel bij heb, om maar wéér op hem af te stappen.

Sorry voor het lange verhaal
Hoop echt dat jullie me kunnen helpen..

Thx bij voorbaat!

Liefs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2004, 16:21
Gaea
Gaea is offline
Precies hetzelfde verhaal staat ook in je vorige topic.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:23
groovy
groovy is offline
Nee, want dit is een vervolg..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten