![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Mja.. sex is sex... tis wel chill als je dat ook vroeg in de morgen kan doen
![]() Vond mijn toen dr tijd vriend erg grappig dat ik juist begon.. whegege.. gekke jonges ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En na de vrijpartij: "Goedemorgen liefje" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Waarom deze vraag ieder moment is toch eigenlijk wel een goed moment!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Overigens bij mij zeer welkom... ![]() Moet bekennen dat ik 's ochtends vaak toch minstens 2 uur met mezelf bezig ben... ![]() Als ik alleen thuis ben soms nog wel langer... ![]() En het niet afmaken tot je 3 uur bezig bent geweest... ![]() ![]() Leuk voor zeer lange fantasieen... ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 19:55. |
![]() |
||
Citaat:
En ik moet me maar helemaal suf rukken! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Vind het juist heerlijk als s ochtends mijn vriend over mijn rug streelt, me wakker kust en dan....vink echt wel lekker
En stinken doen wel allebei, dus dat ruik je niet eens zo...!
|
Verwijderd
|
Je wordt wakker en bedenkt je dat dit niet jouw bed is... naast je ligt een fantastische jongen die net zo naakt is als jij bent... je staat op, pakt een beker water, drinkt die half leeg, voert hem de andere helft, en gaat weer liggen... door het water pakken ben je afgekoeld, hij is lekker warm, je kruipt tegen hem aan, hij wrijft je warm, hij wrijft best lekker en het warmwrijven van jouw lichaam windt hem ook op, je voelt een erectie tegen je been drukken....
en dan heeft de helft van alle meisjes hier géén zin in sex? Jullie zijn gek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dan wel als je niet uit je bek stinkt ![]()
|
Ik heb nu met een aantal jongens gehad waarmee ik het deed en bij allemaal was het inderdaad zo dat ze vooral 's ochtends als ze net wakker waren de neiging kregen om meteen aan te vallen. Helaas voor hun zitten dan meestal mijn elleboog en knie in de weg. Als ik wakker wordt, laat me het eerste uur met rust...
Al werd ik laatst wakker en toen bleek dat mijn vriend me lag te beffen...nou daar kon ik niet boos van worden... Ga vooral door!
|
![]() |
`s ochtends seks, `s avonds seks....ik vind het allebei wel heel lekker, hangt van mijn gemoedstoestand af.
soms is het fijn seks te hebben als ik net wakker bent, soms kan ik dat niet verdragen. soms ben ik `s avonds heel moe en wil ik enkel slapen en soms wil ik keiharde seks( ![]() dus. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar word je vrolijk/blij van? of Wat kan je waarderen? Missy | 500 | 21-03-2008 23:11 | |
Lifestyle |
Dein Tag, Genau Verwijderd | 500 | 18-10-2005 01:37 | |
Lifestyle |
Fototopic. Deel veel. Black Sugar | 558 | 14-10-2002 16:54 | |
De Kantine |
hihi.. lycos is gehacked Verwijderd | 3 | 26-06-2002 06:50 |